Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
...toisaalta voithan sä Teuvo jatkaa mailitsekin ;)
En jatka. Paatos tehty. Sanotaan nyt porkkanaksi, etta loppuun sisaltyi mm. dildolaatikko missa oli kaiken nakoisia ja kokoisia...

:eek!: :eek!:

Ja ei ole perse kipea. Tiedoksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Jaskan mielenterveyden kannalta tuo olisi vähintään suotavaa ;)
Semmosta se on, kun ei oo lupamaksut kunnossa, jää kaikki mielenkiintoinen näkemättä/kuulematta :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
En jatka. Paatos tehty. Sanotaan nyt porkkanaksi, etta loppuun sisaltyi mm. dildolaatikko missa oli kaiken nakoisia ja kokoisia...

:eek!: :eek!:

Ja ei ole perse kipea. Tiedoksi.
Mitä? Teuvo ei kehtaa kertoa rapoaan loppuun? :eek!:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Terppo!

Oli muuten Portlandissa sellanen radioasema, jonka kama uppois suhunkin kun se sun viikonloppunen dildo ties mihin! :eek!: :eek!: :thumbup:

Kyseessä on 92.3 KGON , Classic Rock Station! Vetäsin sen "vahingossa" päälle autossa ja :eek!: asema ei vaihtunut sen jälkeen kertaakaan! Ekaa kertaa ikinä voi sanoa, että diggaan jostain radioasemasta! Sitten alkuaikojen Radio Cityn tietty ;)

Ei mitään paskaa vaan jumalauta Zeppeliniä, Van Halenia (ennen 1984!), Queenia, Lynyrd Skynyrdiä, Pink Floydia, ZZ Topia (ennen Eliminatoria), Beatlesia, Aerosmithia, AC/DCtä jne jne jne Ja ihan putkeen koko ajan.

Tsekkaa sivuilta se niitten 923 parasta rock klassikkoa ja kerro onko radioasemassa munaa! :thumbup:

Meinaan on! :ahem:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Mahtava radioasema!!! :cool:

Toi kun on paalla niin tulee annettua hanaa tavallista enemman!!

Peukkuylos!!! :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Noita tiettyyn musiikkityyliin erikoistuneita radioasemia jenkeillä on tosiaan vähän eri tahtiin kuin meillä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ainiin, nykku Noubekin on taas täällä, niin pakko kertoa tää yks jo pikkuhiljaa hieman huolestuttavakin piirteitä saava kokemus :D Näin meinaan toissaviikonloppuna JÄLLEEN Forum-aiheisen unen, tällä kertaa kyseessä oli mun, Nouben ja Tblairin minimöötte, en tiä missä oli, mutta ainakin se oli meren rannalla :eek!:

Elikkä seisoin siinä jossain rautatieasemalla Teuvoa odottaen. Yhtäkkiä kuulin sieltä helvetin kaukaa odotushallin toiselta puolelta huudon "OOOOOOPEEEEEEEEE!" ja tätä seuras Teuvon semmonen just Hollywood-kypsä ryntyäs kädet levällään halki koko vitun hallin mun tykö. Teban ryntyäs pääty sitten ihan toverilliseen halaukseen, jotte tässä nyt sen homoeroottisemmasta unesta ollu kyse :eek!: :D Mutta kauheen onnellinen se jokatapauksessa oli, että vihdoinkin tavattiin :rolleyes: Noh, Teuvo osas sitten kertoa, missä Noube on ja suuntasimme sitten hänen tykönsä. Siellähän se pällisteli jossain rannassa kauheessa ihmisjoukossa, oli vaan päätä kaikkia muita pidempi ja sillä oli puku päällä! :rolleyes: Noube ei tienny miltä minä näytän, joten pamautin siihen viereen seisomaan ja aloin vittuilemaan sille kertomatta kuka olen :D Vähän aikaa se pällisteli ihmeissään ja nikotteli, kunnes sitten heitin sinne vittuilun sekaan jonkun VPK-lainauksen, jollon Noubellekin selvis kuka mä oon (ei muuten halattu :D, mutta sanottiin telve!) Tän jälkeen sitten lähdettiin porukalla hölkkäämään, Noube mutis jotain, että ei kai sua haittaa jos vähän tässä samalla kuntoillaan (PUKU PÄÄLLÄ!!!) , uni loppu siihen.

Mutta mikä vittu siinä on, että aina kun Noube tunkee mun uniin, niin mä joudun juoksemaan? Oon ihan hapoilla aina aamulla herättyäni :confused: :doubtful:

Viimeksi muokattu:

elle

-------
Huh, mitä tarinoita täällä ..

(hei höpönassut, pitikö nyt jonkun avata uusi otsikko .. kunhan utelen)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Jumankuustoista mika piisilista.

Tostahan vois ottaakin projektin ja kerata kaikki tuolta intternetista... :ahem: