Taloyhtiöiden ja naapurustojen tapahtumien ja sattumuksien jatko-osa

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tokihan valittajalla konsti oli tarjolla. Eläinsuojeluyhdistys tuo loukun pihalle ja palauttaa kissan omistajalleen. Saadaan aikaan ikiliikkuja kun vievät katit omistajilleen joka päivä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26846
Vaihtakaa hiekkalaatikon irtohiekka betoniin. Hiekkaa sekin on, pitää vaan leikkiä vähän urbaanimmin.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Nauttinut koko päivän kun on ympäristössä ollut ihan hiljaista ja kaunis ja lämmin päivä. Paljon ole muuta kuulunut kuin lintujen laulua ja tuulen huminaa. Nyt sitten on näemmä naapurustossa kotiuduttu töistä, yks huudattaa jossakin kauempana auton moottoria ja toinen vähän lähempänä moottoripyörää. Kaipa kohta joku jossain lähistöllä alkaa taas huudattaa moottorisahaa.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Nauttinut koko päivän kun on ympäristössä ollut ihan hiljaista ja kaunis ja lämmin päivä. Paljon ole muuta kuulunut kuin lintujen laulua ja tuulen huminaa. Nyt sitten on näemmä naapurustossa kotiuduttu töistä, yks huudattaa jossakin kauempana auton moottoria ja toinen vähän lähempänä moottoripyörää. Kaipa kohta joku jossain lähistöllä alkaa taas huudattaa moottorisahaa.
No voi perkele. Sieltähän se jo tuli.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Työn äänistä ahdistuvat voivat mennä itseensä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Oli Etelä-Kuopion vesiosuuskunnalla melkein 2 vrk vedet poikki. Eilen hain 10 litran kannuun vettä kaffetta varten. Mietiskelin, että mitenhän naapurit tuossa pärjää. Ei ole kuulunut aiheesta sen enempää ja olin eilen menossa lähilampeen pesulle fribailun jälkeen.

Tänään sitten muistin että olen ainoa, jolla ei ole omaa kaivoa lähes kilsan säteellä.:eek::rolleyes:
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7201
Nyt on joku älykääpiö keksinyt hauskan harrastuksen itselleen, koska polkupyörästäni on lyhyen ajan sisällä pöllitty jo kaksi venttiilinhattua ja kertaalleen takarenkaasta on päästetty ilmat pihalle.

Syyllinen asuu varmuudella samassa kerrostalossa jossa itse asun, koska polkupyörävarastoon jossa polkupyörääni säilytän ei pääse ilman avainta ja avain polkupyörävarastoon löytyy ainoastaan talon asukkailta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Nyt on joku älykääpiö keksinyt hauskan harrastuksen itselleen, koska polkupyörästäni on lyhyen ajan sisällä pöllitty jo kaksi venttiilinhattua ja kertaalleen takarenkaasta on päästetty ilmat pihalle.

Syyllinen asuu varmuudella samassa kerrostalossa jossa itse asun, koska polkupyörävarastoon jossa polkupyörääni säilytän ei pääse ilman avainta ja avain polkupyörävarastoon löytyy ainoastaan talon asukkailta.
Tää on jännittävin episodi sitten sen lähikaupan rempan.
 
Ylös