Tänne kommentit Jonin miehekkäistä teoista

• Viestiketjun aloittaja jps
  • Aloituspäivämäärä

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tänne siis kommentit ja havainnot Jonin miehekkäistä teoista. Tämä toimii vastapainona Salmisen Jonen avaamalle toikille.

Joni

Well-known member
Jps ja Salminen jäähylle viikoksi.

Örfil

Guest
Yläovesta meni salpamekanismi rikki. Mistä pirusta löytyy 34 vuotta vanhaan oven sellainen, tiedättekö "sellainen" ;) ;) ;)

Joni

Well-known member
Ensin äijä haluaa huomiota ja sitten kun sitä saa ja vieläpä omat toikit rupee alahuuli väpättämän. :eek:
En halunu? Koitin vaan kertoa että pysykää saunatoikissa itse aiheessa eikä puhumaa jostain "pälveistä" "homosteluista" jne jne... Mut ei kun itse herra pitää alkaa tekee jotain toikkia musta...

Stockmannille siis :ahem: Tännehän ei mitään sekundaa osteta :ahem:
Mulle riitti Tokmanni eilen. :ahem: Muuten stadis kantsii mielummi käydä sokoksella jossa saa s-etua että henkoht alennusta jota stockal ei saa ^^

Örfil

Guest
Pälvissä ja pienessä homostelussa ei ole mitään hävettävää!

Örfil

Guest
Mulle riitti Tokmanni eilen. :ahem: Muuten stadis kantsii mielummi käydä sokoksella jossa saa s-etua että henkoht alennusta jota stockal ei saa ^^
Okei, meen hakee Sokokselta uuden parvekkeen oven. Kiitti vinkistä.
Mutta hiomanauhan haen kyllä Stockkan herkkuosastolta :ahem:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
En halunu? Koitin vaan kertoa että pysykää saunatoikissa itse aiheessa eikä puhumaa jostain "pälveistä" "homosteluista" jne jne... ^^
Jos sä postaat juomiskuvia invavessasta ja omasta naamasta selfietä niin ei se ole mitään muuta kuin huomionhakuisuutta ja lapsellista.

Sä itse omalla toiminnallasi aiheutat nämä.

Jos sä haluat että vittuilu loppuu niin lopeta juomiskuvien ja selfieiden postaus. Veikkaan että kaikkien vittuilu loppuu samalla.

Ja jos niitä on pakko postailla, pane jonnekin Suomi24 tai Hevoishullu -palstalle.

Ymmärsitkö?

Joni

Well-known member
Jos sä postaat juomiskuvia invavessasta ja omasta naamasta selfietä niin ei se ole mitään muuta kuin huomionhakuisuutta ja lapsellista.

Jos sä haluat että vittuilu loppuu niin lopeta juomiskuvien ja selfieiden postaus. Veikkaan että kaikkien vittuilu loppuu samalla.

Ja jos niitä on pakko postailla, pane jonnekin Suomi24 tai Hevoishullu -palstalle.

Ymmärsitkö?
Puhut jostain vitun vanhoista asioista ku mä puhuin tästä päivästä. Ei meekkään kuin formuloissa "olet yhtä hyvä kuin viimesin kisasi" Mut selvä. Taidan pysyä ihan formulapuolella postaamisessa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Puhut jostain vitun vanhoista asioista ku mä puhuin tästä päivästä. Ei meekkään kuin formuloissa "olet yhtä hyvä kuin viimesin kisasi" Mut selvä. Taidan pysyä ihan formulapuolella postaamisessa.
\o/ lupaatko? Ettei yhtään limuviinan tai punatukka-sinilasi kuvaa?

oldez

Well-known member

Ymmärsitkö?
Joskus pitäisi tajuta milloin lopettaa.