Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Eräs henkilö avautui paikallisen sanomalehden tekstiviestipalstalla, kun raumalainen autoliike ei ollut ottanut vaihdossa em. henkilön Saksasta käytettynä tuotua autoa.
Aiheesta virisi jarnan tapainen keskustelu ko. lehden sivuilla.
Toisen koulukunnan mukaan Saksaan tehty auto ei kestä Suomen sääoloja, jne...
Edellistä vastustava koulukunta mainitsi Saksaan tehtyjen ja siellä käyttöön otettujen autojen olevan huomattavasti paremmin varusteltuja, sekä ruosteettomampia, kuin ns. suomiautot.
Itselläni on vähäinen kokemus aiheesta. Pari kaverilla on Saksasta käytettynä tuotu auto. Toisella jopa samanlainen, kuin itselläni, paitti korimalliltaan. Siinä ei ole lohkolämmitintä, penkinlämmittimiä, eikä Eberspächeriä. Ei niitä varmaan Saksassa tarvitsekaan, mutta Suomessa ehkä. Njuu, itse en käytä koskaan penkinlämmitintä, vaikka sellainen on. Lohkolämmitys ja Eber ovat mielestäni tarpeellisia.
Toisen kaverin saksantuonti mun autoa huomattavasti arvostetumpi merkki, mutta siitä puutuu mm. ilmastointi. Ja penkinlämmitys. Ja lohkolämmitys. Webasto siinä kyllä on. Ja vakionopeudensäädin, jota mulla ei ole.
Parin tonnin ja mallivuoden haarukka oli noissa ym. autoissa hankintahetkellä veroineen. Mun oli tietenkin suomiautona kallein, mutta myös uusin. Kilometrejä oli kylläkin eniten.
Nyt F1-forumin autoilu-, ja liikenneorientoituneet hahmot ja nimimerkit saavat sanoa painavan sanansa tuontiautoista. Sekä puolesta, että vastaan.
Sen mää tiedän, että varsinkin erilaisten lämmitysjuttujen tehoissa ja varustelutasoissa on eroja Suomen tai Saksan markkinoille tehdyissä autoissa. Mutta onko muitakin eroja? Tähän pitäisi nyt saada selvyys.
Kiitos. Sana on auki.
Eräs henkilö avautui paikallisen sanomalehden tekstiviestipalstalla, kun raumalainen autoliike ei ollut ottanut vaihdossa em. henkilön Saksasta käytettynä tuotua autoa.
Aiheesta virisi jarnan tapainen keskustelu ko. lehden sivuilla.
Toisen koulukunnan mukaan Saksaan tehty auto ei kestä Suomen sääoloja, jne...
Edellistä vastustava koulukunta mainitsi Saksaan tehtyjen ja siellä käyttöön otettujen autojen olevan huomattavasti paremmin varusteltuja, sekä ruosteettomampia, kuin ns. suomiautot.
Itselläni on vähäinen kokemus aiheesta. Pari kaverilla on Saksasta käytettynä tuotu auto. Toisella jopa samanlainen, kuin itselläni, paitti korimalliltaan. Siinä ei ole lohkolämmitintä, penkinlämmittimiä, eikä Eberspächeriä. Ei niitä varmaan Saksassa tarvitsekaan, mutta Suomessa ehkä. Njuu, itse en käytä koskaan penkinlämmitintä, vaikka sellainen on. Lohkolämmitys ja Eber ovat mielestäni tarpeellisia.
Toisen kaverin saksantuonti mun autoa huomattavasti arvostetumpi merkki, mutta siitä puutuu mm. ilmastointi. Ja penkinlämmitys. Ja lohkolämmitys. Webasto siinä kyllä on. Ja vakionopeudensäädin, jota mulla ei ole.
Parin tonnin ja mallivuoden haarukka oli noissa ym. autoissa hankintahetkellä veroineen. Mun oli tietenkin suomiautona kallein, mutta myös uusin. Kilometrejä oli kylläkin eniten.
Nyt F1-forumin autoilu-, ja liikenneorientoituneet hahmot ja nimimerkit saavat sanoa painavan sanansa tuontiautoista. Sekä puolesta, että vastaan.
Sen mää tiedän, että varsinkin erilaisten lämmitysjuttujen tehoissa ja varustelutasoissa on eroja Suomen tai Saksan markkinoille tehdyissä autoissa. Mutta onko muitakin eroja? Tähän pitäisi nyt saada selvyys.
Kiitos. Sana on auki.