Re: Stop, stop, stop!
Ett silleen!!!!!!!!!
Elle on tainnut missata uutisia!elle sanoi:Mitä!!!
Ett silleen!!!!!!!!!
Elle on tainnut missata uutisia!elle sanoi:Mitä!!!
Ei nyssentään,vaan samalla jäisellä tiellä vanhalla mopollani vedin naamat 5kertaa:doubtful: . Ei ollu kivaa.OoPee sanoi:Arvasit heti ekalla yrittämällä Ulkomaanpellejen asuinmaat oikein? :eek!:
epeli sanoi:Ei nyssentään,vaan samalla jäisellä tiellä vanhalla mopollani vedin naamat 5kertaa:doubtful: . Ei ollu kivaa.
Eipäs virnuilla,ennenkun todistat ajotaitosi pistämällä vaimokkeen pelkääjän paikalle videokameran kera,ja siten todistamalla ajotaitosiOoPee sanoi:![]()
:thumbup:
Tää on just tätä .. kun mä pahaa aavistamatta poistun, niin heti kaikille alkaa tapahtua suuria asioita ..jaska sanoi:Elle on tainnut missata uutisia!
Sun kannattaa siis olla koko ajan täällä - meidän seuranaelle sanoi:Tää on just tätä .. kun mä pahaa aavistamatta poistun, niin heti kaikille alkaa tapahtua suuria asioita ..
Vähän vahtimassa teitä .. siis.jaska sanoi:Sun kannattaa siis olla koko ajan täällä - meidän seurana
Tässä vaiheessa vois pyytää kuvia - mutta en taida jaksaaelle sanoi:Mä menen muuten huomenna aamulla taas pitämään yhden tunnin ”Gym dames en musique” (suom. jumppa). Tiedoksi teille.
Osta käsipumppu ja perhepakkuas Müsliä! Annat kumpaisenkin akallesPalkopoika sanoi:Huomenta! Nyt pitäis lähtee kaupungille pumpunostoon sekä kunnantalolle tappelemaan parkkiluvasta. Lupa pitäisi olla meille ilmainen mutta maan tavat tuntien tämäkin menee varmasti käsille.:thumbdown
Mutta kun ei mulla oo mopooepeli sanoi:Eipäs virnuilla,ennenkun todistat ajotaitosi pistämällä vaimokkeen pelkääjän paikalle videokameran kera,ja siten todistamalla ajotaitosi.
Nähtäs oikein incar-kuvaa Ouben ajosta. Siis jos se sen ruohonleikkurinsa saa käynnistettyä...
Meitä tartte vahtia!elle sanoi:Vähän vahtimassa teitä .. siis.
Eikö tuo oo naisten musiikkijumppa?elle sanoi:Mä menen muuten huomenna aamulla taas pitämään yhden tunnin ”Gym dames en musique” (suom. jumppa). Tiedoksi teille.
Mä luulin, että sä pyydystit yhden autollas :eek!: :doubtful:OoPee sanoi:Mutta kun ei mulla oo mopoo![]()
No kyllä mä sen tiärän,mutta sitä sun kottikärryäs mää tarkotinkin!OoPee sanoi:Mutta kun ei mulla oo mopoo![]()
Mutta kun ei mulla oo semmostakaanepeli sanoi:No kyllä mä sen tiärän,mutta sitä sun kottikärryäs mää tarkotinkin!
Älä jumalauta muistua mua siitäZetor sanoi:Mä luulin, että sä pyydystit yhden autollas :eek!: :doubtful:
No miten sä töihin meet? Soitat jaskalle ja pyydät kyytiä kera Micran?OoPee sanoi:Mutta kun ei mulla oo semmostakaan![]()
![]()
![]()