Ei minulla sinänsä mitään Massaa vastaan ole, mutta ei kyllä jää ikävä häntä. Ei sitten yhtään.
Oli hyvin nopea aika-ajoissa Ferrari vuosiensa alkuvaiheessa, esim. Kimiä vastaan kun ajoi. Kisavauhti on hänellä ollut aina umpisurkeaa, onko vissiin kaksi kisaa voittanut ilman että on lähtenyt paalulta? Kummatkin olivat kaudella 2008, ensin Ranskassa kun Kimin auton pakoputki katkesi ja moottoritehot hävisi, tällöin tallimääräyksellä Massa pääsi edelle, ja samana vuonna Spassa kun Hamilton sai rangaistuksen kisan jälkeen.
Tämän lisäksi miehestä on viime vuosina huokunut ihan selvä pelko tätä lajia kohtaan. Kokoajan on äänessä kuinka tämä ja tuo on vaarallista, Halo on pakko olla ja turva-auto startit pitäisi varmaan saada kaikkiin kisoihin, vaikka olisi kuiva keli. En nyt ala tässä kiistelemään hänen mielipiteidensä kanssa, mutta nuo kaikki lausunnot ovat aina ristiriidassa niihin näkemyksiin ja mielipiteisiin mitä katsojilla ja ennen kaikkea mitä tämän hetken kärkikuskeilla on.
Ihan mukiinmenevä ura, enkä siis halua häntä tässä haukkua sen enempää, mutta itse olen ainakin kyllästynyt kuulemaan kisan jälkeen häneltä aina nuo samat "se oli liian vaarallista" ja "kisa olisi pitänyt keskeyttää" ja "turvallisuus on kaiken a ja o" jne.