burb
.
No ne teidän kätköt täällä Malminkartano-Myyrmäki-akselilla, juurikin tuolla lähimetsikössä, on jo aikoja sitten löydetty. Olihan siitä jo jossain mediassa aikoja sitten. Piti sanoa lehdistössä, mutta halusin käyttää populaarisempaa nimitystä. Olenhan valveutunut.
Niin sitä vaan että nuo kaksi merkitöntä poliisiautoa tuossa pihalla alkaa jo hiukan palelemaan, että menkääs nyt kertomaan kaikki tietonne jotta mun ei tartte enää kytätä kyttiä. Paradoksi sinänsä. Mutta koko illan ne on tossa poloiset tuijottaneet sammunein lyhdyin sitkeästi, mutta runollisesti utuiseen kaukaisuuteen, niin ne autot nimittäin. Sisuksissaan piilevät poliisit lienevät jo katuneet ammatinvalintaansa. Hilpeät osanottoni.
Jeparit jäätyy, sääli heitä siis
kerro jo kätkös, sa kelju ja hiis
et kuinkaan sa tien' kuin vähän niis
tän hihaani rä'än ja mä'än siit' viis.
Ei kuulemma ollu Lerska-Erska joka ton tolleen.
Niin sitä vaan että nuo kaksi merkitöntä poliisiautoa tuossa pihalla alkaa jo hiukan palelemaan, että menkääs nyt kertomaan kaikki tietonne jotta mun ei tartte enää kytätä kyttiä. Paradoksi sinänsä. Mutta koko illan ne on tossa poloiset tuijottaneet sammunein lyhdyin sitkeästi, mutta runollisesti utuiseen kaukaisuuteen, niin ne autot nimittäin. Sisuksissaan piilevät poliisit lienevät jo katuneet ammatinvalintaansa. Hilpeät osanottoni.
Jeparit jäätyy, sääli heitä siis
kerro jo kätkös, sa kelju ja hiis
et kuinkaan sa tien' kuin vähän niis
tän hihaani rä'än ja mä'än siit' viis.
Ei kuulemma ollu Lerska-Erska joka ton tolleen.