Albert Oil
Hippi ja juntti
Kaikkein masentavinta on tulla hylätyksi em. syiden takia vaikka kuinka vakuuttelisi innostustaan. Potalle.Oli myös sellainen paikka, johon olin selvästi ylikoulutettu ja kokemustakin liikaa.
Kaikkein masentavinta on tulla hylätyksi em. syiden takia vaikka kuinka vakuuttelisi innostustaan. Potalle.Oli myös sellainen paikka, johon olin selvästi ylikoulutettu ja kokemustakin liikaa.
Ohoh! näppäilinkö mä nyt vitosen eteen, nyt meni vikaan!Mulla tippuu tuo summa joka tunti lattialle kun lompuukiin ei vaan mahdu enempää.
Mä en hylkää sua ikinä!Kaikkein masentavinta on tulla hylätyksi em. syiden takia vaikka kuinka vakuuttelisi innostustaan. Potalle.
Se pakettiauto, jolla jakelet nisua viraabelisti ihmisille ja kauppoihin joka aamu klo 6:hdeksan.Mikä oli pullasprintteri?
Kokeiles oikein hakee seuraavaan hanttihommaan koulutuksena elämmämkoulu ja työpaikkoina Siwan osa-aikahyllyttäjä alkuvuodesta 93 ja Kunnan puutarhatyöntekijä TET-harjoittelujakso vuonna 2002.Kaikkein masentavinta on tulla hylätyksi em. syiden takia vaikka kuinka vakuuttelisi innostustaan. Potalle.
Soisin, ettei CV:ni huippuhetkiä ruodittaisi julkisesti täällä näin.
Ihan normi kokoomuslaisia kun vähän titteliä ja massia tulee.Lähipiiristä saatua tietoa. Huonosti palkatuilla aloilla on kyrvät esimiehet ja alaisia pompotellaan miten sattuu. Tämä nyt varmasti mikään uutinen kyllä ollut.
Täytyy välillä vähän kyllä ihmetellä sitä, millaisia mulkkuja sitä ihmisistä töissä kasvaa.
Noissa tapauksissa veikkaisin jopa että enemmän tittelimulkkuutta, kuin massin aiheuttamaa. Ehkä se massin puute saa pinnan kireäksi sitten, kun vastuitakin mukamas on. Heikkalaatikolle kasvamaan koko sakki, saatana.Ihan normi kokoomuslaisia kun vähän titteliä ja massia tulee.
Hallinosturin?Soittivat keskiviikkona, että ensi viikolla olisi alan töitä tarjolla, lyhyt keikka mutta kuitenkin. Peruin sitten kaikki muut menot ja innoissani odottelin.
Äsken tuli tekstari, että sori, ei sittenkään. Pitäkää sanonkomämitä.
Niin, se oli tänään? Eip oo soinu ja hyvä niin."Hei rakkaat trullit, noidat ja muut oliot. Kellarityrmänne on valmis, tervetuloa!"
Ihme kirkumista kuulunut oveni takaa eikä rimputusta lain.