Zontaa väärin tulkittuna mutta joskus totuuden selvittäminen on Toyotan takana

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Ricardon Zonta ei saanut sitten mitään aikaiseksi. EI PISTETTÄKÄÄN !:mad_old:
Mútta olihan sillä piruparalla epäonneakin niin kuin maata olisi vienyt

jalkojen alta... Todennäköisesti viimeisen kilpailunsa

F1-sarjassa :dunno: ja oli parhaimmillaan pisteilläkin. Puhumattakaan siitä että herra oli ottamassa Toyotalle historia

ensimmäisen palkintopalli sijoituksen jos auto olisi kestänyt. :frown:

Toivottavasti Toyota korvaa kuten tapana on ollut hyvästä työstä kunnon kiitoksen. Koska testikuski/kolmantena kilpaa ajavana

kuskina ei voi jatkaa nykyisten sääntöjen takia. Haaveet havitella paikkaa fykkösistä ovat aika huonot kun herra on

suorasukaisesti ilmoittanut että häntäpään tallit [FONT=times new

roman]eivät[/FONT] kiinnosta. Etenkin Jordanin tiimiin välit taitavat olla lievästi sanottuna tulehtuneet mutta nythän kyllä

huhutaan että Jordani ripustaisi autonsa runkoon Toytan moottorin (jos ei sitten Briatore osta Cossun myllyjä ja perusta

uutta Mecacrome/Supertecciä) Silloinhan Toyota voisi ikään kuin antaa Zontalle korvaukseksi edes puolikkaan kauden

Jordan-Toyotalla niinku Mugen Aguri Suzukille Ligierillä´95.
Zonta-Ricardon toiveet Formula kuskina poukkoilun jatkosta taitavatkin lepäillä sen tahon niskalla joka ent. Jaguarin ostaa.

Vaikea nimittäin on uskoa että kävi miten kävi Buttonin casessa että BARrrille olisi paluuta ja BMW ottaisi mielummin

germaanin kun ei DeeTee´äm´Määkään harrasta eli Quick-Shit Nickin.

Kysymykseen tulee lähinnä IRL-sarja jossain Toyotan tukemassa tiimissä. Lähinnä kysymykseen tulevat paikat "Toyotan

B-tiimeistä" eli Kelleystä, Mo Nunnin tai AJ Foytin tiimin toista autoa ajamaan. Tai jos nämä eivät pysty toista autoa

ajattamaan olen varma että siellä on Menardit suunmuut jonottamassa Toyotan rahoittamaa kuljettajaa.

Tai Champ Car ainakin haluaa Brasílialaisia kuljettajia mutta sinne tarvitaan useimpiin tiimeihin yleensä rahoitustakin

kantaa.
:jaska:

----------------
HAA-A-AA-A! Nyt hävettäisi jos olisin niitä miehiä joita hävettää.
Perun puheitani heti alkuun mutta vaikka itse sanonkin tulipa kirjoitettua mielenkiintoinen spekulaatio.
Tässä ennen koisaamisen aloittamista eksyin erään kanavan sivulle 270 ja sieltä virta vei minut SYVEMMÄLLE, AINA SYVEMMÄLLE.

Sillä totuushan on oi forumistit tämä seuraava fiktiivinen tarina (valehtelin!:tongue: )
Ricardo Zontahan jatkaa niin ensi kaudella Toyotan testi ja kolmantena kilpailevana kuljettajana. Säännöt eivät tätä suikaan

kiellä EI EI EI PÄINVASTOIN : Panisin Oliver on päättänyt jättää aktiiviset ajamisensa tältä kaudelta Suzukaan.

Ja tässä kyseisessä tapauksessa Zonta saa vielä yhden näytönpaikan. Koska käsittääkseni säännöissä sanotaan jotain ettei saa

olla ajanut kahden viime kauden aikana kuutta kilpailua ja Zontahan on kompastellut vasta neljässä. Hieno juttu vielä kun
pääsee Interlagosiin. (tuskin Paniskaan siellä shitholessa olisi halunnut F1-uraansa päättää) Ricardollehan se on hieno juttu kun muut matkustavat Suzukaan ehtii Zonta Eurooppaan testaamaan ja luomaan itselleen pienoisen etulyötiaseman.
Ja vielä ensi kauesta sananen kun Toyotalla on varsin vahva tuo kaarti kuljettajain: Trulli, Panis, Zonta, Briscoe ja Ralffi niin nythän on niin että tuo oli epävirallinen parhautta mittaava listaus ja virallisestihan se menee näin:

  1. 1. Ralf Schumacher (en mene arvaamaan monikokertanen palkka ykkösen ja kakkosen välillä on, puhumattakaan muusta kaartista)
  2. 2. Jarno Trulli (täältä ne tulokset tulee)
  3. 3. Ricardo Zonta (kolmonen Toyotalla on parempi kuin kisa pesti ja häntä päässä. Ei muuta kuin oottamaan uutta tilaisuutta, en kuiteska oottais yhtä kauan kuin muuan Alexsander W)
  4. 4. Bryan Briscoe (Eihä sitä tiä vaikka Ralffi kolarois niin pahasti Jarnon ulos kisasta että Ralffille kilpailukieltoa ja Jarnolle sairaslomaa. Ni Bryaniki pääsis ajamaan)
  5. 5. Oliver Panis (Taidoiltaan varmaan pesee kaikkien selän mutku sitte kävi niinku kävi; meni ja otti liikaa kisajuomaa alleen)
    [/list=1]
 
Viimeksi muokattu:

R24

Well-known member
Liittynyt
9.3.2004
Viestit
106
Sijainti
Finland
Muuten ihan hyvä, mutta Panis tosin on ensi vuonna 'kolmaskuljettaja', eli jos loukkaantumisen tai jonkun muun takia ei jompi kumpi kilpakuljettajista pysty ajamaan niin Panis hoitaa ne hommat. Zonta puolestaan ajelee Perjantain harjoituksissa.
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
väitteitä ja virheitte korjaamista

En nyt tarkista, ihan mutu-pohjalta tällänen väite mistään mutta eikös se niin ole sääntöihin kirjattuna että jos on ajanut kuu`essa GEEPEESSÄ viimese kahe kauen aiqana niin ei sais osallistua kolmantena kuskina fykkösten häiskien hulvqattomaan seuraan. Käsittäääkseni Paaniz on tämän tempun tehnyt mutta Zontailija ei. :ahem:

PS. Häpeillen korjaan etten suinkaan halua haukkua Menardin tallia vaan tarkoitin Hemengradia.:eek:
 
Viimeksi muokattu:

R24

Well-known member
Liittynyt
9.3.2004
Viestit
106
Sijainti
Finland
Se sääntö koskee niitä, jotka ajaa ylimääräisinä perjantain harjoituksissa ja ne työt siis ensi kaudellakin Toyotalla hoitaa Zonta. Siihen kuka mahdollisesti korvaa kilpakuljettajan tarvittaessa, ei ole mitään rajoituksia, joten jos toinen kuljettajista on estynyt kilpailemaan tullaan Panis näkemään kisoissa. Se on sitten makukysymys, kumpaa, Panisia vai Zontaa, haluaa kutsua 'kolmanneksi kuljettajaksi'.
 
Ylös