22.6
Lähes tempojuoksua n. 7 kilsaa aikaan 31.15.
Jotenkin vaikean oloinen lenkki, ei ollut sellaista menemisen meininkiä tyyliin "jalat vie". Vaikea oli saada sykettä ylös ja pitää rennosti vauhtia yllä, kokoajan piti keskittyä suoritukseen lennokkuuden puuttuessa. Tiedä sitten mistä johtuu, oisko ollut ylikuntoa havaittavissa? Persemuskelit oli kipeenä eilisestä mäkijuoksusta, liekö vaikuttanut. Tavoitteena oli 30 min, mutta ei aivan kyennyt - tosin olen vakuuttunut että menee kun saa menemään lennokkaasti koko matkan, eli välipäivän jälkeen hyvin enerkiaa tankanneena. Ihan hyvä aika kuitenkin, koska tämän saman lenkin pyöräteillä juoksin talvella/keväällä ennätysaikaan 35.57, joten oon tiputtanut ajasta pois hieman alle 5 minuuttia.
...tosin, en vieläkään kerkeä treenaamattoman Jaskan kevään ensimmäisenä juoksuna juoksemaan 7 kilsan aikaan... :eek!: :thumbfh:
KnowHow sanoi:
Juhis, ota nyt jo se kolmen tunnin pk-lenkki ohjelmaasi- takaan että sillä on dramaattinen vaikutus kuntoon. Nämä mun kaksi treeniä tällä viikolla olkoon kannustimena, aina erilaisia ja kovempia ärsykkeitä. Se kannattaa!
:thumbup:
Tsätissä antamiesi kehotusten takia tarkoituksena on juosta kolmetuntinen lähiaikoina. Jos saan hommattua suosittelemasi tyylisen juomapullovyön, saatan juosta sen jo perjantaina, riippuen tietysti juhan... eikun siis UKON JUHLAN aika-tauluista. Jos en saa, niin jätän ensiviikkoon, juomatta kolmentunnin lenkki saattaa olla kesäkuumalla jo liian vaarallista.
Pitää pyrkiä tekemään vähän erilaisia treenejä, talvella ajattelin yrittää suosimaas spinningiä, jos vain onnistun löytämään salin, jossa sellaista on ohjatussa ryhmässä, tai edes spinningpyörä kohtuu hintaan. Tällä viikolla vielä pidän vähän kevyempää puntista, ens viikolla ajattelin taas alkaa täydellä painamaan puntinnostonkin merkeissä.
Huomenna saatan käydä uimassa. :thumbup: