:yuck::yuck::yuck:Ärsyttävästä pyrkyrittärestä, Maria Jungnerista, ollaan selvästi leipomassa tämän vuoden johtotähteä kaiken oheishömpän perusteella. Tuossa viimeisessä parissa Rasimus taitaa olla se tunnetumpi osapuoli, itse en ainakaan ole koskaan kuullutkaan Nasima Razmyarista.
Ehdottomasti Jethro Rostedtin puolella loppuun saakka! Pelastanee tämän muuten rutikuivan tanssishöyn. Ex-Vares-Veijonen on hyvä sidekick.
Toi jetrotulli on ollu Diilin jälkeen vissiin kaikissa mahdollisissa kissanristiäisissä, mihin vaan on pyydetty.Ärsyttävästä pyrkyrittärestä, Maria Jungnerista, ollaan selvästi leipomassa tämän vuoden johtotähteä kaiken oheishömpän perusteella. Tuossa viimeisessä parissa Rasimus taitaa olla se tunnetumpi osapuoli, itse en ainakaan ole koskaan kuullutkaan Nasima Razmyarista.
Ehdottomasti Jethro Rostedtin puolella loppuun saakka! Pelastanee tämän muuten rutikuivan tanssishöyn. Ex-Vares-Veijonen on hyvä sidekick.
Ja osaan on ihan vielä tunkenu kuokkavieraanaToi jetrotulli on ollu Diilin jälkeen vissiin kaikissa mahdollisissa kissanristiäisissä, mihin vaan on pyydetty.
Laura on hyvä tyyppi ja osaa jo ja oppii varmasti vielä paremmin tanssimaan. Yhtä varmasti kuin vetää yli ja on armottoman persjalkanen.Aion katsoa tietenkin.Laura Voutilainen muuten voittaa:ahem:
Ai jaa? Minusta mies on sitävastoin pysynyt aika sivussa julkisuudessa jos vertaa pahimpiin nollanaamoihin kuten tukiaiset ja muut bb-sankarit. Luin viime vuonna jossain odotusaulassa Seiskaa, jossa kerrottiin Jethron käyvän kanarialla joululomalla ja viettävänsä aaton kotona. Eipä juuri muuta. Minusta autokauppias on nykyisen turhajulkkis-skenen epäturhimpia ja sympaattisimpia henkilöitä. Jethrolle oma talk show!Toi jetrotulli on ollu Diilin jälkeen vissiin kaikissa mahdollisissa kissanristiäisissä, mihin vaan on pyydetty.
En tunne kyseistä Heleniusta, luulin häntä juurikin jääkiekkoilija Heleniukseksi.Tunnetko sinä tuon tanssija-Heleniuksen jostain? Kyseessähän ei ole se jääkiekkoilija, vaan tuossa parissa Silvo on se "tähti".
mulla toimii hyvin.Ei toimi hymiösi lain'!
Tyhm.. jennä sivuhistoria ja muut hässäkät selaimesta, ja kato uudestaan, niin näet miltä nuo hymiöt meillä muilla näyttää.mulla toimii hyvin.
Emmä osaa. En ole nörtti.Tyhm.. jennä sivuhistoria ja muut hässäkät selaimesta, ja kato uudestaan, niin näet miltä nuo hymiöt meillä muilla näyttää.
Hauska yksityiskohta tuo lopun suora lainaus. Joku vois ottaa vittuiluna.Tähtioppilas Nasima Razmyar saanut vihapostia
Sunnuntaina illalla Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa nähtiin surumieliseltä vaikuttanut tähtioppilas Nasima Razmyar.
Afganistanin Kabulissa syntynyt Razmyar kertoi ohjelmassa, että esiintyminen tanssiohjelmassa on alkanut herättää pahoja puheita hänen yhteisössään.
Razmyar kertoo Ilta-Sanomille saaneensa vihapostia sekä täysin tuntemattomilta että tutuilta ihmisiä.
- Minulle on sanottu, että kuinka hävytöntä ja väärää tämä touhu on, Razmyar sanoo lehdelle.
25-vuotias Razmyar tanssii ohjelmassa Jani Rasimuksen kanssa.
Nainen kertoi syyskuussa Aamulehden Sunnuntain Ihmisille, että ollut ennen tanssiohjelmaa ottanut elämässään paritanssiaskeltakaan.
Hän kuitenkin sanoi olevansa myös suomalainen nainen ja päättäneensä oppia tanssimaan.
Nasima Razmyar sanoi silloin, että osallistuminen tanssiohjelmaan vaati paljon rohkeutta. Hän tiesi tanssimisen herättävän hänen yhteisössään "vähintäänkin keskustelu".