Kyllä, Integrat (Ullakko & Ruohorinne) ovat (vm00) ostettu PSI-motorsportilta (saksa) lähinnä siitä syystä että autot ovat runkon ja kaarien osalta valmiit sekä auton painojakautuma huomattavasti tasaisempi sekä alempi kuin aikaisemmassa (Palttala-Ullakko-Ruohorinne) autossa (Westergård Mororsport, Suomi), ensimmäinen suomessa rakennettu.
Saksasta ja Englannista autot eivät sovi suoraan suomen radoille, perävälitys on yleensä vaihdettava heti kättelyssä. Kalliomäen Integra (Ruokosen vanha) on rakennettu 1998 englanissa (en muista kuka sen rakensi, mutta paja oli sama joka rakensivat Tehdastuetut BTCC Accordit 90-luvulla).
Se että Integrat nyt kulkee, johtuu siitä että kyseisissä honda-talleissa ovat vieläkin samoja tausta henkilöitä jotka ovat testanneet ko. honda mallia alusta asti (1998), ja herrat keskustelevat testi tuloksista toisilleen.
Luostarisen ajaama Integra (TuningWorld (Team Honda Finland), Suomi) on 3:as suomessa tehty Integra rata-ajoon. Kyseisellä autolla Matti Alamäki ajoi vuonna 1999, sittemmin autossa on istunut 11 eri kuljetajaa testaamassa autoa. Autossa on alusta asti ollut ns. "Musta Boxi" joten ajotietoja on kertynyt runsaasti. Kyseinen auto on voittanut myös rallissa 2000.
Virtasen käyttämä Integra (TuningWorld) oli 2 suomessa rakennettu rata-ajoon, nykyään se on "ralli-auto".
Kolmas, Prévostin Integra (TuningWorld) on tallissa, iskukunnossa päivän varauksella.
Honda-Maahantuojan tuki on "hyvä ystävä"-tyyppinen EI suora mutta ilmatteksi varaosia mukaan kunnes niitä tarvitan.
Muuta:
VTEC-toiminto (vaihtuva nokka akseli - pidempi käyttö alue) on poistettu Integroissa sääntöjen mukaan. Vaikka kisa-ajossa alempi nokkaa ei käytetä. Ruokonen hylättiin Alastarolla 1998 koska alempaa akselia ei löytynyt mootori tilasta, sita kun ei saanut poistaa...