Antsa Rieppo
Well-known member
Saako muuten Visis-pisteitä laittaa omaan CV:hen?
Kuten huomaat pistesaaliistani, niin ihan turhaa olisi ollut mainita olleen seniori:ahem:AAAAARGGGGHHHH!!!! Mun piti kirjoittaa George Bush senior, mutta miksi en kirjoittanut? :wall:
Noh, väliäkös tuolla, aihe meni itseltäni täysin ohi, vain nuo kaksi helppoa kysymystä osasin (tai siis jos olisin osannut kirjoittaa niinkuin ajattelin).. puolitoista tai kaksi, sama se..
Taas.Miten mä hävisin Faggikselle ja Zoelle kuin sika?? Epäilen teutarointia tahi pellenpeliä.
Eihän se edes ole senior.AAAAARGGGGHHHH!!!! Mun piti kirjoittaa George Bush senior, mutta miksi en kirjoittanut? :wall:
Noh, väliäkös tuolla, aihe meni itseltäni täysin ohi, vain nuo kaksi helppoa kysymystä osasin (tai siis jos olisin osannut kirjoittaa niinkuin ajattelin).. puolitoista tai kaksi, sama se..
Rookie?Eihän se edes ole senior.
RegisteredRookie?
Taas.Miten mä hävisin Faggikselle ja Zoelle kuin sika?? Epäilen teutarointia tahi pellenpeliä.
Ymmärtääkseni kyseessä oli Jumalan kosto.Päivä oli erikoisesti vielä 4.7.1826, jolloin Yhdysvaltain itsenäisyysjulistuksesta tuli kuluneeksi 50 vuotta.