jaska sanoi:
No ei nyt ehkä ihan noinkaan (tai no ehkä puoliks
Mutta minusta on niin huvittavaa, että siitä jaksetaan valittaa jatkuvalla syötöllä, se ei kuitenkaan ketään häiritse.
Niin ajattelen pitää foorumin elävänä 
Ett silleen!!!!!!!!!
Kyllä kai se häiritsee, ei kai siitä sulle muuten jatkuvasti huomauteltais
Mutta se mikä siinä oletettavasti häiritsee ei ole tuo teksti vaan se, että meidän tavallisten kuolevaisten on täysin mahdotonta ymmärtää miksi,
a) joku haluaa ehdointahdoin antaa itsestään tyhmän vaikutelman (tuo muuten saattais olla se pätevä syy, jota sä metsästät

)
b) joku kirjoittaa KÄSIN joka ikiseen viestiinsä saman hokeman sen sijaan, että pistäisi sen siguunsa
c) joku tekee jotakin vain ärsyttääkseen muita
Mä myönnän ihan suoraan, että itseäni pikkasen tökkii tuo a-kohta. Meinaan mulle on täydellinen mysteeri miksi joku haluaa varta vasten tehdä itsestään "idiootin". Ihan oikeesti

Sullakin on kuitenkin helvetin paljon sanottavaa asiakeskusteluissakin, mutta toi ett silleen!!!!!1 siellä lopussa luo lukijalle alitajuisesti sen vaikutelman, että tämän viestin kirjoittaja on liikkeellä korkeintaan sumareilla :eek!: Ei mulle ainakaan olis koskaan tullu mieleenkään vetästä sitä surullisenkuuluisaa paskanheittokuvaa asialliseksi tarkoitetun (juu, kyllä mulla on semmoisiakin yritelmiä ollut

) viestini loppuun.
Kohdasta c sanoisin, että näitähän täällä on useampiakin, nimiä sen enempää mainitsematta. Antaa kuitenkin jokseenkin lapsellisen kuvan kirjoittajasta (niin siis itsehän lopetin SEN kuvan käytön, kun sen häiritsevyydestä tarpeeksi suoraan huomautettiin

).
Edit: pistin idiootin lainausmerkkeihin