Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
OoPee sanoi:
Arvasit heti ekalla yrittämällä Ulkomaanpellejen asuinmaat oikein? :eek!:
Ei nyssentään,vaan samalla jäisellä tiellä vanhalla mopollani vedin naamat 5kertaa:doubtful: . Ei ollu kivaa.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta! Nyt pitäis lähtee kaupungille pumpunostoon sekä kunnantalolle tappelemaan parkkiluvasta. Lupa pitäisi olla meille ilmainen mutta maan tavat tuntien tämäkin menee varmasti käsille.:thumbdown

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
OoPee sanoi:
Eipäs virnuilla,ennenkun todistat ajotaitosi pistämällä vaimokkeen pelkääjän paikalle videokameran kera,ja siten todistamalla ajotaitosi;) .

Nähtäs oikein incar-kuvaa Ouben ajosta. Siis jos se sen ruohonleikkurinsa saa käynnistettyä...

elle

-------
jaska sanoi:
Elle on tainnut missata uutisia!
Tää on just tätä .. kun mä pahaa aavistamatta poistun, niin heti kaikille alkaa tapahtua suuria asioita ..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Tää on just tätä .. kun mä pahaa aavistamatta poistun, niin heti kaikille alkaa tapahtua suuria asioita ..
Sun kannattaa siis olla koko ajan täällä - meidän seurana ;)
Ett silleen!!!!!!!!1

elle

-------
Mä menen muuten huomenna aamulla taas pitämään yhden tunnin ”Gym dames en musique” (suom. jumppa). Tiedoksi teille.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Mä menen muuten huomenna aamulla taas pitämään yhden tunnin ”Gym dames en musique” (suom. jumppa). Tiedoksi teille.
Tässä vaiheessa vois pyytää kuvia - mutta en taida jaksaa ;)
Ett silleen!!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Huomenta! Nyt pitäis lähtee kaupungille pumpunostoon sekä kunnantalolle tappelemaan parkkiluvasta. Lupa pitäisi olla meille ilmainen mutta maan tavat tuntien tämäkin menee varmasti käsille.:thumbdown
Osta käsipumppu ja perhepakkuas Müsliä! Annat kumpaisenkin akalles :) Loppuu samalla se marina ikuisesta dieetistä!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
epeli sanoi:
Eipäs virnuilla,ennenkun todistat ajotaitosi pistämällä vaimokkeen pelkääjän paikalle videokameran kera,ja siten todistamalla ajotaitosi;) .

Nähtäs oikein incar-kuvaa Ouben ajosta. Siis jos se sen ruohonleikkurinsa saa käynnistettyä...
Mutta kun ei mulla oo mopoo :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Eikö tuo oo naisten musiikkijumppa?

....vaikken ranskaa osakkaan ;)

elle

-------
Öö .. Epelillä on ainakin up-hahmot autojen suhteen hallinnassa ..