Örfil
Guest
Intona näitä toikkeja. Thommy on mun suosikki.Sillä on riffit kohdallaan.
Nyt viuhuu juttu rankasti yli Pöhkön lipan.Thommy
Intona näitä toikkeja. Thommy on mun suosikki.Sillä on riffit kohdallaan.
Taidan rekisteröidä foorumille nickin Thommy, jotta voin äänestää häntä vuoden foorumistiksi.Tämä on paras toikki tänä vuonna. Jos siitä asiasta saa äänestää, niin äänestän tätä toikkia. :alppu:
Hyvä idea! Äänestän sitten myös.Taidan rekisteröidä foorumille nickin Thommy, jotta voin äänestää häntä vuoden foorumistiksi.
Muuta takaisin Eläinjutuksi! Eläinjuttu oli paras nicki, mitä olen täällä nähnyt koskaan. :ahem:Itseasiassa taidan mieluummin muuttaa omaksi nickikseni Thommy niin tulee sitten maksimoitua hyöty tästäkin. :alppu:
Älä sekoile!!!!Muuta takaisin Eläinjutuksi! Eläinjuttu oli paras nicki, mitä olen täällä nähnyt koskaan. :ahem:
Lainaan yhtä suurista foorumisti-idoleistani ja totean: Nevö!Muuta takaisin Eläinjutuksi! Eläinjuttu oli paras nicki, mitä olen täällä nähnyt koskaan. :ahem:
Mä voisin ottaa sitten mun fillarimerkin nikiksi. Planet-X.Mun mielestä myös Racer-X vois muuttaa nimensä takaisin Jonesiksi.
Tai sitten vaihtaa takaisin nimimerkkiin häkä2000.Mä voisin ottaa sitten mun fillarimerkin nikiksi. Planet-X.
Eiku Irwin.Tai sitten vaihtaa takaisin nimimerkkiin häkä2000.