Trullinkaasu
Well-known member
Ihmetyttää aika helvetisti, ketä kiinnostaa pyöräilyn seuraaminen ja ylipäätänsäkin tämä touhu.
Mä seuraan kaikkea urheilua paitsi pesäpalloa ja suunnistusta.Trullinkaasu sanoi:Ihmetyttää aika helvetisti, ketä kiinnostaa pyöräilyn seuraaminen ja ylipäätänsäkin tämä touhu.
Mikä touhu. Ei siinä mitään touhuilla ?!Trullinkaasu sanoi:Ihmetyttää aika helvetisti, ketä kiinnostaa pyöräilyn seuraaminen ja ylipäätänsäkin tämä touhu.
Touhulla tarkoitin juuri noita doping-sotkuja.Formulanomi sanoi:Mikä touhu. Ei siinä mitään touhuilla ?!
Unohdit kai mainita nahkaformulat?! :ahem:Moe Szyslak sanoi:Mä seuraan kaikkea urheilua paitsi pesäpalloa ja suunnistusta.
Minua ei ne doping-sotkut kiinnosta. Siis lajina.Trullinkaasu sanoi:Touhulla tarkoitin juuri noita doping-sotkuja.
Hyvä että joihinkin tämä laji vetoaa.
Joo, paha sanoa kiinnostaako se, kenellä on kusessa aineita tai vastaavaa. :tongue:Formulanomi sanoi:Minua ei ne doping-sotkut kiinnosta. Siis lajina.
Joo oli tosi jännä etappi. En malta odottaa lauantain ensimmäistä vuorietappia. Tän päiväinen antoi esimakua siitä, että vuorilla nähdään mielenkiintoista kilpailua.Formulanomi sanoi:Olipa etappi. Vitonen siis.
Vinokourov törmäsi (en ole varma osuiko motoristiin...tollaisia noi motoristit ovat...:nope: ) ja persekin halkes...siis pyöräiyhousut. Jäi päälle minuutin kärjestä.
mua kiinnostaaTrullinkaasu sanoi:Ihmetyttää aika helvetisti, ketä kiinnostaa pyöräilyn seuraaminen
Onko raveissa ollut kivaa?Moe Szyslak sanoi:Mä seuraan kaikkea urheilua paitsi pesäpalloa ja suunnistusta.
En tiedä kun en ole ollut.Törni sanoi:Onko raveissa ollut kivaa?
Joo nimenomaan juuri näin! Selin on tosiaan huippu. Kävelevä tietopankki, jolla on mahtava huumorintaju ja uskomaton ulosanti. Väitän että hän on Suomen paras lajikohtainen selostaja. Ja sillon kun hän selostaa poikansa kanssa niin ai hitsi että on nautinnollista viihdettä.Lappe sanoi:Siis lajihan on aivan päälikkö!!!
Varsinkin sitten kun vaivautuu paneutumaan edes vähän pintaa syvemmälle. Uskomattoman tehokkaasti naulitsee töllön ääreen...selostaja Selinille :thumbup:
Eikä ees tarvitse olla mikään succismies...itse vasta haaveilen moisesta:wink:
Itseasiassa mä tänä vuonna katsoin ihan innoissani Jukolan viestiä niin kauan kuin jaksoin valvoa. Ennen viimevuoden omaa suunnistusprojektia en ollut ajatellutkaan katselevani koskaan suunnistusta enkä itseasiassa juuri piitannut koko lajista. Ainakin nykytekniikan (GPS) ansiosta suunnistuskin on oikein mielenkiintoinen tv-laji.Moe Szyslak sanoi:En tiedä kun en ole ollut.
Selvennykseksi vielä: Urheilun seuraamisella tarkoitan että 'suostun' sitä katsomaan telkkarista. Eli pesäpallo, suunnistus ja jääpallokin ovat telkkarissa aika onnettomia lajeja.
Harrastaa sitä vastoin noista vois kaikkiakin.:ahem:
Vähän pelkäsinkin, että Carlströmille käy huonosti siinä. Niin kova oli veto. Tosiaan huomenna alkaa kilpailu oikein kunnolla, kun päästään alpeille. Odotan innolla.ettelbruck sanoi:Ei ollut eilinen Carlströmin päivä. Ei päässyt mukaan irtiottoon ja sitten joutui käyttämään voimiaan pääjoukon takaa-ajossa. Sen jäljiltä romahti lopussa ja sijoitus oli sama kuin kilpailunumeronsa eli 154.
No, jos pomot on tyytyväisiä uhrautumiseen ja tallin etappivoittoon niin palkka juoksee ja maine kasvaa vaikkei historian lehdille nimi tullutkaan.
Tänään reitti menee meikäläiselle tutumpiin maisemiin mutta huomenna alkaa todellinen kilpailu!
No mun mielestäni Carlström teki vain tehtävänsä. Apuajajahan se mun tietääkseni on...tosin emmä nyt niin tarkkaan ole tietoinen näistä taustoista. Tulee seurattua vain pyöräilykaudella vain tämä turnee..ettelbruck sanoi:Ei ollut eilinen Carlströmin päivä. Ei päässyt mukaan irtiottoon ja sitten joutui käyttämään voimiaan pääjoukon takaa-ajossa. Sen jäljiltä romahti lopussa ja sijoitus oli sama kuin kilpailunumeronsa eli 154.
No, jos pomot on tyytyväisiä uhrautumiseen ja tallin etappivoittoon niin palkka juoksee ja maine kasvaa vaikkei historian lehdille nimi tullutkaan.
Tänään reitti menee meikäläiselle tutumpiin maisemiin mutta huomenna alkaa todellinen kilpailu!
heh, itsekin odotan ihan täällä kotisuomessa tän päivän etappia. Jotenkin en niin kauheasti arvosta noita kirimiehiä, jotka hurraa aina tourin alkuetapeilla. Vuoristoetapeilla pärjää ne jotka on oikeasti parhaita, ja ne on muutenkin paljon mielenkiintoisempia.ettelbruck sanoi:Yöllä tulleet tekstarit kertovat että Col de Colombierillä odotetaan jo kiihkeästi Tourin tämän päiväistä saapumista... Kansallispäivän tunnelmissa, viinin nauttimisen merkeissä...