Vapaan taso vuonna 2014

pendellstock

Well-known member
Mitä keskustelun tasolle täällä tapahtuu tänä vuonna?

Olen useana aiempana vuonna nostanut tämän kissan pöydälle, koska välillä jutut menevät todella oudoiksi täällä.
Mainittakoon nyt, että otin äsken random sample -otannalla yhden jutun vuodelta 2012 tältä palstalta.

Ensimmäinen lause, joka keskustelusta silmiin osui, oli erään nimeltämainitsemattoman hahmon toteamus "*räplää Pyryfin pinppaa*". Lopetin ketjun lukemisen siihen, ennenkuin se oli siis ehtinyt oikeastaan alkaakaan, ja tulin tekemään tämän verrattain huolestuneen keskustelunavauksen.

Itse odotan tason heikkenevän jopa vielä aiemmasta. Seiska -lehti tyyppinen uutisointi, pika-vippi-kulttuuri ja nuorison sivistymättömyys rehottavat (jos mahdollista) entistä voimallisemmin.

markoj

Custom User
Oho, anteeksi. Luulin olevani vapaassa vapaassa. :eek:

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Tää topic ei oo toistaiseksi juuri tasoa nostanut, eikä sitä tee tämäkään viesti.

Edson

Well-known member
*räplää mustaa uloketta joka ei ole Force Indian keularatkaisu*

JVR

Banned
Lisää sääntöjä ja kieltoja. Meno ei ole vielä tarpeeksi tiukkaa joten ehdotan myös, että Päivi Räsänen pyydetään modeksi

pendellstock

Well-known member
Tämän voi siirtää Vapaan keskustelun puolelle. Jostain syystä järjeselmä loi toikin tänne väärään paikkaan. Itse en osaa siirtää.

Jatketaan siellä tätä hedelmällistä argumentaatiota! Kiitos:)

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Veikkaan, että alkuvuoden parhaalla viestillä F1 asiapuolella pääsisi vielä loppuvuoden viiden parhaan viestin joukkoon F1 vapaalla.

SJ

F1 asijan tuntia
Kyllähän se niin on, että mitä enemmän hyysätään eli keksitään pykäliä suojelemaan ihmisiä omalta tyhmyydeltään, niin sitä tyhmemmiksi ihmiset tulevat. Toisaalta harva palstalainen tuntuu tietävän formuloista muuta kuin Kimi Räikkösen ja osa ehkä Bottasinkin, joten ei varmaan kannata odottaa kovin syväluotaavaa F1-nippelöintiä.