Aijjaijjai!!Ei, en oo käyny saunassa vähään aikaan.
Ensin äijä haluaa huomiota ja sitten kun sitä saa ja vieläpä omat toikit rupee alahuuli väpättämän.Jps ja Salminen jäähylle viikoksi.
Stockmannille siis :ahem: Tännehän ei mitään sekundaa osteta :ahem:Kaupasta jossa myydään 34 vuotta vanhoja salpamekanismeja tai "sellaisia".
En halunu? Koitin vaan kertoa että pysykää saunatoikissa itse aiheessa eikä puhumaa jostain "pälveistä" "homosteluista" jne jne... Mut ei kun itse herra pitää alkaa tekee jotain toikkia musta...Ensin äijä haluaa huomiota ja sitten kun sitä saa ja vieläpä omat toikit rupee alahuuli väpättämän.
Mulle riitti Tokmanni eilen. :ahem: Muuten stadis kantsii mielummi käydä sokoksella jossa saa s-etua että henkoht alennusta jota stockal ei saa ^^Stockmannille siis :ahem: Tännehän ei mitään sekundaa osteta :ahem:
Siksipä Joni ne tässä toikissa toikin esille, ei ne ainakaan naisellisia juttuja ole.Pälvissä ja pienessä homostelussa ei ole mitään hävettävää!
Okei, meen hakee Sokokselta uuden parvekkeen oven. Kiitti vinkistä.Mulle riitti Tokmanni eilen. :ahem: Muuten stadis kantsii mielummi käydä sokoksella jossa saa s-etua että henkoht alennusta jota stockal ei saa ^^
Jos sä postaat juomiskuvia invavessasta ja omasta naamasta selfietä niin ei se ole mitään muuta kuin huomionhakuisuutta ja lapsellista.En halunu? Koitin vaan kertoa että pysykää saunatoikissa itse aiheessa eikä puhumaa jostain "pälveistä" "homosteluista" jne jne... ^^
Puhut jostain vitun vanhoista asioista ku mä puhuin tästä päivästä. Ei meekkään kuin formuloissa "olet yhtä hyvä kuin viimesin kisasi" Mut selvä. Taidan pysyä ihan formulapuolella postaamisessa.Jos sä postaat juomiskuvia invavessasta ja omasta naamasta selfietä niin ei se ole mitään muuta kuin huomionhakuisuutta ja lapsellista.
Sä itse omalla toiminnallasi aiheutat nämä.
Jos sä haluat että vittuilu loppuu niin lopeta juomiskuvien ja selfieiden postaus. Veikkaan että kaikkien vittuilu loppuu samalla.
Ja jos niitä on pakko postailla, pane jonnekin Suomi24 tai Hevoishullu -palstalle.
Ymmärsitkö?
\o/ lupaatko? Ettei yhtään limuviinan tai punatukka-sinilasi kuvaa?Puhut jostain vitun vanhoista asioista ku mä puhuin tästä päivästä. Ei meekkään kuin formuloissa "olet yhtä hyvä kuin viimesin kisasi" Mut selvä. Taidan pysyä ihan formulapuolella postaamisessa.
Kyl. Se on voivoi jos Rene tai muut alkaa ikävöimään mutta ajat muuttuu.\o/ lupaatko? Ettei yhtään limuviinan tai punatukka-sinilasi kuvaa?
Joskus pitäisi tajuta milloin lopettaa.Jos sä postaat juomiskuvia invavessasta ja omasta naamasta selfietä niin ei se ole mitään muuta kuin huomionhakuisuutta ja lapsellista.
Sä itse omalla toiminnallasi aiheutat nämä.
Jos sä haluat että vittuilu loppuu niin lopeta juomiskuvien ja selfieiden postaus. Veikkaan että kaikkien vittuilu loppuu samalla.
Ja jos niitä on pakko postailla, pane jonnekin Suomi24 tai Hevoishullu -palstalle.
Ymmärsitkö?