Tai käyny pari kertaa Thaimaassa.... Elämme valintojen maailmassa.Sillä oisit lataillu bussikorttia 6,5 vuotta.
Tai käyny pari kertaa Thaimaassa.... Elämme valintojen maailmassa.Sillä oisit lataillu bussikorttia 6,5 vuotta.
20 Vuoden päästä voi kyllä olla keräilyarvoa. 22k+ veivatulla moposkootterilla ei ole kyllä mitään muuta kun käyttöarvoa. Valmistettiin sitä tai ei.Niin. Itte en ihan varma ole tuossa jälleenmyyntiarvosta, kun kyseessä nyt ei kuitenkaan ole mikään kiinaskootteri, kun ostohinta oli kuitenkin sen 2500 €. Mutta oha tolla siis jo ajeltu sen 22 000 km, että voipihan se olla että se on enemmän määrittävä tekijä tuossa.
Aavistelin että kipuraja olisi jossai 350 euron tienoilla, mutta jos sen 500:lla kuntoon saa, niin täytyypi vielä tuumia. Noita vehkeitä kun ei enää valmistetata, niin silläkeinoin sillä voisi vielä arvoa olla.
Kait noi aika tontilla oli. Summasi. Juu.Vähän lonkalta heitin summia.
Pyr...Fagerholm voisi tarkentaa. Jos nuo luvut nyt ei ihan tontilla olleet, niin ainakin naapuritontilla.
Satanen ei riitä ja tonni on liikaa.
Sain aikanaan skobesta 320 e ja yhden Pyrden arvio oli että saan siitä 250 e.20 Vuoden päästä voi kyllä olla keräilyarvoa. 22k+ veivatulla moposkootterilla ei ole kyllä mitään muuta kun käyttöarvoa. Valmistettiin sitä tai ei.
Näin puhuttiin.Saatko kustannusarvion ennen kuin aloittavat rempan?
Perjantaina iltapäivällä vasta hakivat laitteen, eivät ole ehtineet vielä tarkemmin tutustua.Ja summa on?
Kiinnostaa tietää että menikö oma arvio pahastikin pieleen.
Veikkaisin että se 500 on max.
25 euroa.Jaa hakivat. Aijai, satanen lisää kustannusarvioon :thumbfh:
vaikka yritin kertoa hänelle alkoholismista.
Mitä sitä turhia maan kaltevuuksia tai kantavuuksia aistimaan tai mittailemaan, Kellauttelee vaan!Nyt oli niin halvat setit että melkein kannattais kaataa uudestaankin kyljelleen.
Olen, mutta miten se moottoritekniikkaan liittyy?Etkö säkin ollut insinööri?
Aprilian jälkeen jäänyt vähän huono maku yrittää korjata itse. Tässä tapauksessa, ehkä olisi ollut kuitenkin hyvä yrittää.Siten että pakkohan se olisi koittaa itse ensiksi korjata.
Kunnia velvoittaa ja loput voi pistää korjaamon piikkiin.
Niin, olethan töissä kuin tämä toisin :nope:Mul o kato muutaki!