Ricardon Zonta ei saanut sitten mitään aikaiseksi. EI PISTETTÄKÄÄN !:mad_old:
Mútta olihan sillä piruparalla epäonneakin niin kuin maata olisi vienyt
jalkojen alta... Todennäköisesti viimeisen kilpailunsa
F1-sarjassa :dunno: ja oli parhaimmillaan pisteilläkin. Puhumattakaan siitä että herra oli ottamassa Toyotalle historia
ensimmäisen palkintopalli sijoituksen jos auto olisi kestänyt. :frown:
Toivottavasti Toyota korvaa kuten tapana on ollut hyvästä työstä kunnon kiitoksen. Koska testikuski/kolmantena kilpaa ajavana
kuskina ei voi jatkaa nykyisten sääntöjen takia. Haaveet havitella paikkaa fykkösistä ovat aika huonot kun herra on
suorasukaisesti ilmoittanut että häntäpään tallit [FONT=times new
roman]eivät[/FONT] kiinnosta. Etenkin Jordanin tiimiin välit taitavat olla lievästi sanottuna tulehtuneet mutta nythän kyllä
huhutaan että Jordani ripustaisi autonsa runkoon Toytan moottorin (jos ei sitten Briatore osta Cossun myllyjä ja perusta
uutta Mecacrome/Supertecciä) Silloinhan Toyota voisi ikään kuin antaa Zontalle korvaukseksi edes puolikkaan kauden
Jordan-Toyotalla niinku Mugen Aguri Suzukille Ligierillä´95.
Zonta-Ricardon toiveet Formula kuskina poukkoilun jatkosta taitavatkin lepäillä sen tahon niskalla joka ent. Jaguarin ostaa.
Vaikea nimittäin on uskoa että kävi miten kävi Buttonin casessa että BARrrille olisi paluuta ja BMW ottaisi mielummin
germaanin kun ei DeeTee´äm´Määkään harrasta eli Quick-Shit Nickin.
Kysymykseen tulee lähinnä IRL-sarja jossain Toyotan tukemassa tiimissä. Lähinnä kysymykseen tulevat paikat "Toyotan
B-tiimeistä" eli Kelleystä, Mo Nunnin tai AJ Foytin tiimin toista autoa ajamaan. Tai jos nämä eivät pysty toista autoa
ajattamaan olen varma että siellä on Menardit suunmuut jonottamassa Toyotan rahoittamaa kuljettajaa.
Tai Champ Car ainakin haluaa Brasílialaisia kuljettajia mutta sinne tarvitaan useimpiin tiimeihin yleensä rahoitustakin
kantaa.
:jaska:
----------------
HAA-A-AA-A! Nyt hävettäisi jos olisin niitä miehiä joita hävettää.
Perun puheitani heti alkuun mutta vaikka itse sanonkin tulipa kirjoitettua mielenkiintoinen spekulaatio.
Tässä ennen koisaamisen aloittamista eksyin erään kanavan sivulle 270 ja sieltä virta vei minut SYVEMMÄLLE, AINA SYVEMMÄLLE.
Sillä totuushan on oi forumistit tämä seuraava fiktiivinen tarina (valehtelin!:tongue: )
Ricardo Zontahan jatkaa niin ensi kaudella Toyotan testi ja kolmantena kilpailevana kuljettajana. Säännöt eivät tätä suikaan
kiellä EI EI EI PÄINVASTOIN : Panisin Oliver on päättänyt jättää aktiiviset ajamisensa tältä kaudelta Suzukaan.
Ja tässä kyseisessä tapauksessa Zonta saa vielä yhden näytönpaikan. Koska käsittääkseni säännöissä sanotaan jotain ettei saa
olla ajanut kahden viime kauden aikana kuutta kilpailua ja Zontahan on kompastellut vasta neljässä. Hieno juttu vielä kun
pääsee Interlagosiin. (tuskin Paniskaan siellä shitholessa olisi halunnut F1-uraansa päättää) Ricardollehan se on hieno juttu kun muut matkustavat Suzukaan ehtii Zonta Eurooppaan testaamaan ja luomaan itselleen pienoisen etulyötiaseman.
Ja vielä ensi kauesta sananen kun Toyotalla on varsin vahva tuo kaarti kuljettajain: Trulli, Panis, Zonta, Briscoe ja Ralffi niin nythän on niin että tuo oli epävirallinen parhautta mittaava listaus ja virallisestihan se menee näin:
Mútta olihan sillä piruparalla epäonneakin niin kuin maata olisi vienyt
jalkojen alta... Todennäköisesti viimeisen kilpailunsa
F1-sarjassa :dunno: ja oli parhaimmillaan pisteilläkin. Puhumattakaan siitä että herra oli ottamassa Toyotalle historia
ensimmäisen palkintopalli sijoituksen jos auto olisi kestänyt. :frown:
Toivottavasti Toyota korvaa kuten tapana on ollut hyvästä työstä kunnon kiitoksen. Koska testikuski/kolmantena kilpaa ajavana
kuskina ei voi jatkaa nykyisten sääntöjen takia. Haaveet havitella paikkaa fykkösistä ovat aika huonot kun herra on
suorasukaisesti ilmoittanut että häntäpään tallit [FONT=times new
roman]eivät[/FONT] kiinnosta. Etenkin Jordanin tiimiin välit taitavat olla lievästi sanottuna tulehtuneet mutta nythän kyllä
huhutaan että Jordani ripustaisi autonsa runkoon Toytan moottorin (jos ei sitten Briatore osta Cossun myllyjä ja perusta
uutta Mecacrome/Supertecciä) Silloinhan Toyota voisi ikään kuin antaa Zontalle korvaukseksi edes puolikkaan kauden
Jordan-Toyotalla niinku Mugen Aguri Suzukille Ligierillä´95.
Zonta-Ricardon toiveet Formula kuskina poukkoilun jatkosta taitavatkin lepäillä sen tahon niskalla joka ent. Jaguarin ostaa.
Vaikea nimittäin on uskoa että kävi miten kävi Buttonin casessa että BARrrille olisi paluuta ja BMW ottaisi mielummin
germaanin kun ei DeeTee´äm´Määkään harrasta eli Quick-Shit Nickin.
Kysymykseen tulee lähinnä IRL-sarja jossain Toyotan tukemassa tiimissä. Lähinnä kysymykseen tulevat paikat "Toyotan
B-tiimeistä" eli Kelleystä, Mo Nunnin tai AJ Foytin tiimin toista autoa ajamaan. Tai jos nämä eivät pysty toista autoa
ajattamaan olen varma että siellä on Menardit suunmuut jonottamassa Toyotan rahoittamaa kuljettajaa.
Tai Champ Car ainakin haluaa Brasílialaisia kuljettajia mutta sinne tarvitaan useimpiin tiimeihin yleensä rahoitustakin
kantaa.
:jaska:
----------------
HAA-A-AA-A! Nyt hävettäisi jos olisin niitä miehiä joita hävettää.
Perun puheitani heti alkuun mutta vaikka itse sanonkin tulipa kirjoitettua mielenkiintoinen spekulaatio.
Tässä ennen koisaamisen aloittamista eksyin erään kanavan sivulle 270 ja sieltä virta vei minut SYVEMMÄLLE, AINA SYVEMMÄLLE.
Sillä totuushan on oi forumistit tämä seuraava fiktiivinen tarina (valehtelin!:tongue: )
Ricardo Zontahan jatkaa niin ensi kaudella Toyotan testi ja kolmantena kilpailevana kuljettajana. Säännöt eivät tätä suikaan
kiellä EI EI EI PÄINVASTOIN : Panisin Oliver on päättänyt jättää aktiiviset ajamisensa tältä kaudelta Suzukaan.
Ja tässä kyseisessä tapauksessa Zonta saa vielä yhden näytönpaikan. Koska käsittääkseni säännöissä sanotaan jotain ettei saa
olla ajanut kahden viime kauden aikana kuutta kilpailua ja Zontahan on kompastellut vasta neljässä. Hieno juttu vielä kun
pääsee Interlagosiin. (tuskin Paniskaan siellä shitholessa olisi halunnut F1-uraansa päättää) Ricardollehan se on hieno juttu kun muut matkustavat Suzukaan ehtii Zonta Eurooppaan testaamaan ja luomaan itselleen pienoisen etulyötiaseman.
Ja vielä ensi kauesta sananen kun Toyotalla on varsin vahva tuo kaarti kuljettajain: Trulli, Panis, Zonta, Briscoe ja Ralffi niin nythän on niin että tuo oli epävirallinen parhautta mittaava listaus ja virallisestihan se menee näin:
- 1. Ralf Schumacher (en mene arvaamaan monikokertanen palkka ykkösen ja kakkosen välillä on, puhumattakaan muusta kaartista)
- 2. Jarno Trulli (täältä ne tulokset tulee)
- 3. Ricardo Zonta (kolmonen Toyotalla on parempi kuin kisa pesti ja häntä päässä. Ei muuta kuin oottamaan uutta tilaisuutta, en kuiteska oottais yhtä kauan kuin muuan Alexsander W)
- 4. Bryan Briscoe (Eihä sitä tiä vaikka Ralffi kolarois niin pahasti Jarnon ulos kisasta että Ralffille kilpailukieltoa ja Jarnolle sairaslomaa. Ni Bryaniki pääsis ajamaan)
- 5. Oliver Panis (Taidoiltaan varmaan pesee kaikkien selän mutku sitte kävi niinku kävi; meni ja otti liikaa kisajuomaa alleen)
[/list=1]
Viimeksi muokattu: