Tupakoimattomuus

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Sam sanoi:
Niin, tällä forumillahan mm. Halosen puolesta pientä ääntä pitävät, kuuluvat taloudellisesti juuri saajiin (mm. minä itse) :thumbup:
Niin.. Sähän äänestit ehdokasta, jonka kykyihin et luottanut kriisitilanteessa. :D
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
KnowHow sanoi:
Samanlaista pakkokannatusta kun jaskan kokoomuslaisuus kun on niin helvetin viksu ja menestynyt veroprinssi?
Täytyy kyllä jo todeta, että melkoinen ajojahti päällä yhtä hahmoa kohtaan! :nope:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Aikooko keskusta liittoutua kokoomuksen kanssa?
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
patriot sanoi:
Täytyy kyllä jo todeta, että melkoinen ajojahti päällä yhtä hahmoa kohtaan! :nope:
Saalistajat kyllä saaliin löytää :thumbup:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Eli tein sitten päätöksen olla ainakin seuraavat kolme viikkoa tupakoimatta. Eiköhän se onnistu. Näköjään täytyy vaan motivoida itseään koko ajan, yhä uudelleen, eikä tuudittautua siihen tasaiseen olotilaan, että kaikki menee ok omalla painollaan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Juskanen sanoi:
Eli tein sitten päätöksen olla ainakin seuraavat kolme viikkoa tupakoimatta. Eiköhän se onnistu. Näköjään täytyy vaan motivoida itseään koko ajan, yhä uudelleen, eikä tuudittautua siihen tasaiseen olotilaan, että kaikki menee ok omalla painollaan.
:thumbup:

Kolmen viikon päästä tilaat sitten taas hyvällä omallatunnolla uudet kengät! :ahem: :ahem:
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Matxi sanoi:
Sillä erotuksella, että parista parista kenkiä on huomattavasti enempi (ja pitempiaikaista) iloa sekä itselleen että ulkopuolisille kuin kolmen viikon tupakeista. :thumbup:
Mutta kotona saattaa joku parista parista parista kenkiä? :idea:

Ei vaan, uskoisin, että ko. kaltaiset itsensämotivoimispalkinnot ovat enemmän kuin paikallaan! :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
:thumbup:

Kolmen viikon päästä tilaat sitten taas hyvällä omallatunnolla uudet kengät! :ahem: :ahem:
Kannattais nyt kaikkien tupakoimattomienkin ryhtyä polttamaan, että voivat sitten myöhemmin ostiskella hyvällä omallatunnolla ittelleen kenkiä :ahem:
 

H_Hihhuli

Well-known member
Liittynyt
23.2.2001
Viestit
1971
OoPee sanoi:
Kannattais nyt kaikkien tupakoimattomienkin ryhtyä polttamaan, että voivat sitten myöhemmin ostiskella hyvällä omallatunnolla ittelleen kenkiä :ahem:
Mä voin ostaa vuosien varrella säästyneillä rahoilla OSAKKEITA! :eek!: ... :(
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
OoPee sanoi:
Kannattais nyt kaikkien tupakoimattomienkin ryhtyä polttamaan, että voivat sitten myöhemmin ostiskella hyvällä omallatunnolla ittelleen kenkiä :ahem:
Entäs jos ei halua kenkiä?
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Kannattais nyt kaikkien tupakoimattomienkin ryhtyä polttamaan, että voivat sitten myöhemmin ostiskella hyvällä omallatunnolla ittelleen kenkiä :ahem:
*alkaa polttamaan*
*ryhtyy lakkoon*
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Sam sanoi:
Taidan sijoittaa rahani varmemmin ja ostan kaljaa korikaupalla :alppu:
Eräs tuttavani menetteli tupakkalakossa juuri näin ja perusteli siten, että "nautintojen summa on vakio!"
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Aika naivia jonku tupakoimattoman sanoa et lopeta heti röökinpoltto! Jos on 7 vuotta,niinku mä,polttanu jokapäivä ni eihän se tapahdu tollee vaa se lopetus...paska tapa,mut nikotiinikeuhkolle yks päivän nautinnoista!
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
de rong sanoi:
Aika naivia jonku tupakoimattoman sanoa et lopeta heti röökinpoltto! Jos on 7 vuotta,niinku mä,polttanu jokapäivä ni eihän se tapahdu tollee vaa se lopetus...paska tapa,mut nikotiinikeuhkolle yks päivän nautinnoista!
Niinpä. Täällä me savuttomat lällätetään ja ilkutaan teitä minkä kerkeämme :ahem: Ai että me ollaan hyviä :cool:
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
OoPee sanoi:
Kannattais nyt kaikkien tupakoimattomienkin ryhtyä polttamaan, että voivat sitten myöhemmin ostiskella hyvällä omallatunnolla ittelleen kenkiä :ahem:
Kenkiä ole ennenkään huonolla omallatunnolla ostettu.

Tsemppiä kuitenkin kaikille savuttomille!
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Onpahan tässä välillä tupakkakin tullut mieleen vaan kun ei ole niin enpä poltakkaan. Kaupassa astelin karkkihyllyille ja ostin Mynthon -rasian, se saa korvata nikotiinin edelleenkin. Kavereiden tarjoilusta huolimatta olen edelleenkin pidättäytynyt savukkeesta, siitä yhdestäkin.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
de rong sanoi:
Aika naivia jonku tupakoimattoman sanoa et lopeta heti röökinpoltto! Jos on 7 vuotta,niinku mä,polttanu jokapäivä ni eihän se tapahdu tollee vaa se lopetus...paska tapa,mut nikotiinikeuhkolle yks päivän nautinnoista!
Tupakoimattomat osaa just parhaiten neuvoa :ahem: Mun täytyy kyllä sanoa, että paras tuki ja turva lopettamisessa on ollut itse lopettaneet. (Tästä on yksi positiivinen poikkeus kyllä!) Joka on käynyt saman läpi, osaa ja jaksaa kannustaa, kun tietää ettei se helppoa aina ole.

Itse poltin ennen ensimmäistä lopettamista 7 vuotta, sit oli pari-kolme savutonta vuotta. Viimeiset pari vuotta tuli tupruteltua taas. Jokohan tuo ois mun osuus poltettu :rolleyes:
 
Ylös