se on nimenomaan sellainen rinki!Tampereen möötte näemmä joku salaseuran selänrapsutus-rinki, kun siitä ei ole tehty stickya lain'.
se on nimenomaan sellainen rinki!Tampereen möötte näemmä joku salaseuran selänrapsutus-rinki, kun siitä ei ole tehty stickya lain'.
Hyvä! Lisäsin sut sekä kartingiin että möötteen! Se on sitten pakko! :ahem:Teen yllätyshyökkäyksen listalla olemattomana ja valeasuun sonnustauneena. Vitun Nörtit!
Editoitu ohjelmaa!Jaskattu nimi mööttellä! Tuonhan pitäis selvästi olla Juskasen syntymäpäivämöötte! 21-v, niii! :frank:
Muistaakseni palaan edellisenä päivänä Suomeen, mutta en silti uskalla lupautua paikalle vielä. Pitää katsoa lähempänä kuvioita.
Kiitos!Editoitu ohjelmaa!
Valkoinen kypärä mustalla visiirillä ja valkoinen ajoasu....who could it be?Hyvä! Lisäsin sut sekä kartingiin että möötteen! Se on sitten pakko! :ahem:
Valkoinen kypärä mustalla visiirillä ja valkoinen ajoasu....who could it be?
Only that MY GOD HE'S SLOW!
Sopii tulla sekoittamaan pakkaa. VAI PELKÄÄTKÖ?Aika KHN-möötte.:thumbfh:
Yritin vaan vähän ravistella kanssaa hereille.Sopii tulla sekoittamaan pakkaa. VAI PELKÄÄTKÖ?
Eli lisään sutkin listalle?Yritin vaan vähän ravistella kanssaa hereille.
Hyvä jengihän siellä on.:thumbup:
Ainakin nuo hahmot! Howdya en ole edes nähnytkään vielä muuta kuin ohimennen.. Jännä sinänsä, että oon tavannut ~90 hahmoa mutta en Captain Howdya enkä Moe Szyzlakia! :doubtful:Kun Knoukkari ei paase, niin pitais ainaskin Howdy, Alppu ja Kyrjola saada mukaan, pari muutakin... :thumbfh:
Ja Moe tietty kans. :thumbup:
Olet todennnäköisesti Kalajoella tuolloin. Niinkun aina kun yrittää möötetä.:thumbfh:En ole edelleenkään kaivattu henkilö ko tapahtumissa.
Todennäköisemmin tällä kertaa olen kotona ja runkkaan!Olet todennnäköisesti Kalajoella tuolloin. Niinkun aina kun yrittää möötetä.:thumbfh:
Onko sulla mun vai Jackun kuva käytössä?:doubtful:Todennäköisemmin tällä kertaa olen kotona ja runkkaan!