Tue köyhää F1-tallia

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Juopot huomio! Nyt teillä on elämänne mahdollisuus tukea konkurssin partaalla rimpuilevaa F1-tallia. Eddie Jordanin vuosisadan alussa lanseeraama Vodka V-10 -juoma on lopultakin saapunut Suomeenkin. Kyseistä juomaa lähtee 275ml pullo öpaut kahden ja puolen ecun hintaan Alkosta. Voltteja kyseisessä tuotteessa on 4,7. Maku muistuttaa melkoisesti kossu-russiania...

...eli nyt vain kaikki tukemaan sympaattista pikkutallia. Ja tietysti humalahakuisesti :thumbup:

p.s. Ja kuten pullossakin lukee, Don't drink and drive.

Estate

Well-known member
Eikös toi ole ollut Alkon valikoimissa jo usean kuukauden ajan?

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Onhan tuo toki varmaan vanha, mutta en minä vain ole ennen Alkossa tuohon törmännyt, vaikka viimeksi toissapäivänä Hervannan liikkeessä käväisin. Tänään kuitenkin Pihtiputaalta löytyi... Joten mulle oli ihan uusi tuttavuus.

Tiedä sitten josko Suomessa on jostain kaukaa idästä (Helsinki tms) moista saanut jo kauankin...

Estate

Well-known member
Muistan kun F1-racing-lehdessä (en ole varma, saattoi olla muuallakin) oli aikanaan joku uutinen ton ilmestyttyä.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
S.A sanoi:
Muistan kun F1-racing-lehdessä (en ole varma, saattoi olla muuallakin) oli aikanaan joku uutinen ton ilmestyttyä.
Johan mä sanoin, että tuo on peräisin vuosisadan alusta. Jordan kun julkaisi samana vuonna (2000) EJ-10 -F1-auton, EJ-10 -energiajuoman ja V-10 viinaksen. Jos ny en ihan väärin muista. Mä en sitä uutista kuitenkaan lukeun F1-Racingista, vaan Jordanin sivuilta.

vmt

Well-known member
Sijainti
Helsinki
On taidettu jo toisesta pullosta maistella kun on sen verran hämynen tunnelma? :D

Ei vaines. Hienoahan se on, että näitä erikoisempiakin juomia täältäkin joskus saa.

Estate

Well-known member
Anteeks jos vaikutan yrittäväni vanhaa juoppoa opettaa :(

Ei ollu tarkotus, kun pistät juttua nii nopeasti mun perään, en kerkeä lukea ennen seuraavaa postaustani...:dunno:

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
S.A sanoi:
"Taustatiedot on kirjoitettu tuotteen tullessa myyntiin 7/2004."
Aivan sama pyydätkö anteeksi vai et. Enkä mä edes niin vahna ole :(

Pullo on juotu ja toinenkin. Sekä muutama niiden kaveri.

En enää koskaan puhu täällä mistään, minkä on keksinyt joskus aiemmin. Sama koskee Grand Prix -autoilua, joka lienee peräisin 1900-luvun alkupuoliskolta. Häpeäisitte. Wanhaa paskaa koko teidän vitun fooruminne. Vetäkää käteen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Hei - en ole tiennytkään että Eddie on oikein oman talli-juoman kehittänyt. Nythän asia on niin että Eddie on expertti näissä juoma hommissa niin että täytyy ehdottomasti maistaa ja samalla voi "Formula fanina" hyvällä omallatunnolla ottaa vaikka "muutaman". :alppu: :doubtful: :yuck:
Meinaan että jos joku tarvitsee apua niin se Jordan ... ;)

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Itsehän join muutaman pullollisen kyseistä juomaa 10.7 kuluvaa vuotta Loviisan saaristossa, Svartholma taisi olla paikan nimi. Raatimme totesi juoman olevan iha hyvän makuista, mutta liian makeaa jos humalaa yrittää. Eipä ole tullut tutkailtua alkon hyllyiltä tuota koskaan, pitääkin varmaan seuraavalla reissulla vilkaista ja ottaa maistelukierros uusiksi.

Svartholman "ravintolassa", joka oli viihtyisä pikku hirsimökki, sai yllättävän hyvän pihviaterian. Kannattaa käydä, jos joskus siellä päin liikkuu. :thumbup: