OoPee
Nuori ikäisekseen
Tblair sanoi:Mita teen?
Puolalaiset muijat pyytelee Lontooseen ensi viikonlopuksi.
![](http://sunsite.berkeley.edu/T-Shirts/nanmv/solidarnosc.jpg)
Tblair sanoi:Mita teen?
Puolalaiset muijat pyytelee Lontooseen ensi viikonlopuksi.
Voihan sitä välillä vähän huovatakkinTblair sanoi:...toiset soutaa ja toiset melalla avittaa.![]()
Sulla muistutat päivä päivältä enemmän MyllistäPalkopoika sanoi:Ja menoks taas.
Sen siitä saa, kun päivät pitkät chattailee, eikä tee töitä!Sam sanoi:Pitäisi päästä jo kotiin, mutta on vähän hommat kesken![]()
Tuli sättimisestä sättimiset?OoPee sanoi:Minä oon chättäilly koko päivän ja silti ion lähteä kolmelta (CET) himaan. Tiedoksi!
Suomi on angstinen maa Elkku-kulta. Siella on kiva kayda vaan piipahtamassa.elle sanoi:Huomentapäivää ystäväiset!
.. meinasin aamulla myöhästyä lennolta (matkalaukut jäi vielä välille seikkailemaan) ja unohdin kodin sekä auton avaimet Suomeen (oli kätevä tarkoitus, että auto on parkissa kentällä odottamassa). Muuten on kyllä aivan ihanaa olla taas täällä .. siis ei duunissa mutta noin muuten ..
Tota sun ei olis pitäny sanoa Mylliksen kuullen ottaen huomioon miehen suunnitelmat :eek!:Tblair sanoi:Suomi on angstinen maa Elkku-kulta. Siella on kiva kayda vaan piipahtamassa.
*sohoo silmittomasti delete-nappia*OoPee sanoi:Tota sun ei olis pitäny sanoa Mylliksen kuullen ottaen huomioon miehen suunnitelmat :eek!:
Ei mulla ole kylla mitaan harhaluuloja Suomesta.OoPee sanoi:Tota sun ei olis pitäny sanoa Mylliksen kuullen ottaen huomioon miehen suunnitelmat :eek!:
MikasOoPee sanoi:Sulla muistutat päivä päivältä enemmän Myllistä![]()
Juu, mä totesin ton taas viikon aikana .. mutta käsittämättömästi mulla on aina hirvee ikävä sinne kuitenkin (ja kun mä olen siellä mulla on ikävä tänne).Tblair sanoi:Suomi on angstinen maa Elkku-kulta.