Uusi rataluokka?

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11181
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Digi:
Eikös pelkän auton hinta liikkunut jossain 17500€ tuntumassa?! Siihen vielä turvavarusteet jne..., eli ainakin 3000€ päällensä. Pelkän kaluston hinnaksi tulee yli 20000€....!
Eiks MotorForum tarjonnut jotain 22-25t€ haarukkaa? Ei siis ihan harrasteluluokka teekkarille, jäteautonkuljettajalle tai teollisuusvartijalle...
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Niin, mut eikös nykyään rata-autoilijan pidä hinnoittelijan mukaan olla itse yritysjohtaja ja katselijan joko hyvätuloinen tai jonkin sarjan/tapahtuman sponsorin VIP-listalla? Kjeh, kjeh, kjeh! wink
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11181
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Zep:
Niin, mut eikös nykyään ....
katselijan joko hyvätuloinen tai jonkin sarjan/tapahtuman sponsorin VIP-listalla?
Ai se johtuu siitä että mä en tänäsuvena pääse ratakisoihin Suomessa, mä suotta syytin tätä onnetonta vuorotyötä joka vie viikonloput !!!
 

2Lman

Well-known member
Liittynyt
13.2.2000
Viestit
500
Sijainti
Jarvenpaa
Onko 17 000 Euroa, hinta ennen autoveroa? Alkoi Civic heti kiinnostamaan. Koska Civic type R maksaa Briteissä lähes 16000 puntaa, joten verollinen hinta Suomessa on yli 30t Euroa. Vai onko kyseessä joku vakiompi Civicin malli?
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Eihän kilpa-autosta tarvi veroa kantaa.
Että siinä mielessä se hinta saattaa olla huomattavasti alempi kisakunnossa, kuin se maahantuojan listahinta.

Mielestäni rata-autoilussa pitäisi olla todellakin nopeita ja erikoisia autoja. Yleisö tarvii kovaa ääntä, näyttäviä linjoja jne. Näyttävät autot riittävät jo mainiosti, vaikka kisa olisi tylsä. Muistan kun Roslund ajoi sillä Triumph 3000:lla Ahveniston Historic Grand Racessa ja vaikka kisa oli tylsä, niin Roslundin ajolinjoista pystyi silti nauttimaan. Sellaisethan luisut eivät etuvetokalustolla onnistu.
 

bernie

Guest
heitetään suosiolla suoranelkku golffit ja civicit ulos radoilta, tilalle voimakkaat autot,puhun amerikan veekaseista.heti nousisivat teholukemat niin,että saisitte laitta kaikkiin vääntökäyriin ja teholukemiin nollat perään.miksi ajaa mikroautoilla,kun tarjolla on oikeita formuloita???
 
Ylös