Vuoden 2008 forumisti-lätinät

Vesku

Maatalousneuvos
Vetäisin rivin aika nopeasti tämän hetken "tunteella", tuli tuollainen lista:

1. PuoliPöhkö
Sai oikeastaan tekemään tämän lista "lupauksillaan", vaikka tuskinpa niitä tuleekaan "nautittua"! Sopivasti asiaa, elämänkokemusta, tunnetta ja pilkettä postauksissa. Luonut- ainakin mulle- hyvin positiivisen kuvan itsestään! Mökkisauna odottaa ensi kesänä....:thumbup:

2. OoPee
Foorumin "järki, omatunto ja "avulias aatu" samassa paketissa!

3. Micael
Savolainen sissi. Kesäyön postaukset laiturin päästä kohtuullisessa juovukkeessa elämäniloa- ja tuskaa täynnä....

4. Olga
Ehkäpä tosiaan pärjättäisiin jotenkin ilman "kiekumisia" foorumilla, mutta "kaiku Kainuusta kantaa kauas"...

5. Kouvotsvoni
Eipä olisi uskonut oluenmaistajasta olevan fiksuksi modeksi! Joutikin jättää jo tröpötittelin!

6. Il Tempo Gigante
Hieman salaperäinen saunamies...

7. WebSlave
Tänä vuonna asiantuntijaosastan ykkönen mielestäni.

8. Jacques
9. Knoukkari
10. Mehe Rienarsuo
Foorumin "vankkaa perustaa" kaikki omine tyylineineen!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eikä äänestykset mene ikinä "mullesulle"-periaatteella:D

Mitä noita laskeskelin, niin olen eniten sääliääniä kerännyt:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eikä äänestykset mene ikinä "mullesulle"-periaatteella:D
Eihän tuo Veskun-pönttö antanut mulle pisteen pistettäkään.:confused: Mutta siitä huolimatta saanee täyden potin. Knoukkari ja yks mode ja yks muumi olis olleet muita vaihtiksia ykköseksi, mutta niitä olen jo aiemmin hellinyt melkoisilla pistemäärillä.:eek:

Vesku

Maatalousneuvos
Ei tosiaan mitään mullesulle-pisteitä nyt -siis mulle!!! :mad::mad_old:
Tai tänä vuonna tai ensi vuonna! Varsinkin Moe! :rolleyes: :cool:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei tosiaan mitään mullesulle-pisteitä nyt -siis mulle!!! :mad::mad_old:
Tai tänä vuonna tai ensi vuonna! Varsinkin Moe! :rolleyes: :cool:
Hähää... ihan vaan kiusallani annan sulle täyden potin. Vaikka mielummin ehkä ottaisit täyden potun (konjakkia).;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ääähhhh... jäis muut ilman jos vain UP-väkeä äänestäis. Saat 10 käsipistettä Olkku.:eek:

This is the points from Springfield. UP-hemmot ja moderaattorit ei ääniä saa, koska tietävät olevansa muutenkin koleita eli kuuleja.

1. Vesku - Mies. Helppo, lämmin ja mukava ihminen.
2. Knoukkari - Kaveri joka osaa vetää överit joka asiassa. Mutta aina järjen kanssa. 'Vahingossa maraton'.:D
3. Sam - Timpuri. Perheen isä. Vähän semmonen Suo, kuokka ja Jussi-kaveri.
4. lara - Vuoden tulokas. Mua naurattaa aina sen 107% asenne joka asiaan. Jopa kohellukseen.
5. Olga - Ennen pidin vähän takakireenä ja tekopyhänä. Mieli on muuttunut ja Olga on valonlähde tälle forumille.:thumbup:
6. Mehe. Teukka-2 mutta salaperäisemmin verhottu. Sanonnoissa ja kommenteissa Knoukkarin tasoa.
7. Puolipöhkö - Heh, mukavasti aktivoitunut säätäjä. Jotenkin positiivinen kaveri koko ajan. Olis kiva möötetä tämä.
8. Mutku - Hauska jamppa niin kauan kunnes mennään politiikan puolelle.
9. Jason D. Parasta mitä omenapuukylä on tähän maahan tuottanut.
10. Trullinkaasu - Aika intona lätkästä. Toivotaan että KalPa pääsee pudottamaan Jokerit pleijareissa.:eek:

Lähinnä jää harmittamaan että esim. Burb/kouvo, Melissa, Juskanen, Nomi, jps, Jakkeus jää ilman pojoja. Mutta sainpahan muutaman uudenkin listalle.:thumbup:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Lähinnä jää harmittamaan että esim. Burb/kouvo, Melissa, Juskanen, Nomi, jps, Jakkeus jää ilman pojoja. Mutta sainpahan muutaman uudenkin listalle.:thumbup:
Joo, toi on se kaikkein hankalin juttu koko äänestyksessä.
Äänestäjälle olisi helpointa jos huutosysteemi olisi sellanen, että saa antaa yhden pisteen kaikille joille haluaa. Oli niitä sitten yksi tai kolmekymmentä.
Samalla tavalla ne on lopulliset pisteet laskettavissa tuostakin äänestystavasta.

Itseltänihän olisi tullut ääni ainakin parille-kolmellekymmenelle hahmolle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mitäs menit painamaan sitä Report bad post-nappia.:p
Öh siis mä en tiedä painoko joku sitä namiskaa, mutta minä se en ollut :rolleyes:

Jos et usko (ikäänku sillä nyt olis mitään merkitystä), niin kysy modeilta.

Ei luottanu kundi etumatkaansa ja rupes ihan varmuuden vuoksi taktikoimaan :D:D:D

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
En äänestänyt ketään kostoks, kun en kuitenkaan sais keltään ääniä. Tai ehkä sääliäänen, jos ilmoittaisin näkyvästi ketä äänestin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Öh siis mä en tiedä painoko joku sitä namiskaa, mutta minä se en ollut :rolleyes:

Jos et usko (ikäänku sillä nyt olis mitään merkitystä), niin kysy modeilta.

Ei luottanu kundi etumatkaansa ja rupes ihan varmuuden vuoksi taktikoimaan :D:D:D
Tietty se oli sinä!:ahem: Jäpä yritti pelata mut paitsioon törkeesti.:mad:

Ja paskanmarjat, kuka se sitten olikin, niin eipähän tuo mitään huonoa ainakaan tehnyt. Tuli kaivettua verta nekusta.:eek:

Jaa, mikä etumatka? Mä olen sua ainakin 2 kierrosta edellä. Paitti postauksissa.

Oletko sä laskenut jotain pojoja täällä väliaikatietoina?:eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En äänestänyt ketään kostoks, kun en kuitenkaan sais keltään ääniä. Tai ehkä sääliäänen, jos ilmoittaisin näkyvästi ketä äänestin.
Tottakai voit saada ääniä. Saahan jokainen olla täällä omaa mielipiteineen. Onhan mullakin esim. Acen klaani koko ajan vastassa. Ja jaska.

Joo, muuten Dominic on ollut mielestäni melko pätevä postaaja tänä kautena.:thumbup: UuPee hahmoista OoPee ja Myllis ovat olleet aktiivisia ja mielestäni 'hyviä' forumisteja. Sais noi muutkin vähän aktivoitua lisää. Elle, Palkkis, Zetor, herätystä nyt kehiin. Ja Teukkakin työttömänä?? vois nyt napsutella.:ahem:

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Ääähhhh... jäis muut ilman jos vain UP-väkeä äänestäis. Saat 10 käsipistettä Olkku.:eek:

This is the points from Springfield. UP-hemmot ja moderaattorit ei ääniä saa, koska tietävät olevansa muutenkin koleita eli kuuleja.

1. Vesku - Mies. Helppo, lämmin ja mukava ihminen.
2. Knoukkari - Kaveri joka osaa vetää överit joka asiassa. Mutta aina järjen kanssa. 'Vahingossa maraton'.:D
3. Sam - Timpuri. Perheen isä. Vähän semmonen Suo, kuokka ja Jussi-kaveri.
4. lara - Vuoden tulokas. Mua naurattaa aina sen 107% asenne joka asiaan. Jopa kohellukseen.
5. Olga - Ennen pidin vähän takakireenä ja tekopyhänä. Mieli on muuttunut ja Olga on valonlähde tälle forumille.:thumbup:
6. Mehe. Teukka-2 mutta salaperäisemmin verhottu. Sanonnoissa ja kommenteissa Knoukkarin tasoa.
7. Puolipöhkö - Heh, mukavasti aktivoitunut säätäjä. Jotenkin positiivinen kaveri koko ajan. Olis kiva möötetä tämä.
8. Mutku - Hauska jamppa niin kauan kunnes mennään politiikan puolelle.
9. Jason D. Parasta mitä omenapuukylä on tähän maahan tuottanut.
10. Trullinkaasu - Aika intona lätkästä. Toivotaan että KalPa pääsee pudottamaan Jokerit pleijareissa.:eek:

:thumbdown