Vain elämää 2015

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mä arvasin tämän. Kelan biisit on niin monitahoisia, että taipuvat vähän joka suuntaan. Antinkin versio oikein hyvä.

WebSlave

Trackman
No nyt tuli Sannilta hyvä versio. Lauluääni toki on mitä on, mutta muuten toimi.

Örfil

Guest
Kela 2,5 - Sanni 1,5 - Vicky 1 - muut 0
Sanni on täysiverinen muusikko! Erä Sannille.

Räppäävä Kari Tapio eli VilleGalle kolmonen ja Tuisku kakkosessa, siis #2. Ennen Sannia Tuisku oli siis paalupaikalla.
Vilkkis vielä vetää, mutta erä oli jo tässä.

Dino246

Well-known member
No nyt tuli Sannilta hyvä versio. Lauluääni toki on mitä on, mutta muuten toimi.
Ihan hieno KT Tunstall -tyylinen sovitus, mutta ei tuota Sännin määkimistä kuuntele p**kelekään! Hyvä alku meni täysin pilalle välittömästi kun tyttö avasi suunsa ja aloitti tuo tyypillisen lässytyksen ja piipityksen. Pave oli kyllä tänään illan kuningas kun Anssi joutui olemaan kuuntelupuolella.

Sanni on täysiverinen muusikko!
Täysiverinen muusikko kyllä, mutta ei laulaja. Ei ainakaan ennen kuin lopettaa tuon pikkulapsen leikkimisen.

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Meni Antille tämä erä. Sanni ja Vicki ei vaan osaa laulaa.
Ei kummankaan sävelpuhtaudessa mitään vikaa ole (eli eivät laula epävireisesti). Jos ei äänestä tykkää on eri asia kuin laulutaito. Vickyn erikoinen ääni on itse asiassa häirinnyt minua vähemmän kuin etukäteen odotin, Sanni sen sijaan nyt vain on ilmaisuvoimaltaan aika olematon. Laulaa puhtaasti, mutta yhdellä nasaalisoundilla kaiken.

WebSlave

Trackman
Ei toki ole näistä tämän kauden äänistä edes huonoin.
No yksi ei laula ollenkaan. ;)

Mutta eihän Suomessa perinteisesti lauluäänen perusteella ole (poprock-)artisteja arvostettu muutenkaan. Tämä maa on täynnä suosittuja artisteja, joiden lauluääni tai -tapa on vähintäänkin erikoinen.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Mutta eihän Suomessa perinteisesti lauluäänen perusteella ole (poprock-)artisteja arvostettu muutenkaan. Tämä maa on täynnä suosittuja artisteja, joiden lauluääni tai -tapa on vähintäänkin erikoinen.
Joo, tälläkin kaudella on yksi näistä (perinteisistä laulutaidottomista artisteista). Siihen tuo minun aiempi viesti viittasikin.

Dino246

Well-known member
Rostista voi kyllä sanoa että ääni tai laulutyyli ärsyttää, mutta ei kyllä oikein mitenkään että "ei osaa laulaa", koska onhan tuo Rosti oikeasti helvetin kova laulaja. Harmi että on jotenkin vaan vetänyt tämän ohjelman läpi ihan puolivaloilla. Ei oikein mitään mielenkiintoisia sovituksia eikä kunnon heittäytymistä. Tämä sama ongelmahan on vaivannut oikeastaan kaikkia näitä vanhempia naislaulajia jotka tässä ohjelmassa on mukana olleet. Mutta kuten WebSlave sanoi niin Rostin haukkuminen laulutaidottomaksi kertoo enemmän kuulijan kyvystä arvioida laulutaitoa.

Ainoa ihminen josta ihan perustellusti voi sanoa tässä ohjelmassa että "ei osaa laulaa" on tämä räppipoju. Sännin lauluääni ja -tyyli ovat ihan hirveitä mutta ei hänestäkään voi sanoa ettei osaisi laulaa, koska kyllähän se laulu kuitenkin ihan puhtaasti menee.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Niin, onko se laulutaitoa jos honottaa nenäänsä ja samalla lässyttää kuin lapselle? Vaikka sen tekisikin puhtaasti.

Osaan mäkin pelata puhtaasti jalkapalloa, olen vain helvetisti huonompi kuin Messi.