Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Koko päivä menee taas gay-palaverissä, hankaloittaa dzättäilyä ihan kiitettävästi.:mad_old: Huomenta kuiteski!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Minä oon chättäilly koko päivän ja silti ion lähteä kolmelta (CET) himaan. Tiedoksi!

elle

-------
Huomentapäivää ystäväiset!

.. meinasin aamulla myöhästyä lennolta (matkalaukut jäi vielä välille seikkailemaan) ja unohdin kodin sekä auton avaimet Suomeen (oli kätevä tarkoitus, että auto on parkissa kentällä odottamassa). Muuten on kyllä aivan ihanaa olla taas täällä .. siis ei duunissa mutta noin muuten ..

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
elle sanoi:
Huomentapäivää ystäväiset!

.. meinasin aamulla myöhästyä lennolta (matkalaukut jäi vielä välille seikkailemaan) ja unohdin kodin sekä auton avaimet Suomeen (oli kätevä tarkoitus, että auto on parkissa kentällä odottamassa). Muuten on kyllä aivan ihanaa olla taas täällä .. siis ei duunissa mutta noin muuten ..
Suomi on angstinen maa Elkku-kulta. Siella on kiva kayda vaan piipahtamassa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Suomi on angstinen maa Elkku-kulta. Siella on kiva kayda vaan piipahtamassa.
Tota sun ei olis pitäny sanoa Mylliksen kuullen ottaen huomioon miehen suunnitelmat :eek!:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Tota sun ei olis pitäny sanoa Mylliksen kuullen ottaen huomioon miehen suunnitelmat :eek!:
Ei mulla ole kylla mitaan harhaluuloja Suomesta.

Paska paikka ja hyvat kaverit. :dunno:

elle

-------
Tblair sanoi:
Suomi on angstinen maa Elkku-kulta.
Juu, mä totesin ton taas viikon aikana .. mutta käsittämättömästi mulla on aina hirvee ikävä sinne kuitenkin (ja kun mä olen siellä mulla on ikävä tänne).