Tuleeko vineä?

Saako Skyggeboy vineä osakseen?

• Äänestäjiä yhteensä
    13
  • Äänestys suljettu. .
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Taustaa:

Skyggen nykyinen eukko ei pane pahakseen, jos Skyggeboy silloin tällöin juo alkoholia. Noin kuukausi sitten join kaksi (2:aksi) pulloa punaviiniä ja olin kunnon kännissä. Seuraavana aamuna Skyggen tyttöystävä kertoi, että ei se haittaa, jos joskus juon kunnon kännit. Parisuhteessa ollessani juon muutenkin tosi harvoin, ja niin on nytkin. Sen verran harvoin juon, että täksi päiväksi ostetut (3 siideriä (0,5l) ja kaksi Suur kurkoa (1l) nousevat päähän aiheuttavan suht tukevan, mutta ei todellakaan mitään täysin ihanaa ja hilpeää humalatilaa.

Skyggen tyttöystävä tulee töistä kotiin 21:00. Miten on, onko nuo Skyggen tyttöystävän puheet olleet täyttä totta vai saanko silti vineä, kun olen pienessä humalassa about kuukauden tauon jälkeen?

PS. toiseksi viimeinen Suur kurko avattu just äsken ja humala on ihan hyvä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Sen verran harvoin juon, että täksi päiväksi ostetut (3 siideriä (0,5l) ja kaksi Suur kurkoa (1l) nousevat päähän aiheuttavan suht tukevan, mutta ei todellakaan mitään täysin ihanaa ja hilpeää humalatilaa.

Skyggen tyttöystävä tulee töistä kotiin 21:00. Miten on, onko nuo Skyggen tyttöystävän puheet olleet täyttä totta vai saanko silti vineä, kun olen pienessä humalassa about kuukauden tauon jälkeen?
Kotona ei kannata olla kännissä, kun emäntä tulee töistä kotiin. Silloin kannattaa aloittaa vasta juominen. Yhdessä. Muuten saatetaan ns. herkässä tilassa ärsyyntyä.

Periaatteessa kyllä ymmärrän suuttumuksen, jo on yksinään juotu kaksi pulloa viiniä. Itsehän en ole koskaan juonut edes yhtä pullollista viiniä yhteen iltaan. Kännissä olen silti ollut. Monesti.

Veikkaan, että Skygge nukkuu sohvalla / sohvan vieressä lattialla / rappukäytävässä.

Örfil

Guest
Forumille postaamisessa tarttis olla promilleraja: tiedän karvaasta kokemuksesta :thumbfh:

Pysy loppuilta pois koneelta. Teet palveluksen itsellesi.

Örfil

Guest
Jos tekee toikin itsestään, on liikaa kännissä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
En osaa sanoa, eikä ihan edes kauheasti kiinnosta.

Mutta sen sanon, että kannattaa hankkiutua todella sukkelaan eroon sellaisesta akasta joka tuossa vaiheessa, elitekkäs parisuhteen alkutaipaleella jo alkaa puuttumaan toisen elintapoihin.

Eli jos yhdenkään poikkipuolisen sanan sanoo, ajat perheen hankeen ja vedät viinaa lailla sienen.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Mutta sen sanon, että kannattaa hankkiutua todella sukkelaan eroon sellaisesta akasta joka tuossa vaiheessa, elitekkäs parisuhteen alkutaipaleella jo alkaa puuttumaan toisen elintapoihin.

Eli jos yhdenkään poikkipuolisen sanan sanoo, ajat perheen hankeen ja vedät viinaa lailla sienen.
Näinhän se on nähtävä. Tää onkin eräänlainen testi. Jos se nyt kilahtaa, niin on sen aikasemmat puheet olleet perättömiä. :rolleyes:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
En osaa sanoa, eikä ihan edes kauheasti kiinnosta.

Täysin eri mieltä. Eihän sellasta saatanan nyhverä katsele kukaan joka ei välillä äijälleen kilahda. En minä ainakaan katselisi. Kun on itse vaikea ihminen, niin parempi, että se toinenkin on.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Täysin eri mieltä. Eihän sellasta saatanan nyhverä katsele kukaan joka ei välillä äijälleen kilahda. En minä ainakaan katselisi. Kun on itse vaikea ihminen, niin parempi, että se toinenkin on.
Jätkä nyt onki ihan vaan tavan vuoks eri mieltä.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Huomaa kyllä tosiaan, että me molemmat ollaan oltu aiemminkin vakavissa suhteisssa (siis minä ja naiseni, ei sinä ja minä.). Henkistä kasvua on tullut. Nainen pistää vastaan eikä niele kaikkea ja mie en ole mikään tossu niin kuin joskus aiemmin ehkä olin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sitä on kyllä äkkiä huomaamattaan lapanen, eikä edes tajua mitään tapahtuneen. Kituu vuosia, kunnes tajunta laajenee ja lähtee laitumille.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.