Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
No itteasiassa se haaste alkaa vasta illemmalla (siis keskiviikkona), kun on teamin omat joulukekkerit. :eek!:
Puhumattakaan siitä haasteesta, kun kohtaat vaimosi kekkereiden jälkeen:eek: :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
huomenta!

ml:lle tiedoksi, en käytä Ett silleen!!!!!!!! -lopetusta kun täällä (ja joissain tämän foorumin käyttäjille littamissani maileissa)
Ett silleen!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
huomenta!

ml:lle tiedoksi, en käytä Ett silleen!!!!!!!! -lopetusta kun täällä (ja joissain tämän foorumin käyttäjille littamissani maileissa)
Ett silleen!!!!!!!!
Miks sä käytät sitä täällä? Jonkunmoinen tavaramerkkikö? :confused:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Pakkomielteet voivat olla joko nerouden tai hulluuden merkki. Tässä tapauksessa on ilmeistä Jaskan nerous!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Miks sä käytät sitä täällä? Jonkunmoinen tavaramerkkikö? :confused:
No jaa sitäkin, sitten toisaalta kukaan ei ole antanut hyvää syytä lopettaa sen käyttöä (ja siitä jatkuva valittaminen vain lisää sen käyttöaktiivisuutta :) )
Ett silleen!!!!!!!!!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Tätä mäkin epäilen.

Ts. Jatkat ihan vain vittuillaksesi ja provosoidaksesi :rolleyes:
No ei nyt ehkä ihan noinkaan (tai no ehkä puoliks

Mutta minusta on niin huvittavaa, että siitä jaksetaan valittaa jatkuvalla syötöllä, se ei kuitenkaan ketään häiritse.

Niin ajattelen pitää foorumin elävänä :)
Ett silleen!!!!!!!!!

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
jaska sanoi:
No jaa sitäkin, sitten toisaalta kukaan ei ole antanut hyvää syytä lopettaa sen käyttöä (ja siitä jatkuva valittaminen vain lisää sen käyttöaktiivisuutta :) )
Ett silleen!!!!!!!!!
Meillä ei ole siis toivoa. :jaska:

elle

-------
VR sanoi:
Ei saatana, kyllä on jo monta kertaa tehnyt mieli pistää toi kuva jo moneen toikkiin. :doubtful: :jaska:
Tässä se syy miksi mä en raaskinut siinä yhdessä tivassa äänestää kuvankäytön lopettamisen puolesta .. mä tiesin, että teidän tekee mieli sitä!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
No ei nyt ehkä ihan noinkaan (tai no ehkä puoliks

Mutta minusta on niin huvittavaa, että siitä jaksetaan valittaa jatkuvalla syötöllä, se ei kuitenkaan ketään häiritse.

Niin ajattelen pitää foorumin elävänä :)
Ett silleen!!!!!!!!!
Kyllä kai se häiritsee, ei kai siitä sulle muuten jatkuvasti huomauteltais ;)

Mutta se mikä siinä oletettavasti häiritsee ei ole tuo teksti vaan se, että meidän tavallisten kuolevaisten on täysin mahdotonta ymmärtää miksi,
a) joku haluaa ehdointahdoin antaa itsestään tyhmän vaikutelman (tuo muuten saattais olla se pätevä syy, jota sä metsästät ;))
b) joku kirjoittaa KÄSIN joka ikiseen viestiinsä saman hokeman sen sijaan, että pistäisi sen siguunsa
c) joku tekee jotakin vain ärsyttääkseen muita

Mä myönnän ihan suoraan, että itseäni pikkasen tökkii tuo a-kohta. Meinaan mulle on täydellinen mysteeri miksi joku haluaa varta vasten tehdä itsestään "idiootin". Ihan oikeesti :confused: Sullakin on kuitenkin helvetin paljon sanottavaa asiakeskusteluissakin, mutta toi ett silleen!!!!!1 siellä lopussa luo lukijalle alitajuisesti sen vaikutelman, että tämän viestin kirjoittaja on liikkeellä korkeintaan sumareilla :eek!: Ei mulle ainakaan olis koskaan tullu mieleenkään vetästä sitä surullisenkuuluisaa paskanheittokuvaa asialliseksi tarkoitetun (juu, kyllä mulla on semmoisiakin yritelmiä ollut :rolleyes: ) viestini loppuun.

Kohdasta c sanoisin, että näitähän täällä on useampiakin, nimiä sen enempää mainitsematta. Antaa kuitenkin jokseenkin lapsellisen kuvan kirjoittajasta (niin siis itsehän lopetin SEN kuvan käytön, kun sen häiritsevyydestä tarpeeksi suoraan huomautettiin ;)).

Edit: pistin idiootin lainausmerkkeihin ;)

Viimeksi muokattu: