Joni
Well-known member
Niinpä mutta kyllä mä kestän.Kyllä te aika rankasti Jonia käsittelette. :nope: Aikuiset miehet!
Niinpä mutta kyllä mä kestän.Kyllä te aika rankasti Jonia käsittelette. :nope: Aikuiset miehet!
Näköjään.Niinpä mutta kyllä mä kestän.
Totta koko viesti, noin toimimalla onnistumisen mahdollisuudet kasvavat tolkuttomasti. Jos vastaa vain ilmoituksiin on työpaikan löytyminen erittäin paljon vaikeampaa. Ei myöskään kannata odottaa niiden työkkärin ihmisten löytävän sulle niitä hommia.Se on Joni semmonen homma, että hakemalla niitä töitä haetaan. MOLlin sivuilta ja lehdistä pongailet mitä hyvänsä hakuja järkevän matkan päästä. Soitat ja sovit haastattelun. Haastattelussa rehellisellä asenteella hoidat paikan itsellesi.
On erittäin paljon paikkoja, joissa kokemus tai osaaminen ei ole merkitsevintä, vaan asenne työntekoon ja siinä oppimiseen. Palkkatoive riittävän alas ja olet valmis tekemään töitä mitä on tarjolla. Pääsee niistä poiskin jos ei homma toimi.
Joka tapauksessa sun tämän hetken odotuksilla ja spekseillä tuskin saat töitä ikinä. Oikeesti. Rimaa alemmas ja sitä kautta polulle. Nyt ollaan umpimetsässä.
Tsemppiä.
Olga, näin se menee. Miehet vittuilee toisilleen aika ankarasti ja siihen pitää vaan tottua. Naisille ja naiset keskenään toki puhuu eri tavalla.Kyllä te aika rankasti Jonia käsittelette. :nope: Aikuiset miehet!
On tuo uravaihtoehtokin ollut mielessä. Pitääkö hyvin tuo saksa hanskata tohon hommaan? Hyvä enkku, kohtalainen ruotsi ja vain saksan alkeet hanskassa. Osaan myös pari sanaa Intian konkania....saksanpaimenkoira.
Tässähän ei ole kukaan edes vittuillut kenellekään. Ihan asiallisia neuvoja kaikki.Olga, näin se menee. Miehet vittuilee toisilleen aika ankarasti ja siihen pitää vaan tottua. Naisille ja naiset keskenään toki puhuu eri tavalla.
Jos mies ei kestä vittuilua toiselta, voi hakeutua pallinpoistoon Talllinnaan.
Jonin on nyt hyvä opetella tähän jo täällä, suurin osa kun on meistä kilttejä miehiä - sitten oikeissa töissä ollaan sen kaiken raadollisuuden keskellä ja armoa ei tule.
Jos se olis ollut intissä, se "kurssi" olis käyty jo siellä. Mutta ei ole käynyt.
Mies ei pärjää "tuolla ulkona" ilman suoritettua vittuilukurssia. Siihen on vaan totuttava.
Olemme tehneet osamme siihen täällä ja Joni alkaa jo oppia. Joni voi toki integroitua johonkin viherpiiperöjoukkoon ja halailla toisiaan eläkeikään saakka, mutta ei sillä tienestiä tee.
Yleensä kaikki ymmärtää sakemannia, se riittää. Jos ei ekalla, niin viimeistään tokalla kerralla :ahem:On tuo uravaihtoehtokin ollut mielessä. Pitääkö hyvin tuo saksa hanskata tohon hommaan? Hyvä enkku, kohtalainen ruotsi ja vain saksan alkeet hanskassa. Osaan myös pari sanaa Intian konkania.
Kirjastotädin virkaan ei pääse vakituiseksi ilman alan koulutusta.Onko Jonilla ajokortti?
Lehdenjakaja 1200
Lappulasse 1500
pakettiautonkuljettaja, no siinä olis se 2 kiloo
työtehtäviä, joista ylöspäin olevia haasteita ovat esim. Kaupan kassa, kirjastotäti, saksanpaimenkoira.
Yks Yrjola voi olla eri mieltä.Kirjastotädin virkaan ei pääse vakituiseksi ilman alan koulutusta.
*Toivottaa Albertin tervetulleeksi ja sipaisee Moralla mokkulat mäelle**hakeutuu pallinpoistoon Talllinnaan*
Höpö höpö.Olga, näin se menee. Miehet vittuilee toisilleen aika ankarasti ja siihen pitää vaan tottua. Naisille ja naiset keskenään toki puhuu eri tavalla.
Jos mies ei kestä vittuilua toiselta, voi hakeutua pallinpoistoon Talllinnaan.
Jonin on nyt hyvä opetella tähän jo täällä, suurin osa kun on meistä kilttejä miehiä - sitten oikeissa töissä ollaan sen kaiken raadollisuuden keskellä ja armoa ei tule.
Jos se olis ollut intissä, se "kurssi" olis käyty jo siellä. Mutta ei ole käynyt.
Mies ei pärjää "tuolla ulkona" ilman suoritettua vittuilukurssia. Siihen on vaan totuttava.
Olemme tehneet osamme siihen täällä ja Joni alkaa jo oppia. Joni voi toki integroitua johonkin viherpiiperöjoukkoon ja halailla toisiaan eläkeikään saakka, mutta ei sillä tienestiä tee.
Veli tole puhuu täyttä asiaa :ahem:Höpö höpö.
Hyvä, jos oikeesti tuntuu siltä, että otettu askel on askel eteenpäiin. Ei kukaan näissä asioissa sulle vaan vittuilemisen ilosta kuitenkaan vittuile (kuvatoikit on erikseen), vaan kaikki varmasti toivoo sulle hyvää ja sitä että pääset elämässäs eteenpäin.Jokatapauksessa nyt lainaamatta kenenkään kokeneemman ja viisaamman miehen kommentteja niin tämä tuleva koulutus minusta on kyllä paras askel mulle ja tässä nimenomaan perehdytään että pääsen sinne työelämään mahdollisimman nopeasti ja parhaan välikäden kautta.. Olen toki lähettänyt jo tuhansia hakemuksia mollin kautta mut koen tämän itse parhaaksi kulkuväyläksi sinne. Tossa juttelin iltapäivällä puhelimessa työkkärin henkilön kanssa että tässä ei tulla toistamaan mitään koulutus/valmennusasioita jota olen jo kokenut vaan ne voi skipata vaan ihan se työnhaku/harjoittelu kautta päässään sinne käsiksi.. Ehkä olis voinu pilkut pistää tähän pläjäykseen mut kun ei jaksanu hieman ottaneena. Hyvää viikonloppua!
Komp.Hyvä, jos oikeesti tuntuu siltä, että otettu askel on askel eteenpäiin. Ei kukaan näissä asioissa sulle vaan vittuilemisen ilosta kuitenkaan vittuile (kuvatoikit on erikseen), vaan kaikki varmasti toivoo sulle hyvää ja sitä että pääset elämässäs eteenpäin.
komp.Hyvä, jos oikeesti tuntuu siltä, että otettu askel on askel eteenpäiin. Ei kukaan näissä asioissa sulle vaan vittuilemisen ilosta kuitenkaan vittuile (kuvatoikit on erikseen), vaan kaikki varmasti toivoo sulle hyvää ja sitä että pääset elämässäs eteenpäin.