Vitsipolli

Mikä naurattaa eniten?

• Äänestäjiä yhteensä
    28

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Minkä tyyppisestä vitsistä pidät eniten? Mielellään saa laittaa esimerkkejä ja keskustella muutenkin, vaikka tämä ei keskustelupalsta olekaan.

Kysytte kuitenkin, mutta seuraa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
"arvostetun" foorumi"vetenaarin" huikeat kommentit kautta universuuuumin.

Örfil

Guest
Modet: saako tänne laittaa natsipollin?

Aiheesta keskustelu olisi enemmän kuin mielenkiintoinen. Voisi hektisyydellään jopa liipata Raamattutoikkia ja kielikysymystä!

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Mun mielesta yks hauskimmista vitseista ikina on se, kun Kullberg ja Tallberg oli naapuruksia, mutta Tallberg oli kateellinen, koska Kullbergilla oli iso talli, mut Tallbergilla oli vaan tavallinen autokatos.

Örfil

Guest
Mun mielesta yks hauskimmista vitseista ikina on se, kun Kullberg ja Tallberg oli naapuruksia, mutta Tallberg oli kateellinen, koska Kullbergilla oli iso talli, mut Tallbergilla oli vaan tavallinen autokatos.
:D

Päivän paras.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Sarkasmin vastasin kun vastasin sen. Ironia naurattaa, samoin slapstick. Tahaton ei niinkään. Saivartelu on rakas harrastus, mutta sehän voi tunnetusti ilmetä sekä sarkasmina, ironiana että vittuiluna. Tai ilmetä täysin vailla huumoria.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Oivaltava humöör iskee pöhkön remakkasuoleen parsaiten.
Ja sitähän voi olla missä tahansa pollatussa kategoriassa.

En pysty valkkaamaan yhtä. Olen vaaka. En kykene.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mietin jonkin aikaa "Valmiiksi pureskelematon, jonka avautuminen kestää hetken" ja "Kaikki mitä Rienarsuo kirjoittaa" välillä ja ruksasin sitten ensimmäisen vaihtoehdon. Itse asiassa Rienarsuon kirjoittamat viestit aika usein on valmiiksi pureskelemattomia ja niiden avautuminenkin saattaa joskus kestää.