Ferrarissa loppuu myös samalla tavalla. Uusi Williams muistuttaa muutenkin aika paljon Ferraria.Perä loppuu moottorin takaosaa Hauskasti näkyy läpi.
Eikä pelkästään näköinen. Pastor paukuttaa parhaillaan testeissä kolme sekkaa kovempia kierrosaikoja kuin muut. Joutuvat iltapäivällä himmailemaan etteivät näytä niin ylivoimaiselta.Nopean näköinen... :thumbup:
Harvemmin tapana kai suunnitella autoon osia jotka ovat sääntöjenvastaisia.Onkohan pakoputkessa oleva ilmanohjain sääntöjen mukainen.
Kyllä sitä silti tapahtuu ja myöhemmin kielletään. Caterhamista on jo valitettu. Käsittääkseni pakokaasujen virtauksia ei saa mitenkään pakottamalla muuttaa enään tuossa kohtaa.Harvemmin tapana kai suunnitella autoon osia jotka ovat sääntöjenvastaisia.
Nyt Maldo on 2,5 sekuntia kärkeä perässä...Eikä pelkästään näköinen. Pastor paukuttaa parhaillaan testeissä kolme sekkaa kovempia kierrosaikoja kuin muut. Joutuvat iltapäivällä himmailemaan etteivät näytä niin ylivoimaiselta.
Just niin kuin ennustin. Ehkä siirtyivät salailuvauhtiin vähän aikaisemmin kuin oletin.Nyt Maldo on 2,5 sekuntia kärkeä perässä...
Jos mennään puhtaasti sääntöjen mukaan, niin käsityksesi on väärä. Ilmanohjaimet on kielletty pakoputken takana pakoputken kokoisen ja sen mukaan suunnatun kartion alueella, mutta Williamsin ja Caterhamin ohjaimet ovat tätä kartiota alempana. Osa tiimeistä on valittanut, koska joku viime kauden aikana annetuista technical directiveista kieltää heidän mielestään ohjaimet.Kyllä sitä silti tapahtuu ja myöhemmin kielletään. Caterhamista on jo valitettu. Käsittääkseni pakokaasujen virtauksia ei saa mitenkään pakottamalla muuttaa enään tuossa kohtaa.
Ei muuten ole pakoputken kartion alapuolella Williamsissa. Ota huomioon, että ohjain alkaa paljon ennen kapeaa siltaa joka ylittää uran.Jos mennään puhtaasti sääntöjen mukaan, niin käsityksesi on väärä. Ilmanohjaimet on kielletty pakoputken takana pakoputken kokoisen ja sen mukaan suunnatun kartion alueella, mutta Williamsin ja Caterhamin ohjaimet ovat tätä kartiota alempana. Osa tiimeistä on valittanut, koska joku viime kauden aikana annetuista technical directiveista kieltää heidän mielestään ohjaimet.
Ota huomioon, että tuo ohjaimen alkuosa on todennäköisesti muovattu kartion reunoja myöten.Ei muuten ole pakoputken kartion alapuolella Williamsissa. Ota huomioon, että ohjain alkaa paljon ennen kapeaa siltaa joka ylittää uran.
Onkohan kovin erilainen viime tai edelisvuoden malleihin verrattuna?On toi perä kyllä melkoisen pieni.
Eipä taida erota kuin katteiden muotoilulla. Eka yritys pienen vaihteiston kanssa oli itse asiassa melko lailla samannäköinen jos en ihan väärin muista.Onkohan kovin erilainen viime tai edelisvuoden malleihin verrattuna?
Saa nähdä mitä porsaanreikiä ensi kaudella keksitään, kun pakoputkien pitää osoittaa ylöspäin.@andrewbensonf1
Grumbles re Caterham's exhaust ongoing. Williams's Mike Coughlan says it's "clearly not allowed". Williams have a similar one they say is OK
3 minutes ago