Captain Howdy
Well-known member
Äääh... se on menneen talven lumia se röökaaminen. Nykyään ne maalaa pisteillä!
Pannaanko ne pisteet tonne takakonttiin?Captain Howdy sanoi:Äääh... se on menneen talven lumia se röökaaminen. Nykyään ne maalaa pisteillä!
Hieno homma!NotShee sanoi:Tämä poika on ollut nyt 6508 päivää polttamatta. :thumbup:
:jaska:
Mulla jostain syystä illat on vaikeimpia. Nytkin olen ollu töissä kohta tunnin, mutta en ole vielä edes ottanut ekaa purkkaa. Ei tee mieli. Mutta varmaan kohta se pitää ottaa. Oon tuuminu, että näin alussa ottaa purkan aina kun vähänkin sille tuntuu, sitä kerkee vähentää sit myöhemmin.NeitiP sanoi:Kaikista vaikeinta tässä on se kun aamulla ei saa niitä ekoja sauhuja, mutta kun se aamu on ohi, niin alkaa jo helpottaa.
Melko kallis, 150€ / kuuri, eli noita tarvii kummallekin omansa (vähintään sen yhden). Toisaalta, ne parantaa myös yleistä fiilistä niin, että ihan huomaamattaan on vaan vähän paremmalla tuulella koko ajan.Juskanen sanoi:Tervetuloa joukkoon DjAnkka ja NeitiP :thumbup:
Tuttava lopetti myös Zybanilla, ilmeisen tehokas tuo "ihmelääke" on. Mutta kallis kuulema?
Kyseistä purkkaa ei maistella vaan sitä jauhetaan.....vähän niinku jarnaakin. :thumbup:kouvotsvoni sanoi:Miltä tuon nikotiinipurkan PITÄISI maistua? Itse joskus kokeilleena ollut saada lähinnä oksennusrefleksin, kun kurkussa asti ollut epämiellyttävä pistely, jonka takia ei ole tehnyt mieli kokeilla ainakaan sen avulla lopettamista.
= Karvaperseduunari-lakkoilija? :doubtful:Formulanomi sanoi:Nimimerkki, joskus lakkoa kokeillut.
No kun ei sitä pysty jauhamaan sen maun takia. Ei tupakasta tuollaista ole tullut (on kokeiltu erimakuisia purkkia eriaikoina, mutta vaikutus ollut sama). Tupakka maistui mansikalle tuohon verrattuna.Formulanomi sanoi:Kyseistä purkkaa ei maistella vaan sitä jauhetaan.....vähän niinku jarnaakin. :thumbup:
Inho (tai oksennusreaktiot) sitä purkkaa kohtaan, jos em. on, saattavat johtua siitä vierotusreaktiosta ja itsessuggestiosta. (esim.)
Ei se purkka kyllä maistukaan kovin hyvältä, mutta maistuukos sitten tupakka ?
Nimimerkki, joskus lakkoa kokeillut.
:ahem:kouvotsvoni sanoi:No kun ei sitä pysty jauhamaan sen maun takia. Ei tupakasta tuollaista ole tullut (on kokeiltu erimakuisia purkkia eriaikoina, mutta vaikutus ollut sama). Tupakka maistui mansikalle tuohon verrattuna.
Veikkaan että oot sitten pureskellut liian nopeeta tahtia. Ainakin itse tein ekan purkan kanssa niin, että pureskelin sitä niinku normi purukumiakin. Sillon se just maistu kauheelle ja kurkussa tuntu samalta kun joskus on polttanut monta röökiä putkeen.kouvotsvoni sanoi:No kun ei sitä pysty jauhamaan sen maun takia. Ei tupakasta tuollaista ole tullut (on kokeiltu erimakuisia purkkia eriaikoina, mutta vaikutus ollut sama). Tupakka maistui mansikalle tuohon verrattuna.
Moe Szyslak sanoi:Moniko näistä lakkolaisista myöntää että on ollut vuosia aivan älyttömän asian orja?
Ja miten paljon 'parempaa' elämää voi viettää ilman tuota pakkomiellettä?
Tietysti! Oletko ihan pönttö?Albert Oil sanoi:Puhuksä nyt tupakasta vai F1-Foorumista??
Kuule ei sitä tartte olla lakossakaan ymmärtääksen tuon asianMoe Szyslak sanoi:Moniko näistä lakkolaisista myöntää että on ollut vuosia aivan älyttömän asian orja?
Itehän olet ollut politiikassa. Olikos siinä mitään järkeä ?Moe Szyslak sanoi:Moniko näistä lakkolaisista myöntää että on ollut vuosia aivan älyttömän asian orja?