Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Haluatko tarkennusta? Oikeast?
No ei.

Ihan loogisesti ajatellen: jos sanoin, että nilkat jätettiin kuvasta tarkoituksella, ettei salaisuus paljastuisi, niin eihän tässä nyt suinkaan ole salaisuus se, että koolla olisi väliä vaan pikemmin juuri päinvastoin ;)

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
OoPee sanoi:
No ei.

Ihan loogisesti ajatellen: jos sanoin, että nilkat jätettiin kuvasta tarkoituksella, ettei salaisuus paljastuisi, niin eihän tässä nyt suinkaan ole salaisuus se, että koolla olisi väliä vaan pikemmin juuri päinvastoin ;)
Samu on kaljoissa, joten ehkä meidän pitäisi vääntää se rautalangasta :eek:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt ei kyllä uupeet tajunneet taas mitään. Totta munassa koolla on väliä - enkä minä nyt puhunut yhtään mitään siitä minkä koosta on kyse:nope:

Kävin muuten saunassa, mikä on hyvinkin sopivan kokoinen yhden perheen tarpeisiin:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Nyt ei kyllä uupeet tajunneet taas mitään. Totta munassa koolla on väliä - enkä minä nyt puhunut yhtään mitään siitä minkä koosta on kyse:nope:
forget it :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hihhahhei...

Nyt on alaisen kanssa paivallistaminen ohitse. En kerinnyt Samille vastailemaan...

Huomasin muuten juuri tanaan etta isomman palkan lisaksi saan 5 paivaa lisaa vuosilomaa (elikka siis taalla se on viikko kun lauvantaita ei lasketa). Elikka perkele mun pomolla oli viikko mua enempi lomaa... :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ja panin aika tiukan meilin entisen kampan omistajalle, syytin kusetuksesta, eparehellisyydesta ja uhkasin rosiksella.... :rolleyes: :D

Saapas nakee meneeko bluffi lapi... :rolleyes:

Muussa tapauksessa maksan yli 7000,- CHF, enka vajaat 2200,- CHF niinkuin nyt tarjosin ystavallisesti.... :rolleyes:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Hip hei, raudan vaihto auttoi Linukka ongelmaan. Nyt kipin kapin viemään serveriä työpaikalle. Lapsen koneen rauta pääsee jaloon käyttöön. :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Itsehän harkitsen vielä yhden tölkin avaamista ja leffan katsomista...
Mä en korkannu, mutta katoin sen sijaan Collateralin. Vaimokin aloitteli, mutta väsähti heti alkumetreillä, joten jouduin kattoon ihan yksin :(