Ulkotilojen poreammeinen paljutoick

Oletko poreutunut vai paljuuntunut?

• Molemmissa

Äänet: 9 37,5%
  • Ammeessa

Äänet: 1 4,2%
  • Paljussa

Äänet: 6 25,0%
  • En

Äänet: 7 29,2%
  • Häh?

Äänet: 1 4,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Ulkotilojen poreammeinen paljutoijck

Haa.

Oletkos koskaan milloinkaan ulkoilmaisessa tilassa poreammeessa tai paljussa vapaa-aikaasi viettänyt?

1) Tokihan on molemmista kokemusta.
2) Poreammeessa olen pärskinyt.
3) Paljussa minua keitetty on.
4) En.
5) En tiedä

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Käsittääkseni näistä saa saatananmoisen sääritulehduksen eikä lainkaan pillua.

MISSÄ POLLI!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
En. Ja hyvin harvoin sisätiloissakaan. En tajua, miksi istuskelisin minkäänlaisessa ammeessa. Suihkusta ja vedestä tykkään kyllä, mutta ajatus siitä että jäkittäisin itse tehdyssä vesilätäkössä tekemässä en-mitään tuntuu aika hölmöltä.
Uimahallissa käynyt vissiin kerran-kaks istumassa porealtaassa, ja onhan se ihan helvetin typerää ajanhukkaa.

Saatan tosin kotisuihkussa seistä parikyt minuuttiakin liki paikallani erilaisia mahdollisuuksia pohtien, mutta onhan se nyt ihan eri juttu!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
En. Ja hyvin harvoin sisätiloissakaan. En tajua, miksi istuskelisin minkäänlaisessa ammeessa. Suihkusta ja vedestä tykkään kyllä, mutta ajatus siitä että jäkittäisin itse tehdyssä vesilätäkössä tekemässä en-mitään tuntuu aika hölmöltä.
Uimahallissa käynyt vissiin kerran-kaks istumassa porealtaassa, ja onhan se ihan helvetin typerää ajanhukkaa.

Saatan tosin kotisuihkussa seistä parikyt minuuttiakin liki paikallani erilaisia mahdollisuuksia pohtien, mutta onhan se nyt ihan eri juttu!
Olette hieno mies.

Örfil

Guest
Istuin tollaisessa paljussa kerran -80 luvulla kun oltiin ruotsinlaivaristeilyllä. Istuttiin siinä porukalla tulppaanit sylissä poreammeessa ja lopuksi huomasin että olin hörppinyt persvedellä laimennettua fatöliä tovin.

Oksensin yöllä useaan otteeseen.

oldez

Well-known member
Istuin tollaisessa paljussa kerran -80 luvulla kun oltiin ruotsinlaivaristeilyllä. Istuttiin siinä porukalla tulppaanit sylissä poreammeessa ja lopuksi huomasin että olin hörppinyt persvedellä laimennettua fatöliä tovin.

Oksensin yöllä useaan otteeseen.
:D

oldez

Well-known member
Ainakin ulkoammeessa olen istunut. Paljussa en muista istuneeni, vaikkakin monen vieressä olen ollut.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Äänestin njotta paljussa istuskellut, mutta just tätä kirjoittaessani muistin että no olenhan mä ollut porealtaassakin.

Sitä paitsi, kaikki joilla on joskus ollut huushollissa amme tietävät kuinka parikin pierua tuntuu tosi kivalta ammeessa. Hihihhi...naurattaa ihan ajatus kaasukuplasta joka hivelee persettä ja selkää. Poreallas tuottaa itse kuplat jne.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
En oo poreammeillut enkä paljuillut. Meillä maalla nuo olivat tuntemattomia asioita ja kaupunkiasumisessakaan ei moinen ole ollut mahdollista. Nykyisessä asunnossani ei ole ammetta. Onneksi. Sauna rules. :thumbup:

WebSlave

Trackman
Siskolla on ulkoporeamme takapihallansa, ja paljussa on käyty entisen työpaikan tykyreissulla.

jjv

Arschloch
En ole ainakaan aikuisiällä. Oiskohan Serenassa joskus poreamme ollut ulkona ennen kuin sen katetun tilan rakensivat, siellä tuli nassikkana käytyä.
Sisäporealtaassa polskin ensimmäistä kertaa ainaski vuosikymmeneen juuri viime vuonna, vaikka tyhjässä altaassa suihkussa olen usein käynyt.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Paljussa/huljussa tullut oltu useasti. Ehkä myös ensi viikonloppuna. Tehnyt moisissa kaikenlaisia juttuja jne :)

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Onhan noita molempia kokeiltu. Seuraava paljuilu olisi edessä ensi viikon viikonloppuna.

Sue_me

Well-known member
Poreamme odottanee viikonloppuna. Tai sitten palju jos poreamme samassa hapessa kuin viime keväänä.

Säärenmarinointireissun toisto edessä viikonloppuna.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Paljussa olen istunut monet kerrat. Ja paljustahan modailee poreammeen aika näppärästi ihan lennossa kun taitaa vähän niksejä.

Sue_me

Well-known member
Esim. syömällä hernerokkaa ennen paljuuntumista.