Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Edit: pistin idiootin lainausmerkkeihin ;)
Ihan turhaan ;)

Mutta oikeastaan mun pointti on kyllä siinä, että miten tuommoinen kuitenkin pieni ja harmiton juttu voi saada aikaan sellaisia tunteenpurkauksia :nope:

Parempi on, että ne purkautuu mun kommenttia kohtaan, kun yleisenä vihamielisyytenä foorumilla. Koska jonnekin ne kuitenkin purkautuu.....
Ett silleen!!!!!!!!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Toi jaska onkin hyvä argumentti. Kannattaakin lähteä ärsyttäämään poppoota snagarin jonoon kapakoiden sulkemisajan jälkeen. Jos tulee turpaan niin tuumaa, että purkivathan piilevät agressionsa ja omalta osaltani vähensin kotiväkivaltaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Mutta oikeastaan mun pointti on kyllä siinä, että miten tuommoinen kuitenkin pieni ja harmiton juttu voi saada aikaan sellaisia tunteenpurkauksia :nope:
Esimerkki: Jos sä katsot joka päivä vaikka maikkarin uutisia (mitä luonnollisesti et tee, koska sulla ei ole TV-lupaa ;)) ja joka ikinen kerta tää maikkarin uutistenlukija lopettaa lauseensa "ett silleen!!!!!1", niin kyllä mä Jaska uskon, että vaikka se aluks naurattaiskin ja vielä parin viikon jälkeen hymyilyttyäiskin, niin viimeistään tossa kolmen vuoden jälkeen se hokema alkais tympiä siinä määrin, että olisit lähestulkoot valmis vetelemään ko. toimittajaa pesäpallomailla ristiselkään, etenkin koska ne maikkarin uutiset on muuten ihan ok, etkä vain sen takia haluais vaihtaa ylelle. Got it? :thumbup:

elle

-------
OoPee sanoi:
Kyllä kai se häiritsee, ei kai siitä sulle muuten jatkuvasti huomauteltais ;)

Mutta se mikä siinä oletettavasti häiritsee ei ole tuo teksti vaan se, että meidän tavallisten kuolevaisten on täysin mahdotonta ymmärtää miksi,
a) joku haluaa ehdointahdoin antaa itsestään tyhmän vaikutelman (tuo muuten saattais olla se pätevä syy, jota sä metsästät ;))
b) joku kirjoittaa KÄSIN joka ikiseen viestiinsä saman hokeman sen sijaan, että pistäisi sen siguunsa
c) joku tekee jotakin vain ärsyttääkseen muita

Mä myönnän ihan suoraan, että itseäni pikkasen tökkii tuo a-kohta. Meinaan mulle on täydellinen mysteeri miksi joku haluaa varta vasten tehdä itsestään "idiootin". Ihan oikeesti :confused: Sullakin on kuitenkin helvetin paljon sanottavaa asiakeskusteluissakin, mutta toi ett silleen!!!!!1 siellä lopussa luo lukijalle alitajuisesti sen vaikutelman, että tämän viestin kirjoittaja on liikkeellä korkeintaan sumareilla :eek!: Ei mulle ainakaan olis koskaan tullu mieleenkään vetästä sitä surullisenkuuluisaa paskanheittokuvaa asialliseksi tarkoitetun (juu, kyllä mulla on semmoisiakin yritelmiä ollut :rolleyes: ) viestini loppuun.

Kohdasta c sanoisin, että näitähän täällä on useampiakin, nimiä sen enempää mainitsematta. Antaa kuitenkin jokseenkin lapsellisen kuvan kirjoittajasta (niin siis itsehän lopetin SEN kuvan käytön, kun sen häiritsevyydestä tarpeeksi suoraan huomautettiin ;)).

Edit: pistin idiootin lainausmerkkeihin ;)
Ääh, kun tuo sileeni on vain Jaskan oma pikku perversionsa.

(.. kaikillahan meillä omamme)

elle

-------
Mä olen tehnyt duunia koko päivän ihan hiljaa ja ahkerasti .. nyt iski väsymys.

Illalla tulee kavereita glögille. Sitä ennen haen yhden auton viikonlopuksi koekäyttöön ja käyn jännittämässä miten mun tanssiryhmäni kolme- ja nelivuotiaat pärjäävät ensiesiintymisessään koulunsa joulujuhlassa. Eilen meni viimeiset harjoitukset vähän hulinaksi.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Jos ymmärsin Jaskan mielenliikkeitä oikein, hänen tavoitteena on vain huomion saaminen (kaikkien meidän yhteinen tarve, OK). Huomiota voi saada myönteisellä ja kielteisellä tavalla. Itse olen huomannut, että myönteinen tapa on hedelmällisempää aina pitkässä juoksussa.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Samperi, oli sitten pakko lähteä käymään lääkärissä. Olkapää pamahti oikein kunnolla eilen ottaessani paidan pois, ja sen jälkeen välillä tuntuu siltä kuin iskisi puukolla olkapäähän. :thumbdown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Samperi, oli sitten pakko lähteä käymään lääkärissä. Olkapää pamahti oikein kunnolla eilen ottaessani paidan pois, ja sen jälkeen välillä tuntuu siltä kuin iskisi puukolla olkapäähän. :thumbdown
Oliko Juskanen hyvällä tuulella vai mikä sut sai repimään kuteet yltäs moisella raivolla? :rolleyes:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Oliko Juskanen hyvällä tuulella vai mikä sut sai repimään kuteet yltäs moisella raivolla? :rolleyes:

Siinähän se kumma juttu just onkin, että Juskanen oli vielä duunissa kun tuo tapahtui :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hellou houmot!

Täällä tapahtui laukeaminen:eek!:

Ei minun, mutta toi tietsikka on sellaisessa solmussa ettei rajaa. Herjaa vaan että yhteys on vaillinainen tai puuttuu. Kaikki konstit on kokeiltu mm. kokeiltu tätä kaapeli-tv:n yhteyttä mutta edelleen sama herja.

Ja sitten se vetää täysnalkkiin jo ajaa koneen ylös verkkopiuha kiinni.

Nyt vituttaa kuin pientä orkkua, kun käpy on jäässä.:mad:

:vittukyrpäsaatanajumalautahelvetti::jaska:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ai niin, mä pingasin koneen ja oli kuollut kuin kivi. TeleWellin motukka kuitenkin näytti oikeat valot.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Siinähän se kumma juttu just onkin, että Juskanen oli vielä duunissa kun tuo tapahtui :D
Tjaa no siinä tapauksessa.... mahtoikohan sittenkään tapahtua paitaa riisuessa :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Hellou houmot!

Täällä tapahtui laukeaminen:eek!:

Ei minun, mutta toi tietsikka on sellaisessa solmussa ettei rajaa. Herjaa vaan että yhteys on vaillinainen tai puuttuu. Kaikki konstit on kokeiltu mm. kokeiltu tätä kaapeli-tv:n yhteyttä mutta edelleen sama herja.

Ja sitten se vetää täysnalkkiin jo ajaa koneen ylös verkkopiuha kiinni.

Nyt vituttaa kuin pientä orkkua, kun käpy on jäässä.:mad:

:vittukyrpäsaatanajumalautahelvetti::jaska:
Jaaaa-a... vaikee sanoa, mutta ens alkuun asentaisin verkkokortin ajurit uudestaan.

Sä et tietenkään
a) tiedä mikä kortti sulla on?
b) tiedä miten ne asennetaan?
ja gee) olet muutoinkin huulet ympyrkäisinä?

:rolleyes:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Tjaa no siinä tapauksessa.... mahtoikohan sittenkään tapahtua paitaa riisuessa :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
:frown:

eipä siinä hommassa käsi taitaisi sentään niin laajaa liikettä tehdä (ainakaan meikäläisellä), että käsi olkapäästä menisi :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:

eipä siinä hommassa käsi taitaisi sentään niin laajaa liikettä tehdä (ainakaan meikäläisellä), että käsi olkapäästä menisi :D
Niin no se liikkeen laajuushaan riippuu ihan.... :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
arnold sanoi:

Aika fakiiri saa olla kättä ei tarvitse liikuttaa paitaa ottaessa pois päältä.

Taisit stripata peilin edessä, ja kuulit jo mielessä raivokkaat yleisön taputukset, jonka seurauksena ylisuoritit paidan pois riisumisen.
:eek!: