Antsa Rieppo
Well-known member
Pekka lähti roskapillu-linjalle. Ihan veikee.
Ihan hieno KT Tunstall -tyylinen sovitus, mutta ei tuota Sännin määkimistä kuuntele p**kelekään! Hyvä alku meni täysin pilalle välittömästi kun tyttö avasi suunsa ja aloitti tuo tyypillisen lässytyksen ja piipityksen. Pave oli kyllä tänään illan kuningas kun Anssi joutui olemaan kuuntelupuolella.No nyt tuli Sannilta hyvä versio. Lauluääni toki on mitä on, mutta muuten toimi.
Täysiverinen muusikko kyllä, mutta ei laulaja. Ei ainakaan ennen kuin lopettaa tuon pikkulapsen leikkimisen.Sanni on täysiverinen muusikko!
Ei kummankaan sävelpuhtaudessa mitään vikaa ole (eli eivät laula epävireisesti). Jos ei äänestä tykkää on eri asia kuin laulutaito. Vickyn erikoinen ääni on itse asiassa häirinnyt minua vähemmän kuin etukäteen odotin, Sanni sen sijaan nyt vain on ilmaisuvoimaltaan aika olematon. Laulaa puhtaasti, mutta yhdellä nasaalisoundilla kaiken.Meni Antille tämä erä. Sanni ja Vicki ei vaan osaa laulaa.
Ei toki ole näistä tämän kauden äänistä edes huonoin.No nyt tuli Sannilta hyvä versio. Lauluääni toki on mitä on, mutta muuten toimi.
No yksi ei laula ollenkaan.Ei toki ole näistä tämän kauden äänistä edes huonoin.
Joo, tälläkin kaudella on yksi näistä (perinteisistä laulutaidottomista artisteista). Siihen tuo minun aiempi viesti viittasikin.Mutta eihän Suomessa perinteisesti lauluäänen perusteella ole (poprock-)artisteja arvostettu muutenkaan. Tämä maa on täynnä suosittuja artisteja, joiden lauluääni tai -tapa on vähintäänkin erikoinen.
Jos et viittaa VilleGalleen, niin kehen viittaat?Joo, tälläkin kaudella on yksi näistä (perinteisistä laulutaidottomista artisteista). Siihen tuo minun aiempi viesti viittasikin.
Vicky Rosti.Jos et viittaa VilleGalleen, niin kehen viittaat?
Vickyllä on kyllä erikoinen, varmasti monia ärsyttävä ääni, mutta laulutaidottomaksi haukkuminen kertoo enemmän arvostelijan kyvystä arvioida laulutaitoa kuin laulajasta itsestään.Vicky Rosti.
Ärsyttävä ja laulutaidoton ovat kyllä yllättävän lähellä toisiaan.Vickyllä on kyllä erikoinen, varmasti monia ärsyttävä ääni, mutta laulutaidottomaksi haukkuminen kertoo enemmän arvostelijan kyvystä arvioida laulutaitoa kuin laulajasta itsestään.