Tonnit paukkuu

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

abc

DNF
Minua saa onnitella lähipäivinä siitä, että tuhannen viestin raja ylittyy. Nykyinen 985 noussee yli tuhannen lauantaina Kanadan GP:n aika-ajopäivänä. Laittakaa privatemessagea kun haluatte laittaa minun tilille rahaa onnitteluna (laitan teidän mailiin sitte tilinumeron!)

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
No mikäs siinä, jos vaan ensin maksat mulle ensin semmosen sopivasti tuntuvan määrän rahaa noista kahdesta rikotusta tuhannesta. Mä voin sit palauttaa osan, ja kaikki on tyytyväisiä, eiks je?

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Mulla muuten paukkui just möötteä edeltävän iltana 1000, (miten sattuikaan juuri tuolloin! Kaipasinko kukaties kauttaaltani lisää uskottavuutta ennen möteä? sen kun tietäis..) että sikäli!

2000 ennen joulua. ehkä. Ei.

abc

DNF
"Uskomatonta!! Vielä viimeiset kirjaimet ja siitä se tulee: abc:n 1000. viesti, jolla hän siirtyy samaan sarjaan legendojen kuten Henkka, Amiraali, RK-62, Wilpuri ja Frank kanssa. Ja nyt hän painaa add replyä!"

AJaN

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Soita tommoseen numeroon kun 050-3765816 ja kysy siltä heebolta joka vastaa puhelimeen. Se kuulemma tietää kaiken.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Soitin tohon numeroon, mut sieltä vastas joku Arto Hokkanen ja kysy heti toisena repliikkinään, että "mitä vittua sä keskellä yötä soittelet?". Kehotin em. Hokkasen Artoa korkkaamaan pullon A:ta ja unohtamaan koko tapahtuman. Siihen hän vastasi, että "no, ok."

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ei se kyl tiennyt esimerkiksi Mount Everestin korkeutta. Väitti, että 8848 metriä, vaikka lapsikin tietää, että uusilla mittauksilla sen korkeudeksi on todettu 8850 metriä.

AJaN

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Soitin tohon numeroon, mut sieltä vastas joku Arto Hokkanen ja kysy heti toisena repliikkinään, että "mitä vittua sä keskellä yötä soittelet?". Kehotin em. Hokkasen Artoa korkkaamaan pullon A:ta ja unohtamaan koko tapahtuman. Siihen hän vastasi, että "no, ok."</STRONG>
Lienee kyseessä Arto "Alpo" Hokkanen. Se ketku taitaa vahtia kahta puhelinta. Kävin meinaan taannoin IHAN samanlaisen keskustelun, vaikka numero oli eri!!!

Tästä osoitteesta voit tarkistaa missä numerossa ko.hyypiö esitteli itsensä Alpoksi.
http://www.f1-forum.net/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=2&t=000148

AJaN

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Originally posted by AJ:
<STRONG>Ei se kyl tiennyt esimerkiksi Mount Everestin korkeutta. Väitti, että 8848 metriä, vaikka lapsikin tietää, että uusilla mittauksilla sen korkeudeksi on todettu 8850 metriä.</STRONG>

Sä soitit väärään numeroon. Oot sä kyllä aika puusilmä, vaikka oikea numero on selkeästi esillä, niin mokaat.

[ 11-06-2001: Message edited by: AJaN ]

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Lienee kyseessä Arto "Alpo" Hokkanen. Se ketku taitaa vahtia kahta puhelinta. Kävin meinaan taannoin IHAN samanlaisen keskustelun, vaikka numero oli eri!!!

AJaN

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Originally posted by AJ:
<STRONG>Mitä? Valitsetko sinä silmällä numeron?</STRONG>
Et ilmeisesti ymmärtänyt. Tarkoitin, että katsoit numeron ruudusta väärin, vaikka se oli selkeästi esillä ja tämän seurauksena näppäilit väärän numeron ja kysyit joltain tuntemattomalta toopelta tuikityperiä asioita.

Itse en valitse numeroa silmällä.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Okei. Mut taisin jättää sanomatta, etten soittanut. Me ei saada käyttää puhelinta työaikana kaiken maailman turhien tiedustelujen esittämiseen.

AJaN

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Originally posted by AJ:
<STRONG>Okei. Mut taisin jättää sanomatta, etten soittanut. Me ei saada käyttää puhelinta työaikana kaiken maailman turhien tiedustelujen esittämiseen.</STRONG>
No sitten sulla on muuten väärää informaatiota, sillä tarkoittamani tyyppi kyllä tietää Mount Everestin korkeudet ja kaikki muutkin asiat. Eikä väitä vääriä arvoja, joten joka tapauksessa jonkinlainen väärinkäsitys on tapahtunut ja olet etsinyt käsiisi jonkun muun. Kenties Arto "Alpo" Hokkasen ?