jossain tapauksissa pitää kytkeä "toinen näyttö" päälle...Aslan sanoi:Hei!
Mistä johtuu, etten saa kuvaa näkymään tv-ruudusta, vaikka piuha on kytketty näytönohjaimeen ja televisioon scart-liittimen kautta? Äänet kyllä toimivat.
On kytketty!jaska sanoi:jossain tapauksissa pitää kytkeä "toinen näyttö" päälle...
Yleensä telkkarit näyttävät max 640x480, mun läppäri ehdotti 800x600. 60 Hz on max virkistystaajuus. Televisiostandardi on PAL.Aslan sanoi:En tiedä!![]()
Siis pelkästään kun yrität katsoa tv:stä, vai myös näyttöruudulta?Sam sanoi:Mulla on ollut ongelmia kannettavan TV-ulostulon kanssa. Saan kuvan hyvin telkkuun, mutta jos yrittää katsoa jotain DVD-leffaa, niin sen kohdalla onkin musta näyttö. Äänet kuuluvat. Sama lopputulos käyttääkö WinDVD:tä tai PowerDVD:tä. Myöskään koko ruudun asetus tai ikkunanäyttö ei vaikuta asiaan. Leffan näkyvyys on pelkkää mustaa:nope:
Tähän löytyy lääke siitä, että käynnistät TV näytön ensin ja vasta sitten laitat DVD-playerin päälle, kun näyttö tulee näkyviin. Olin eräässä kansainvälisessä konferenssissa Hotelli Palacen ylimmässä kerroksessa teknikkona, kun jouduin paniikkiin erään kannettavan kanssa. Yritin saada tykin kautta pyörimään DVD-pätkää, ja näyttö ei tullut screenille millään. Onneksi yksi canadalainen kaveri oli sen verran nokkela, että kehoitti mua sulkemaan DVD-playerin pois. Sen jälkeen näyttö pelitti tykin kautta. :thumbup:Sam sanoi:Mulla on ollut ongelmia kannettavan TV-ulostulon kanssa. Saan kuvan hyvin telkkuun, mutta jos yrittää katsoa jotain DVD-leffaa, niin sen kohdalla onkin musta näyttö. Äänet kuuluvat. Sama lopputulos käyttääkö WinDVD:tä tai PowerDVD:tä. Myöskään koko ruudun asetus tai ikkunanäyttö ei vaikuta asiaan. Leffan näkyvyys on pelkkää mustaa:nope:
Uudemmissa koneissa ei saa DVD:tä näkymään tv-outista macrovisionilla suojattuja dvd:tä katsoessa. Pitää ottaa näyttö telkkarille sen "ulkoisen näytön" sovittimen kautta erinäisellä konvertterilla.Sam sanoi:Mulla on ollut ongelmia kannettavan TV-ulostulon kanssa. Saan kuvan hyvin telkkuun, mutta jos yrittää katsoa jotain DVD-leffaa, niin sen kohdalla onkin musta näyttö. Äänet kuuluvat. Sama lopputulos käyttääkö WinDVD:tä tai PowerDVD:tä. Myöskään koko ruudun asetus tai ikkunanäyttö ei vaikuta asiaan. Leffan näkyvyys on pelkkää mustaa:nope:
Asentaa TV-tools -ohjelman, ni alkaa hommat toimimaan.Sam sanoi:Mulla on ollut ongelmia kannettavan TV-ulostulon kanssa. Saan kuvan hyvin telkkuun, mutta jos yrittää katsoa jotain DVD-leffaa, niin sen kohdalla onkin musta näyttö. Äänet kuuluvat. Sama lopputulos käyttääkö WinDVD:tä tai PowerDVD:tä. Myöskään koko ruudun asetus tai ikkunanäyttö ei vaikuta asiaan. Leffan näkyvyys on pelkkää mustaa:nope:
Täytyy testata. Kiitoksia vinkistä.Sammypiru sanoi:Asentaa TV-tools -ohjelman, ni alkaa hommat toimimaan.