Heräsipä vaan tuossa kysymys et mikä mahtais olla kätevin varikko taktiikka?
McLaren on käyttänyt aika usein sellaista taktiikka et heillä on hieman enemmän löpöä kuin muilla, ja ehkä osittain siksi kärsinyt sijoituksissa!
Nyt jos ajattelee että tämä rata ei juuri ohituspaikkoja tarjoa, niin eikö olisi kätevin taktiikka lähteä hieman kevyemmällä autolla?
Tämän lyhyen ensimmäisen pätkän aikana pitäis toki sit vetää sopivasti kaulaa muihin että pystyy tankkaamaan riittävästi kahden stopin taktiikkaan! Koska mielestäni kolmen stopin taktiikka ei yleensä ottaen ole toiminut tänä vuonna!
Poikkeuksena toki Montoya saksassa mut siitä puuttuikin kolme muuta jotka olisivat varmasti haastaneet Montoyan huomattavasti tiukemmin mitä DC ja Trulli!
Eli mun mielestä paras taktiikka on kaks stoppia ensimmäiset kaks "stinttiä" lyhyitä ja niiden aikana kaulaa muihin ja sit viimeinen olis hieman pidempi!
Toinen vaihtoehto toki on ajaa sillä hieman painavammalla kärryllä, siinä on kuitenkin riski! Jos ei pääse heti kuuden kärkeen, vaan jää hitaampien, kuten Toyo, Jagge tai Renu taakse, niin Williamsit ja Ferrarit menee menojaan! Eli jos lähtee sillä hieman painavammalla taktiikalla, niin pitäisi kuitenkin heti startissa päästä kahden kärkitallin kantaan!
Suuri riski, ei siis kannattava!
<small>[ 21-08-2003, 11:13: Message edited by: Misa1 ]</small>
McLaren on käyttänyt aika usein sellaista taktiikka et heillä on hieman enemmän löpöä kuin muilla, ja ehkä osittain siksi kärsinyt sijoituksissa!
Nyt jos ajattelee että tämä rata ei juuri ohituspaikkoja tarjoa, niin eikö olisi kätevin taktiikka lähteä hieman kevyemmällä autolla?
Tämän lyhyen ensimmäisen pätkän aikana pitäis toki sit vetää sopivasti kaulaa muihin että pystyy tankkaamaan riittävästi kahden stopin taktiikkaan! Koska mielestäni kolmen stopin taktiikka ei yleensä ottaen ole toiminut tänä vuonna!
Poikkeuksena toki Montoya saksassa mut siitä puuttuikin kolme muuta jotka olisivat varmasti haastaneet Montoyan huomattavasti tiukemmin mitä DC ja Trulli!
Eli mun mielestä paras taktiikka on kaks stoppia ensimmäiset kaks "stinttiä" lyhyitä ja niiden aikana kaulaa muihin ja sit viimeinen olis hieman pidempi!
Toinen vaihtoehto toki on ajaa sillä hieman painavammalla kärryllä, siinä on kuitenkin riski! Jos ei pääse heti kuuden kärkeen, vaan jää hitaampien, kuten Toyo, Jagge tai Renu taakse, niin Williamsit ja Ferrarit menee menojaan! Eli jos lähtee sillä hieman painavammalla taktiikalla, niin pitäisi kuitenkin heti startissa päästä kahden kärkitallin kantaan!
Suuri riski, ei siis kannattava!
<small>[ 21-08-2003, 11:13: Message edited by: Misa1 ]</small>