Renngeist
Soldiers of Antisthenes
No niin, on aika jälleen äänestää jatkoonmenijöitä. Tällä kertaa äänestetään mielestään kolmea parasta tekelettä.
1
1
2Mun mielestä joku talitintti olis tosi hyvä.
Voisin sitten selittää että se niingu kuvaa mua, ku oon vapaa niinku taivaan lintu. Ja lensin koulustakin. Ja oon kyllä naimisissa, että en ihan niin vapaa ole, mutta sisimmissäni oon. Ja sillä linnulla on kaks siipeä. Ne kuvastaa mun lapsia, joita on vain yks enemmän ku niitä siipiä. Eli just yhtä monta enemmän, ku sillä talitintillä on päitä. Paitsi jos peräpääkin lasketaan. Ja peräpään laskemisesta tuleekin mieleen sellaset matalat jenkkiautot, mistä mä en kyllä yhtään tykkää. Sitte sillä linnulla on kaks silmää. Vähän niinku all seeing eye, millä mä vartioin mun jälkikasvuain. All seeing eye -kuvassahan yleensä on vain yks silmä, mut noi kaks silmää tarkoittaa että mä valvon kahden sellaisen voimalla. Mulla on myös kaks silmää, joten se kuvastaa sitäkin.
Se talitinttihän on kelta-valko-musta, joka kuvastaa sitä että mä en tykkää kananmunasta ollenkaan, ja varsinkin palaneena se on ehkä tosi pahaa. Sitten sillä on kaks jalkaa, jotka on tuomassa onnea mun lapsille. Yleensähän jäniksen käpälän sanotaan tuovan onnea, mut hei, ei kai nyt kukaan talitiaiselle jäniksen käpäliä tatuois.
Niin että titi-vitun-tyy vaan.
Juu ei mulla tatuointeja vastaan mitään ole. Nämä selitykset hölmöille kuville kyllä naurattaa kovin usein.
3Nyt tekisi mieli huutaa, että Jonin, mutta en minä nyt niin alas vajoa.Mitä sä laittaisit auton alle 19 v tytön ajettavaksi kun asuu yksityistiellä, missä auraaminen tapahtuu koska tapahtuu ja työmatka 30 km suuntaansa syrjäseutujen teitä pitkin?
4Vähän tarkennusta - mikä lautapeli?Lautapelin voitin välipäivinä. Muuten on ollut hiljaista.
En ala kikkelikortteilemaan, vaikka ois mahdollisuus.
5Mähän oon varmaan jo valittanut siitä naapurin ukosta, joka on ainakin kahdesti mulle sillalla morjenstanut? No, tänään äijä heittäyty sanalle vähän pidemmäks aikaa. Se asuu tässä samassa kerroksessa, ja lähti tänään asunnostaan vähän ennenku mä tästä. Se oli ehtinyt jo yli puoliväliin kerrosten välissä, kun se saamari kääntyi katsomaan mua ja sanoi "Moro! Hyvät uudet vuodet!"
Voi jumalauta sentään! Ihan hyvin olis voinut jatkaa matkaansa ja olla silleen että ei olis huomannut mua. Niinhän mäkin olin. Mut ei. Eikä siinä vielä kaikki, ehei. Äijä hidasti tahtiaan ja töllötti mua silmiin niinku olis odottanut jotain vastausta. No mä sitten hätäpäissäni sanoin sille "Samoin". Meinasin jo kääntyä takaisin sisään.
Tälleenhän ne ilmeisesti aina alkaa. Ekaks tervehditään muka viattomasti, eikä mee ku muutama vuosi, niin jo perkele ollaan toivottamassa uusia vuosia. Kai se kohta on lainaamassa sokeria. Ja sen jälkeen katellaan potkupalloa yhdessä samalla sohvalla, käsi eksyy muka vahingossa vierustoverin nailonshortsien sisään, yksi asia johtaa toiseen... jne...
Ja sitä paitsi ihan turha toivotella monikossa mitään tollasia. Ei ole ku yks uusi vuosi, eikä sekään enää ole niin kovin uusi. Tämä asia siis tapahtui tänään. 2. päivä. Siis toinen, ei ensimmäinen.
Pakko vissiin alkaa kattelemaan muualta sitä kämppää. Se tunne vahvistuu koko ajan.
Ai niin. Vastakkaisen oven taakse on muuttanut musta mies. Sen oven nimikyltin lasi on ollut paskana jo jonkun aikaa, ja tässä päivänä eräänä katselin että ompas siinä hassuteltu, kun oli kirjaimet lätkitty ihan lystiin järjestykseen. Varmaan joku naapurin kaveri vähän hassutellut. Vaan eipä ole. Siinä asustelee hassun niminen musta mies. Luultavasti asuu muitakin, mutta ainakin se yks musta mies kera hassun otsikon.
En oo nyt ihan täysin varma, minkälaisia hiihtäjiä tällä hetkellä talossa asuu, mutta varmuudella tiedän että ainakin vietnamilaisia, romaneja, hassun niminen musta mies, meikäläisiäkin jokunen. Käsittääkseni puolalaisia ei tällä haavaa asu alakerrassa (en oo ihan satavarma), ja venäläiset ja virolaiset ovat muuttaneet vissiin kaikki pois.
6Siis moppi.Siis luutun tapainen soitin, mutta pitkäkaulaisempi.
7Schumi on kaapannut Albertin tunnukset?PAkkom täbner'' ensimm'isy' keraa hyv''' vuoptta 1014 nyt skatpppaa a213+++ anteelsss
8Parina aamuna vaivannut herätessä erektio. Pitää tuijottaa ensin forumia, jotta pääsee kuselle.
9Eikö Marimekkoa ole jo lyöty tarpeeksi!!!!???!!! :mad_old:Originally Posted by HS
Lakiehdotus kieltäisi myös keskitysleiriasuja muistuttaviin raidallisiin vaatteisiin pukeutumisen ja keltaisen Daavidin tähden käyttämisen. Natsi-Saksassa juutalaisia vaadittiin pitämään vaatteissaan keltaisia Daavidin tähtiä.
10Aski röökiä, pullo kossua ja paketti HK:n Sinistä. IronMan Kalma.Been there, done that!
- IronMan Kalmar 2012 -
11F1-Forum moderaattorit ovat itsesensuuriin kykenemättömiä sympaattisen hölmöjä hahmoja joiden röyhkeä vallankäytöllä mehustelu tuo työpäivään kaivattua huumoria. Varsinkin FW08 on kuin kaikille armeijasta tuttu alikersantti, joka pyrkii löytämään itsevarmuutta hänelle annettujen velvoitteiden kautta kohdistamalla sisäisen pahan olonsa kanssaeläjiin. Rennqvist taas on se työpaikan nuori poika, joka ymmärtämmättömyyttään on suostunut osastopäälliköksi huomaten jälkeenpäin joutuneensa tilanteeseen jossa perse vilkkuu aina johonkin suuntaan.
***/*****
12Tarvittaessa nopea, tarvittasessa hidas, täydellisen, mahtavan orgasmin antaminen, täydelliset suutelutaidot, täydelliset asennot jne... Eli aka perfektionisti kuten Senna oli ja myös Trulli... Niin ja kestävyyttä unohtamatta... Näis asiois ei jumalauta aleta nössöilee.
13http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=39914&p=2316740&viewfull=1#post2316740
En kyllä ymmärrä miten miehen voi yrittää saada paksuksi työntämällä jotain sisään. Ilmeisesti on olemassa jonkin verran miehiä joilla mutaation vuoksi on kohtu vatsassa, mutta ei heitäkään raskaaksi saa aukkoihinsa tunkeutumalla. Ehkä miehen raiskaukseksi voisi tulkita teon naisen tekemänä, jolla nainen mahdollisesti tulee raskaaksi. Raiskaukseksi voisi ehkä tulkita myös mieheen tai naiseen kohdistuvan teon, joka vaikuttaa lisääntymiskykyyn. Silloin miehen raiskaus onnistuu mieheltäkin.Aina silloin tällöin mä unohdan että miehenkin voi raiskata. Tarttis avartaa varmaan taas tajuntaa lisää.
Muuten kyseessä on pahoinpitely tai törkeä pahoinpitely.
14Oliko mahdollista rajata jo rekisteröitymisvaiheessa pääsy saitille vain vähintään insinööri-tason omaaville jäsenille? Hyvässä uskossa formuloita 30 vuotta ,vain katsojana seuranneena, erehdyin luulemaan tätä keskustelu palstaksi. Aerodynamiikasta, tai vääntösuhteista en ymmärrä tuon taivaallista, mutta keskusteluista olen saanut valtavasti uutta tietoa, kiitos siitä. Kommentoinnin olen koittanut jättää niihin kertoihin, kun on ollut jokin relevantti mielipide, mutta, kutsuminen "puolipöhköksi" on aika paksua!Vapaalla joku (Puolipöhkö?) ehdotti Ferrarista muurahaiskarhua, mutta muurahaiskarhulla ei ole Ferrarin kaltaista "otsaa".
Ihmettelenkin, miksei Herra WS ja kumppanit, ole esim. R.B:eellä suunnittelijana, kun noin paljon asioista tietää?
Edelleen, vaikka sivistymätön tallaaja olenkin, pyydän jo etukäteen anteeksi avautumistani, enkä enää jatkossa pilaa palstaanne.
15Mielensäpahoittaja kun tulee esim. ruokapöytään, josta on kuulunut kovaa naurunremakkaa vitsien lennellessä, niin ilmapiiri muuttuu viralliseksi ja keskustellaan neutraaleilla ilmaisuilla arvovapaista asioista kuten viimeaikojen säistä, joita on pidellyt kyllä, paitsi että ei voi sanoa pidellyt (voidaan tulkita seksuaaliseksi pitelyksi) vaan pitää sanoa vaikkapa, että sää on ollut varsin meteorologinen kuluneena viikkona, paitsi että ei voi sanoa kuluneena, kun voidaan tulkita sen viittaavan jonkun läsnäolijan sukupuolielimen kovaan käyttöön ts. kuluneisuuteen. Pitää siis sanoa sään olleen edeltävinä päivinä varsin ... (tästä tulee miehen vehkeen varsi mieleen, ei käy)... kovin... (viittaa miehen vehkeen kovuuteen, ei käy) ... no ... "Säätila on ollut edeltävinä päivinä meteorologinen." Ja siihen muut sitten vastaavat jotain yhtä pitkälleharkitun mieltäpahoittamatonta.
16Kai täällä joka-ainoa ymmärtää, että tälläinen huutoäänestäminen ja julkilynkkaaminen ei asiaan vaikuta kuin korkeintaan nostaen kynnystä sanktioida nimimerkkiä VilleH? Vaikka tuskin sitäkään.
Jos asian taustalla vaikuttava logiikka ei aukea, suosittelen perehtymään behavioristiseen käyttäytymisteoriaan erityisesti avainsanalla "vahvistaminen".
17Mä oon allekirjoittanut kaikki paperit muitta mutkitta mitä on eteen lykittu. Tiukka intensiivinen, lähes aggressiivismainen tuijotus paperin tuojan silmiin ja katsomatta nimi alle.
Tekee vaikutuksen. Vähän niin kuin kaatuis taaksepäin, eikä kukaan ota vastaan.
Mä toivon kuljettaja runkkari X'n ajavan vakavan kolarin lerpsahtaneen kyrvän näköisellä keullalla varustetun autonsa vanhan huoran vitun näköiseen rengaskasaan (viikko jäähyä), toivottavasti se loukkaantuu siinä, niin että tuntuu (toinen viikko). Kun se siellä sairaalassa makaa, niin tyttöystävä voisi tukehduttaa sen tyynyllä (noh, tuo nyt ei ollut kovin fiksusti sanottu)