Tv-out liitin?

Aslan

Banned
Sijainti
Finland
Hei!

Mistä johtuu, etten saa kuvaa näkymään tv-ruudusta, vaikka piuha on kytketty näytönohjaimeen ja televisioon scart-liittimen kautta? Äänet kyllä toimivat.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Aslan sanoi:
Hei!

Mistä johtuu, etten saa kuvaa näkymään tv-ruudusta, vaikka piuha on kytketty näytönohjaimeen ja televisioon scart-liittimen kautta? Äänet kyllä toimivat.
jossain tapauksissa pitää kytkeä "toinen näyttö" päälle...

Aslan

Banned
Sijainti
Finland
Re: Re: Tv-out liitin?

jaska sanoi:
jossain tapauksissa pitää kytkeä "toinen näyttö" päälle...
On kytketty!

Siis televisioruudusta näkyy pelkästään tietokoneen taustakuva, eikä mitään muuta.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Aslan sanoi:
Yleensä telkkarit näyttävät max 640x480, mun läppäri ehdotti 800x600. 60 Hz on max virkistystaajuus. Televisiostandardi on PAL.

-edit -

Enpäs olekaan varma tosta tv:n erotuskyvystä. Varmaan koneen näytönohjaimen ominaisuuksissa on merkitystä. Mun läppärissä on Atin näytönohjain. Sen kanssa on ollut ongelmia värien kanssa.

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mulla on ollut ongelmia kannettavan TV-ulostulon kanssa. Saan kuvan hyvin telkkuun, mutta jos yrittää katsoa jotain DVD-leffaa, niin sen kohdalla onkin musta näyttö. Äänet kuuluvat. Sama lopputulos käyttääkö WinDVD:tä tai PowerDVD:tä. Myöskään koko ruudun asetus tai ikkunanäyttö ei vaikuta asiaan. Leffan näkyvyys on pelkkää mustaa:nope:

Aslan

Banned
Sijainti
Finland
Sam sanoi:
Mulla on ollut ongelmia kannettavan TV-ulostulon kanssa. Saan kuvan hyvin telkkuun, mutta jos yrittää katsoa jotain DVD-leffaa, niin sen kohdalla onkin musta näyttö. Äänet kuuluvat. Sama lopputulos käyttääkö WinDVD:tä tai PowerDVD:tä. Myöskään koko ruudun asetus tai ikkunanäyttö ei vaikuta asiaan. Leffan näkyvyys on pelkkää mustaa:nope:
Siis pelkästään kun yrität katsoa tv:stä, vai myös näyttöruudulta?

Auttaisikohan jos vaikka täältä: http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirrorold.htm asentaisi tuollaisen K-Lite Codec Packin?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Tähän löytyy lääke siitä, että käynnistät TV näytön ensin ja vasta sitten laitat DVD-playerin päälle, kun näyttö tulee näkyviin. Olin eräässä kansainvälisessä konferenssissa Hotelli Palacen ylimmässä kerroksessa teknikkona, kun jouduin paniikkiin erään kannettavan kanssa. Yritin saada tykin kautta pyörimään DVD-pätkää, ja näyttö ei tullut screenille millään. Onneksi yksi canadalainen kaveri oli sen verran nokkela, että kehoitti mua sulkemaan DVD-playerin pois. Sen jälkeen näyttö pelitti tykin kautta. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minulla on ollut TV-näyttö päällä jo siten, että koneen käynnistyessä näkyy kaikki alkuhärpätykset ja olen käytännössä yrittänyt pelkästään TV:n ruudun kautta käyttää konetta.

Täytyy tutustua tuohon linkkiin.

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
Sam sanoi:
Uudemmissa koneissa ei saa DVD:tä näkymään tv-outista macrovisionilla suojattuja dvd:tä katsoessa. Pitää ottaa näyttö telkkarille sen "ulkoisen näytön" sovittimen kautta erinäisellä konvertterilla.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Sam sanoi:
Asentaa TV-tools -ohjelman, ni alkaa hommat toimimaan.