Viime toiminnot

  • JLunen vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Joo, itsekin muistelin, että se oli juuri Martin, jolle Molly totesi, että sinulla on puncture. Nolo moka sinänsä.
  • Tsiiem reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    Joo tosiaan säännöissä on että järjestäjä saa päättää sen järjestyksen ja yleensä ei olla ihan kunnioitettu pistejärjestystä jos on...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Joo tosiaan säännöissä on että järjestäjä saa päättää sen järjestyksen ja yleensä ei olla ihan kunnioitettu pistejärjestystä jos on...
  • delorean
    delorean vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Onpas muuten hölmö sääntömoka mielestäni jäänyt tuonne. Toki sarjapisteiden mukaan ihan oikein mutta eihän Koltunin tai Wartiquen pitäsi...
  • MVRX
    MVRX vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Veikkailinkin neloisvoittoa kakkosiin.
  • MVRX
    MVRX reagoi jäsenen Roikko viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    Onkohan korhonen saanu 2min lähtövälin wartiqueen kun pelkäsi saavan kiinni muuten.
  • JoneZi vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Pajari avasi ihan ok, katotaan mihin suuntaan kehittyy.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    4min
  • spotter90
    spotter90 vastasi viestiketjuun Uusien autojen lanseeraukset.
    Max on niin kyllästynyt säästöliekillä ajamiseen, etten yllättyisi, jos jättää f1-radat jo tämän kauden jälkeen.
  • Captain Slow vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    4min saanut lähtöväliä.
  • Roikko
    Roikko vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Onkohan korhonen saanu 2min lähtövälin wartiqueen kun pelkäsi saavan kiinni muuten.
  • Ambomaan Mambo vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    tämä tuli mieleen, eilenkin jo Umeån maalihaastattelussa luultiin että Martin rengas oli puhki mutta kertoi vain ajaneensa pienillä...
  • JLunen vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Oisko ollut liian matalat paineet, eivätkä pysyneet vanteella enää?
  • Jeep CJ-5 vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Mitä helvettiä!!! Sesk vaihtaa molemmat eturenkaat....Hankookit voisi lähettää kuuhun...
  • kik vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Jaahas, joko tässä vaiheessa voidaan sanoa että Hyundai on ihan yössä...
Ylös