Tallentavat Digiboksit

djankka

Active member
Itse sain vihdoinkin hankittua tallentavan digiboksin. Viime kesästä lähtien odotellut kaapeliverkkoon tarkoitettuja 2:lla virittimellä varustettuja malleja. Loppujen lopuksi päädyin Topfiledin 5100 CoC PVR malliin.

Eilen testailin laitetta, ja jo lyhyen käyttökokemuksen jälkeen voin sanoa, että olen hankintaani vähintäänkin tyytyväinen. Laitteella voi nauhoittaa 2 kanavaa samanaikaisesti, ja seurata kolmatta, joka tulee samasta "muxista" jommankumman virittimen kanssa kuin nauhoitettavat kanavat. Myös kahden kanavan nauhoituksen aikana on mahdollista pysäyttää katseltava kuva (pause ominaisuus) ja katselua voi jatkaa jääkaapilla käynnin jälkeen.

Laitteen oma 160gt kovalevy mahdollistaa noin 80 tunnin nauhoituksen, eikä laite millään tavalla pakkaa tai muuta kuvanlaatua, van se säilyy originaalina. Laitteessa on myös USB2 liitäntä, jolla tiedostoja voi siirtää tietokoneelle ja näin ollen polttaa niistä omia dvd-levyjä myöhempää käyttöä varten.

Topfield tukee myös "tap" ohjelmia, joita voi vaikka itse tehdä (jos osaa) ja kyseisillä ohjelmilla voi entisestään hyvän laitteen ominaisuuksia parantaa.

Joko muilla forumisteilla löytyy tallentavia digibokseja? Jos löytyy niin minkälaisia

Datan siirto dvd levylle

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kaverilla toimii nauhoittavana Digiboksina hyvin normaali-digiboksi, joka on liitetty tietokoneen "perus TV-korttiin.

Kokonaishinnaltaan varmaan pikkasen edullisempi, toki pikkasen vaatii säätöä, eikä tuo kahen kanavan katsominen onnistu, mutta muuten toimiva ratkasu.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Tuo samainen Topfield on tähtäimessä itsellänikin. :cool:

Jonkunlainen onni on tässä ollut se, että kaapeliyhteyden asentaminen on viivästynyt jostain syystä. Eipähän ole sitten haitannut mitään nuo tuon tyypin boksien toimitus/valmistusvaikeudetkaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Hintatietoja jäin tällaisena laiskana paskana kaipaamaan.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Heikon saatavuuden takia hinta on pysynyt lähes ennallaan koko ajan. Satanen tai kaksi saisi lähteä pois...

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Itsehän olen ollut kiinnostunut tuon Topfieldin T-mallista (Ei Ford) ja varmaan lähiaikoina tulee ostettua. Erityisesti tuo mahdollisuus siirtää tallenteet tietokoneelle, jossa ne voi polttaa DVD:lle kuulostaa mukavalta ekstralta.