Wanhaa f1-tavaraa

  • Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Tulipa tuossa mieleen kun katselin kakkosen Turvetta ja Timantteja tv-sarjaa, että saakohan wanhoja f1 aiheisia julisteita jostakin? Sillä yhellä näytti olevan huoneessaan pirun hienoja Häkkisen julisteita (missä häkällä numerona 8). Lisäksi harmittaa kun jäi aikanaan ostamatta se Häkkisen sininen gollegepaita 'flying fin' tekstillä. Ajattelimpa vaan, että sellaset Häkkisjulisteet olis pirun hienoja tulevan autotallin seinällä :p

Niitä Virolaisia McLadapaitoja ja sun muuta en kyllä kaipaa.
 

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Liittynyt
25.1.2006
Viestit
755
Sijainti
Selostuskopin katossa
Jr- sanoi:
Tulipa tuossa mieleen kun katselin kakkosen Turvetta ja Timantteja tv-sarjaa, että saakohan wanhoja f1 aiheisia julisteita jostakin? Sillä yhellä näytti olevan huoneessaan pirun hienoja Häkkisen julisteita (missä häkällä numerona 8). Lisäksi harmittaa kun jäi aikanaan ostamatta se Häkkisen sininen gollegepaita 'flying fin' tekstillä. Ajattelimpa vaan, että sellaset Häkkisjulisteet olis pirun hienoja tulevan autotallin seinällä :p

Niitä Virolaisia McLadapaitoja ja sun muuta en kyllä kaipaa.
Meillä on noin 20-25 Julistetta Formuloista 80-luvulta aina 2000-luvun alkuun. :D Noi 80-luvun "julisteet" on yleensä revitty jostain Suosikeista, Vauhdinmaailmoista sun muista. Häkkisen ajalta on varmaan suurin osa Julisteita, noin 10-15, samoin Sennan, Manselin ja Prostin julisteitakin on varmaan pari. Ja toi Häkkisen "Flying finn" paita on Isällä vielä tänäkin päivänä käytössä (Tosin erittäin harvoin), ja hyväkuntoisena. :). Ja etten jopa muista, niin löytyy joku 70-luvun lopun juliste Gilles Villeneuvesta, tästä en tosin mene takuuseen, täytyy katsoa vintiltä, josko sieltä ne löytyisi. :)
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jr- sanoi:
Tulipa tuossa mieleen kun katselin kakkosen Turvetta ja Timantteja tv-sarjaa, että saakohan wanhoja f1 aiheisia julisteita jostakin? Sillä yhellä näytti olevan huoneessaan pirun hienoja Häkkisen julisteita (missä häkällä numerona 8).
Valtsulla!

Siinä oli sitten tämän vuoden kommentti moottoriurheilupuolelle :eek:
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Jr- sanoi:
Lisäksi harmittaa kun jäi aikanaan ostamatta se Häkkisen sininen gollegepaita 'flying fin' tekstillä.
Mullahan on tommonen. Makso vissiin jotain parikymmentä mummonmarkkaa. :D
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Jr- : Kyllähän noita moottoriurheilujulisteita löytyisi vaikka millä mitalla. Suurin osa ei koskaan edes ole ollut seinällä. Löytyy ainaskin Häkkinen 95/VM, Häkkinen 98/Mobil/Mercedes, Häkkinen 99/Mobil/Mercedes,..., sokerina pohjalla Benettonin julman iso tiimijuliste 88-89 (en nyt ihan varmasti muista vuotta), jossa tiimin avainhenkilöt pällistelevät B188 auton ympärillä.

Mutta pitää sitten joskus lämäistä oman autotallin seinälle kehyksien kera.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Juu tota avausviestistä jäi uupumaan sellanen, että ootteko nähnee olisko esim. vanhoja julisteita jossakin kaupan?
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Mulla on se Vauhdin Maailman numero vuodelta 82 jossa on kauden päätöskisaraportti ja keskiaukeamalla KEKE ROSBERG :D kahden sivun kokoisena julisteena.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Partsi sanoi:
Mulla on se Vauhdin Maailman numero vuodelta 82 jossa on kauden päätöskisaraportti ja keskiaukeamalla KEKE ROSBERG :D kahden sivun kokoisena julisteena.
Lehti löytyy minultakin. Julistetta pidin aikoinaan seinällä, joten lehden välissä se ei enää ole, mutta tuntien oman taipumukseni olla heittämättä juuri mitään pois, julistekin löytynee jostain papereitteni joukosta.
 

Ilesoft

Active member
Liittynyt
26.9.2005
Viestit
36
Sijainti
Stadi
Teen hyllyyni tilaa, ja ajattelin hankkiutua eroon vanhoista VHS-kaseteista, kun ei enää videonauhuriakaan ole.

Löytyisi kaudet 95-98 3h:n nauhoilla, jos jotakuta kiinnostaa. Ovat nauhoitettu MTV3:lta ja kaikissa taitaa pauhata Kyltsi & kumppanit ääniraidalla. Kausien 95-97 kasettien koteloiden selässä on "hienot" kuvat formula-autosta, jolloin koteloiden ollessa oikeassa järjestyksessä, muodostavat ne kuvan.

Jos joku on kiinnostunut, niin laita yv:tä ja neuvotellaan. En aio paljoa noista pyytää, euron per kasetti tjsp, sillä niillä ei ole minulle oiken mitään käyttöä.
 

poko

Well-known member
Liittynyt
17.4.2005
Viestit
1231
Krikke tai joku muu voisi nuo ostaa ja kaapata foorumille :ahem:

Multa puuttuu vaadittava laitteisto :dunno:
 

mariko

Well-known member
Liittynyt
13.4.2006
Viestit
985
Partsi sanoi:
Mulla on se Vauhdin Maailman numero vuodelta 82 jossa on kauden päätöskisaraportti ja keskiaukeamalla KEKE ROSBERG :D kahden sivun kokoisena julisteena.


-mulla on lähes kaikkien suomalisten ukkojen nimmarit a4 kokosissa valokuvissa jotka on tyrkänny joko rataa/rallyä mm sarjoissa...+kekeltä ajohanska yms.motorsport on niin iso osa mua että on tota rojua ja hyviä muistoja kerenny kertyä,on reissattu vuosien saatossa keikka jos toinenkin...ja lisää on tulossa:ahem: salos timppaa pitäs lähtee kattoo ku kerkiää:D
 

Palle

Well-known member
Liittynyt
20.5.2006
Viestit
157
Sijainti
Espoo, Finland
poko sanoi:
Krikke tai joku muu voisi nuo ostaa ja kaapata foorumille :ahem:

Multa puuttuu vaadittava laitteisto :dunno:
Mä lähetin hänelle viestin. Mulla on kaappausvälineet, mutta tiedä sitten kaappaanko paljoa kokokisoja. Krikke ilmeisesti laittoi tänne aiemmin jotain mun kaappaamia kisoja. Ne mä upin sen takia, koska kaappasin ne koneelle ensin, ja samalla kun tiedostot oli koneella, niin ne oli helppo enkoodata nopsaan ja sitten uppia nettiin. Toisaalta ne oli myös erittäin huonolaatusia videoita kun koneelle ne kaappaa. Saan noista varmaan paljon parempilaatusia kisoja, jos vaan ilesoft suinkin puhuu totta noiden kisojen osalta ;) Eli nykyään mä kaappaan DVD-VHS soittimen avulla, koska isä osti sen jouluksi. Suhteellisen hyvälaatusia pikkupätkiä toki kaappaan tänne, jos vaan pyydetään. Mutta joo, ei mennä asioiden edelle. Ei sitä nyt tiedä miten tämä asia etenee.

Ei vielä ainakaan ole kuulunut hänestä yhtään mitään. Mutta odotellaan, odotellaan. Jospa ei vaan ole huomannut katsoa privaviestejä ;)
 
Viimeksi muokattu:

williams

Well-known member
Liittynyt
12.6.2003
Viestit
168
Mulla löytyy tarvittaessa häkkisen pärställä ja autolla varustettu juliste koko 40x53, juliste vissiin vuodelta 95, ja mobil 1 rally formula tekstillä varustettu.
 

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Liittynyt
25.1.2006
Viestit
755
Sijainti
Selostuskopin katossa
poko sanoi:
Krikke tai joku muu voisi nuo ostaa ja kaapata foorumille :ahem:

Multa puuttuu vaadittava laitteisto :dunno:
No, mahdollisuus meni, valitettavasti. Mutta katellaan nyt, josko tässä jaksaisi kaapata yhtä ahkerasti kyllöspätkiä tänä vuonna, alkaa hiipua jo noiden videoiden postauksen mielenkiinto. Katsotaan nyt.
 

Palle

Well-known member
Liittynyt
20.5.2006
Viestit
157
Sijainti
Espoo, Finland
Jaahas. Meni videot sivu suun sitten. Ja nyt harmittaa vietävästi. No joo. Josko tällainen tilaisuus tulisi joskus uudelleen. :thumbfh:
 

Ilesoft

Active member
Liittynyt
26.9.2005
Viestit
36
Sijainti
Stadi
Löytyi vielä hyllyjen kätköstä yksi löytö. Nimittäin 1994-kauden päätöskisa Adelaidesta. En muista onko nauhalla muuta kuin kisa, esim. aika-ajoja tai harjoituksia.

Parilla eurolla + pk saa omakseen.

Jossain kätkössä pitäisi olla myös DTM-ITC-kisat, jotka ajettiin Helsingissä. Muistaakseni vuosilta 95 ja 96.
 

Ilesoft

Active member
Liittynyt
26.9.2005
Viestit
36
Sijainti
Stadi
Tuli senverran kyselyitä, että pitää tarkentaa:

Formulakaudet vaihtoivat jo omistajaa.

Enää olisi tämä kauden -94 päätöskisa. 2e+pk.

En ole vielä onnistunut löytämään DTM/ITC-kisojani, joten älkää tarjotko niistä vielä mitään. Ilmoittelen jos löydän ne. Pahasti pelkään, että ovat kadonneet viime muuton yhteydessä.:frown:

EDIT: No hemmetti. Aihehan on F1-tawaraa: Löytyy minulta vielä sellainen iso Ferrarilippu, jossa on SF-logo. Lippu on sellainen. jota tifosot huitelevat metrisen kepin nokassa, F1-katsomoissa. Kooltaan lippu on siis jotain 3m x 1,5m luokkaa. Jos kiinnostaa, voin ottaa tarkempia mittoja. Minulla se oli aikoinaan huoneen seinällä ja mukavasti antoi punaista väriä koko huoneeseen :) Lippu on ollut taiteltuna pari vuotta, mutta varmasti oikenee, jos esim. silittää.
 
Viimeksi muokattu:

Ilesoft

Active member
Liittynyt
26.9.2005
Viestit
36
Sijainti
Stadi
Käytän tästä vanhaa ketjua hyväkseni:

Sain viimeinkin digitoitua kaikki vanhat VHS-nauhani ja nyt olisi muutama F1-aiheinen VHS tarpeettomana.

Niki Lauda Story noin 60min
Formula 1 1970-luvulla noin 2h 10min
Formula 1 1970 & 1971 noin 28min + 25min
Formula 1 1972 & 1973 noin 25min + 27min
Formula 1 1974 & 1975 noin 28min + 25min
Formula 1 1978 & 1979 noin 21min + 26min
Formula 1 kausikooste 1981 "Start to Finish" noin 88min
Formula 1 kausikooste 1982 noin 88min
Formula 1 kausikooste 1983 noin 111min
Formula 1 kausikooste 1984 Two till the End" noin 91min
Formula 1 kausikooste 1985 "Deservedly Prost" noin 105min
Formula 1 kausikooste 1986 "All Over Down Under" noin 119min

YV:llä voi tiedustella, jos on kiinnostusta. Hintapyyntö vaikka 7EUR per kasetti ja kaikki 12 kappaletta 70EUR, tai joku hyvä tarjous. Voin toimittaa PK-seudulla.

EDIT: Lisätään vielä tämmöinen kuvakirja: Grand Prix Fascination Formula OneTodella iso ja painava kirja, jossa lähinnä suuria kuvia 60-luvun lopulta 90-luvun alkuun. Hintapyyntö vaikka 15EUR. Melko hyvässä kunnossa, ainoastaan kannet hieman kulahtaneet raskaiden sivujen takia.
 
Viimeksi muokattu:

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Käytän tästä vanhaa ketjua hyväkseni:

Sain viimeinkin digitoitua kaikki vanhat VHS-nauhani ja nyt olisi muutama F1-aiheinen VHS tarpeettomana.

Niki Lauda Story noin 60min
Formula 1 1970-luvulla noin 2h 10min
Formula 1 1970 & 1971 noin 28min + 25min
Formula 1 1972 & 1973 noin 25min + 27min
Formula 1 1974 & 1975 noin 28min + 25min
Formula 1 1978 & 1979 noin 21min + 26min
Formula 1 kausikooste 1981 "Start to Finish" noin 88min
Formula 1 kausikooste 1982 noin 88min
Formula 1 kausikooste 1983 noin 111min
Formula 1 kausikooste 1984 Two till the End" noin 91min
Formula 1 kausikooste 1985 "Deservedly Prost" noin 105min
Formula 1 kausikooste 1986 "All Over Down Under" noin 119min

YV:llä voi tiedustella, jos on kiinnostusta. Hintapyyntö vaikka 7EUR per kasetti ja kaikki 12 kappaletta 70EUR, tai joku hyvä tarjous. Voin toimittaa PK-seudulla.
Pitäisiköhän mun ostaa nuo kaikki pois? Ei jaksaisi millään vaan alkaa kopioimaan, toki ei tuo nyt kovin raskasta hommaa ole. Pk-seutukin osuisi.
 
Ylös