NotShee
?aotuo ätiM
Kaksi kilpailua jäljellä, maksimipistemäärä 36. Williamsilla tuskin on enää kuitenkaan mahdollisuuksia kolmanteen sijaan ja Sauberin nousuunkaan en jaksa uskoa.2004 Constructors Championship
Pos Constructor Points
1 Ferrari 244
2 BAR-Honda 105
3 Renault 96
4 Williams-BMW 64
5 McLaren-Mercedes 58
6 Sauber-Petronas 32
7 Jaguar-Cosworth 10
8 Toyota 9
9 Jordan-Ford 5
10 Minardi-Cosworth 1
Loppukausi sisältää siis kaksi taisteluparia: BARin ja Renaultin välinen ero on 9 pistettä, Williamsin ja McLarenin välinen ero 6 pistettä.
Viime kilpailujen tuloksista voidaan selvästi havaita, että BAR on ollut Renaultia parempi. Ainut Renaultin valttikortti loppukaudeksi on Villeneuve, mutta Kiinan perusteella sekään ei vaikuta auttavan. Tässä siis BAR:lla on paremmat mahdollisuudet, mutta mitä vaan voi vielä tapahtua.
Sen sijaan tiukempi kamppailu on McLarenin ja Williamsin välillä: ero on Williamsin eduksi vain kuusi pistettä, ja McLaren on ollut kauden puolenvälin jälkeen selvästi parempi. Tämä luultavasti johtuu Ralf Schumacherin poissaolosta, mutta onnistuuko hän nostamaan tallinsa takaisin kärkitaisteluun ja voittamaan McLarenin? Jos Ralf ei olisi palannut, olisin valmis veikkaamaan McLarenin puolesta, mutta nyt tilanne on erilainen. Mutta kuten jo sanoin, kahdessa kisassa voi käydä mitä tahansa.
Varsinkin, jos muistamme viime kauden Brasilian.
Viimeksi muokattu: