Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Sam sanoi:
OoPeen pyynnöstä laitan tämän ensimmäistä kertaa ett silleen!!!!!!!1
Tää onkin hyvä ajatus. Vihjaisee vain muille, niin sitten paukkuu. :)

:nope:

Ei saatana, kyllä on jo monta kertaa tehnyt mieli pistää toi kuva jo moneen toikkiin. :doubtful: :jaska:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ja kohta lentsikakentalle hakemaan tytarta. Hyvaa iltamaa, poijaat ja likat. Tama poika menee ny. :thumbup: :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Ja kohta lentsikakentalle hakemaan tytarta. Hyvaa iltamaa, poijaat ja likat. Tama poika menee ny. :thumbup: :)
Lyön melkein mitä vaan vetoa, että kundi käy Burger Kingin kautta :D :D :D

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Monot jalkaan ja tyttären kanssa hiihtämään! Tai oikeastaan noilla monoilla ei tarvita suksia lainkaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Kävin jo saunassa.
Rentouttiko? Mulla on ollut pari viikkoa selkä totaalisen jumissa. Koko ajan koskee, istun taikka kävelen (toi riimi oli jonkun sigussa joskus :D ).

ml, olen laittanut täällä muutamille tyypeille kuvia saunastani, kun sitä niin kesällä hehkutin, haluatko "spämmiä"? ;)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Rentouttiko? Mulla on ollut pari viikkoa selkä totaalisen jumissa. Koko ajan koskee, istun taikka kävelen (toi riimi oli jonkun sigussa joskus :D ).

ml, olen laittanut täällä muutamille tyypeille kuvia saunastani, kun sitä niin kesällä hehkutin, haluatko "spämmiä"? ;)
Mulla ei ole filtteriä. :frown: :thumbup:

Paa tulee.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minäkin kävin kuntosalin jälkeen saunassa:thumbup:

40 min. juoksua+ 20 min. fillarointia ja laiskat venyttelyt.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Laitetaanko samalla jonesille?

Lähtee tulemaan, jahka jaksan kirjautua firman sähköpostiin. Viimeistään maanantaina :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Onks se se sama kuva, mitä pyörittelin vartin Sports Academyssä, kun en tienny miten päin sitä kuuluu edes kattoo? :D :D :D