Windows 7 ja Logitech G25

jameson62

Member
Täällä on varmasti pelaajia joilla on käyttiksenä windows 7 64 bit ? Mistä olette saaneet ajurit ja ohjelmiston joka pelittää G25 ratin kanssa ? Olen googlettanu mut ei vaan tunnu löytyvän...Olisin erittäin kiitollinen jos joku vois pistää linkkiä mistä saa toimivat ajurit!:alppu:

jameson62

Member
Ongelma win7 & G25

Kiitos linkistä latasin ja pelittää....mutta tuli sitten toinen onkelma peli NFS shift. Peli käynnistyy onkelmitta mutta kun tullaan valikoihin niin ne rupeavat vilistämään silmissä, kun otan ratin pois usb portista peli rauhottuu eli valikkoja pystyy käyttämään. Olen vaihtanut usb porttia ttoiseen mutta ei auta. Mikähän riivattu nyt oikein on ? Vistassa ei kyseistä onkelmaa ollut. Joku ristiriita on kyseessä mutta mikä ja miten sen saan korjattua ? Auttakaa viisaammat.....:(

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
NFS:ien kanssa on ennenki ollut ongelmia tuossa G25:ssa. Kannattaa katsoa tukeeko NFS tuota pedals at separate axis-juttua... mahdollisesti jos sen ottais pois päältä niin homma vois alkaa toimia.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Kiitos linkistä latasin ja pelittää....mutta tuli sitten toinen onkelma peli NFS shift. Peli käynnistyy onkelmitta mutta kun tullaan valikoihin niin ne rupeavat vilistämään silmissä, kun otan ratin pois usb portista peli rauhottuu eli valikkoja pystyy käyttämään. Olen vaihtanut usb porttia ttoiseen mutta ei auta. Mikähän riivattu nyt oikein on ? Vistassa ei kyseistä onkelmaa ollut. Joku ristiriita on kyseessä mutta mikä ja miten sen saan korjattua ? Auttakaa viisaammat.....:(
http://www.wingmanteam.com/latest_software/gadgets.htm

Lataa tuolta Clear Calibration Utility ja aja kerran. Sen jälkeen toimii.