Uuden-Seelannin MM-ralli 2007

RITA#28

Banned
Viikonloppuna siis ajetaan kauden 11. ralli Uudessa-Seelannissa ja jos joku ei tiedä, alusta on sora...

Viime vuonnahan Fordi otti kaksoisvoiton, Bosse ekana ja Mikko toisena. Stohl oli kolmas. Loeb ei ajanut sen loukkaantumisen takia, Bossella siis voi olla jopa pieni etu koska Bloeb ei ajanut viime vuonna...

Ford on varmaan tänäkin vuonna vahvin ja sitikka tulee perässä... Subaru on joko todella nopea tai sitten täyssusi ja toivottavasti pääsis Subet ajaa ees yhen rallin ilman ongelmia!:D

Tässä rallin aikataulu http://www.rallynz.org.nz/content/view/226/ eli eka pätkä ajetaan suomen aikaa torstain ja perjantain välisenä yönä kello 00.18 tai 01.18?? En oo kyl iha varma mitä oon pähkäilly...

RITA#28

Banned
Eikös Shakedowni ole jo ajettu? Oon iha sekasi noitte aikojen kanssa...:D

Mr Cale

Enormous Member
Sijainti
Espoo
Onhan se

wrc.com sanoi:
Latvala fastest in Shakedown

Stobart VK M-Sport Ford Rally Team's Jari-Matti Latvala was the fastest driver during this morning's New Zealand Shakedown, managing a time of two minutes, 24.6 seconds on the relatively rough surface at Mystery Creek.

Championship leader Marcus Gronholm was only 3/10th of a second slower than his compatriot in his second of three runs on board the Ford Focus RS WRC07.

Subaru World Rally Team's Chris Atkinson was third fastest with a time of two minutes 25.1 seconds ahead of team-mate Petter Solberg.

Defending world rally champion Sebastien Loeb was only 10th fastest during the morning test, nearly five seconds slower than Latvala and his championship arch-rival Gronholm.

Rally New Zealand begins tonight with the traditional Ceremonial Start in downtown Hamilton before the rally proper begins tomorrow Friday, with the first stage starting at 0918 local/Thursday 2100 GMT.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Luokiteltujen kuskien lisäksi näyttää Euroopasta raahautuneen elämänkokemusmatkailijana paikalle vain yksi kroaatipari. Alistair McRae on paikallisen tiimin ja kartturin kanssa kuten joku irkkukin.
Jenkeistä tulee kenkätehtailija Block jonkun italialaispaperisen kartturin kera. Muuten onkin sitten harrastajaporukka lähiseuduilta.

Vämpylä

Well-known member
Sijainti
South Park
Ainakaan viime vuonna Australiassa vastaava "eye in the sky" ei maksanu mittään.
Ja tykkäsin kovasti seurailla sitä. :)

L4z!

Well-known member
Vämpylä sanoi:
Ainakaan viime vuonna Australiassa vastaava "eye in the sky" ei maksanu mittään.
Ja tykkäsin kovasti seurailla sitä. :)
Mä seurailen pitkin yötä rallia (live timing) ja keihäänkarsintaa. Voisitko laittaa tänne linkkiä sitten kun katselet, siis jos itse katselet sitä. Mä en ole koskaan edes tiennyt moisesta.

L4z!

Well-known member
Aina jänskättää eka splitti. Hyvä Bosse 4s lööppiä turpaan.

L4z!

Well-known member
ek1

Bosse
Loeb + 7.2

En muista milloin näin hienosti alkoi ralli.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Hyvä alku Bosselta, Mikko jäi yllättävän paljon.
Ja Petterille takkiin about 1,5s/km...

Faustus

Well-known member
L4z! sanoi:
Onko tää just se "fire in the sky" sydeemi. Joku siellä vetää helicamilla.
hienoa.
Eye in the Sky. Pätkii kyllä paljon enemmän kuin aikaisemmin.

L4z!

Well-known member
Tosi rajut erot jo ekalla. Petter jo melkein ulkona kärkitaistosta.

Eye pätkii, mutta hienoa että näitä näkee ilmaisiksi.

L4z!

Well-known member
Kyllä on bosse ja jopa loeb ajanu todella lujaa. Latvalakin ajanu hyvin jos vertaa mikkoon. Atkinsonin dietti saa Petterin näyttämään hitaalta, mutta sehän on ollut viimeaikojen suunta.

Faustus

Well-known member
Joko tie vaikuttaa kostealta tai sitten mulla on näössä vikaa.

L4z!

Well-known member
Olosuhteet tuli heti mieleen ekana kun katteli aikoja, mutta latvala ja atkinson ajanu hieman takana ja silti lujaa.
Rengasvalinnat saattaa osin selittää hirmuerot.

Valde

Well-known member
Faustus sanoi:
Joko tie vaikuttaa kostealta tai sitten mulla on näössä vikaa.
Rapahan se siellä autojen kylkiä koristelee. Myös ajoista näkee, että tie on mutainen. Normikelillähän takaa pitäisi tulla kovempaa mutta nyt tilanne on päinvastainen.

Ambomaan Mambo

Well-known member
taitaapi petterin auto taas vedellä miestä minne sattuu. Olisikohan pikkuhiljaa syytä katsella peiliin kun atkon auto tuntuu kyllä kulkevan kisasta toiseen paremmin