Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Tää videohaastattelu mulle suht uusi juttu? Ymmärsinkö oikein, kun aikaisemmin sain käsityksen, että kädet on pidettävä näkyvillä. Minkä helvetin takia? Eikö tarpeeksi harppu haastattelija jo riittäisi?

No jokatapauksessa, Alpulle lycka till vaan koitokseen.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16925
Tää videohaastattelu mulle suht uusi juttu? Ymmärsinkö oikein, kun aikaisemmin sain käsityksen, että kädet on pidettävä näkyvillä. Minkä helvetin takia? Eikö tarpeeksi harppu haastattelija jo riittäisi?
Mäki tein sellasen ekaa kertaa muutama viikko sitten ja riitti että webkameran välityksellä eka nauhotti sen ja sitten lähetti sen. Piti vastata annetuihin kysymyksiin. Oli 3 vaiheinen.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Mäki tein sellasen ekaa kertaa muutama viikko sitten ja riitti että webkameran välityksellä eka nauhotti sen ja sitten lähetti sen. Piti vastata annetuihin kysymyksiin. Oli 3 vaiheinen.
Joo, siis sekoitin tuon live-yhteyteen. No ihan kuin vaan, pelleilynä pidän. Ei ehkä esiintymisen aloilla, mutta tekemisen aloilla.

Itse päättäisin moiset lauseeseen "mä tiedän missä sä asut"
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Mäki tein sellasen ekaa kertaa muutama viikko sitten ja riitti että webkameran välityksellä eka nauhotti sen ja sitten lähetti sen. Piti vastata annetuihin kysymyksiin. Oli 3 vaiheinen.
Oliko kädet näkyvillä?
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Eilen soittelin yhden työhakemuksen perään ja äsken tuli vastailtua noin puolen tunnin puhelinhaastatteluun.

Vaikuttaa lupaavalta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös