Virallinen F1-Forum möötte Helsingissä 23.5.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Teen yllätyshyökkäyksen listalla olemattomana ja valeasuun sonnustauneena. Vitun Nörtit!

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jaskattu nimi mööttellä! Tuonhan pitäis selvästi olla Juskasen syntymäpäivämöötte! 21-v, niii! :frank:

Muistaakseni palaan edellisenä päivänä Suomeen, mutta en silti uskalla lupautua paikalle vielä. Pitää katsoa lähempänä kuvioita.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jaskattu nimi mööttellä! Tuonhan pitäis selvästi olla Juskasen syntymäpäivämöötte! 21-v, niii! :frank:

Muistaakseni palaan edellisenä päivänä Suomeen, mutta en silti uskalla lupautua paikalle vielä. Pitää katsoa lähempänä kuvioita.
Editoitu ohjelmaa! ;)

Valitettavasti itse en varmaan ole kovin pitkään jatkoilla, koska mulla on seuraavana päivänä pyöräkilpailu. Mutta toivottavasti muu porukka saa aikaan kunnon bileet! :ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Saattanen ilmestya molempiin, taikka sitten vain Sporttiin.... :alppu:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kun Knoukkari ei paase, niin pitais ainaskin Howdy, Alppu ja Kyrjola saada mukaan, pari muutakin... :thumbfh:

Ja Moe tietty kans. :thumbup:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kun Knoukkari ei paase, niin pitais ainaskin Howdy, Alppu ja Kyrjola saada mukaan, pari muutakin... :thumbfh:

Ja Moe tietty kans. :thumbup:
Ainakin nuo hahmot! Howdya en ole edes nähnytkään vielä muuta kuin ohimennen.. Jännä sinänsä, että oon tavannut ~90 hahmoa mutta en Captain Howdya enkä Moe Szyzlakia! :doubtful:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
En ole edelleenkään kaivattu henkilö ko tapahtumissa.