<strong>
Yksi asia mikä AKK;lta puuttuu on että säännöt pysyisivät pitkään samanlsisina...maassa kun ei ole rahaa niin silloin kestää kilpurin rakentaminen pitkään..kaikki ei saa kevään aikana autoa valmiiksi joten voipi ola että projektit ei ala edes...
Liiketalouteen perustuu myös jatkuvuus...Sitä AKK ei ole pystynyt takaamaan sarjoille vaa nkun alka näyttää huonolta ajetaan ales (taidatte olla liiketaloudessa 10v trendistä perässä...)
Yaris, uusi formula luokka ,S2K:n huolestuttavat huhut että teamit alkaavaat saamaan tarpeekseen rahastuksesta, SS luokan alas ajo ja paljon muuta.... ei hyvältä näytä...
Ihmeellistä tuulen mukaan heilumista ilman päätä eikä häntää....
Ketä tästä kaikesta kantaa vastuun ??????
eN TURHAAN PERÄÄNKUULUTA AMMATTILAISTA KEHIIN hoitamaan hommat jota AKK/sports ei pysty.
---Juuri näin se suurin pulma on juuri raha , tätä maata on turha verrata naapureihin , edes Viroon joka on lähtenyt noususuhdanteeseen niin että kohisee!!!!
siellä menee (hetken , ei ikuisesti) KAIKKI läpi mitä esitetään , saadaan sponssit luokille kuten Yäris (ja juuri sponsseilla ja palkintorahoilla se RULLAA!!)
Tätä koitettiin Suomessa jo ja se ei toiminut.....tarkat analyysit jätän muille kun en ole loistossaan nähnyt noita Suba-sportteja.....
Ainoa asia mikä TOIMII ja tulee TOIMIMAAN on oma-alotteinen autojen teko/virittely , kaikki luokat joissa sallitaan tekniset innovaatiot ovat pysyneet joten kuten pystyssä.
muut vaikuttavat tekiät ovat:
1. kilpailun tasaisuus (joka on loppujen lopuksi se viimeinen asia)
2. kilpailukustannukset (tämä on valta artikkeli juuri SM/cup kisoissa ajaville luokille)
3. Mielenkiintoiset autot (tämä on melkeinpä SS-juttu)
Toki esim. Legendsien helppo saatavuus , halpa hinta ja varsinkin hinta/huolto edukkuus veti autoja alkurynnistyksessä Suomeen , mutta onko tullut yhtään sen jälkeen? (oikeasti en tiedä , tämä on todellinen kysymys)
Ja mikä tämä uusi formula luokka juttu nyt sitten on? eikös juuri muutama vuosi sitten vaihdettu siivellisiä nopeampiin? (taas oikea kysymys?)
Kaikkein huolestuttavin on juuri Sport-2000 luokan kuskien/tiimien tyytymättömyys , juuri saatiin hillittömän rummutuksen kanssa homma pelaamaan ja automäärä vakiintui , kuskeja oli tuloillaan lisää yms.
Sitten alkaa rahastusrumba kasvaa , kaikesta-raha-pois-periaate lisääntyy (tämä on johtopäätös jutuista , ei edelleenkään omaa tietoa)
Siitä vasta itku alkaa jos Sportit kaatuu , autot eivät kai ole sen tasoisia (siis sijat 7-loppupää) että niistä saa mitään (käytännössä omia pois , edes lähelle)ulkomaille myynnissä , ellei mene Viroon/Venäjälle jonne rallimiehet vanhan vermeet nykyään myy........(tämä taas arvio , ei tieto)
Korjatkaa ihmeessä jos jotain olettamuksista on pielessä?!?!
<small>[ 06-07-2002, 00:44: Message edited by: Miikka ]</small>