Viime toiminnot

  • SJ
    SJ vastasi viestiketjuun Uusien autojen lanseeraukset.
    Heti se alkoi Maxillakin marmatus kun voittaminen loppui.
  • Roikko
    Roikko reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    4min
  • Roikko
    Roikko reagoi jäsenen Captain Slow viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    4min saanut lähtöväliä.
  • hiiri vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Jestas mikä tuuri
  • hiiri vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Näyttääkö se vain vai eikö tuo Oliverin auto vain kulje suoraan? Tarkoitan siis, että on jotenkin levottoman näköistä muihin verrattuna...
  • delorean
    delorean reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    Joo tosiaan säännöissä on että järjestäjä saa päättää sen järjestyksen ja yleensä ei olla ihan kunnioitettu pistejärjestystä jos on...
  • JLunen reagoi jäsenen Ambomaan Mambo viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    tämä tuli mieleen, eilenkin jo Umeån maalihaastattelussa luultiin että Martin rengas oli puhki mutta kertoi vain ajaneensa pienillä...
  • JLunen vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Joo, itsekin muistelin, että se oli juuri Martin, jolle Molly totesi, että sinulla on puncture. Nolo moka sinänsä.
  • Tsiiem reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    Joo tosiaan säännöissä on että järjestäjä saa päättää sen järjestyksen ja yleensä ei olla ihan kunnioitettu pistejärjestystä jos on...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Joo tosiaan säännöissä on että järjestäjä saa päättää sen järjestyksen ja yleensä ei olla ihan kunnioitettu pistejärjestystä jos on...
  • delorean
    delorean vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Onpas muuten hölmö sääntömoka mielestäni jäänyt tuonne. Toki sarjapisteiden mukaan ihan oikein mutta eihän Koltunin tai Wartiquen pitäsi...
  • MVRX
    MVRX vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Veikkailinkin neloisvoittoa kakkosiin.
  • MVRX
    MVRX reagoi jäsenen Roikko viestiin ketjussa Rally Sweden 2026: Like Like.
    Onkohan korhonen saanu 2min lähtövälin wartiqueen kun pelkäsi saavan kiinni muuten.
  • JoneZi vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    Pajari avasi ihan ok, katotaan mihin suuntaan kehittyy.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Rally Sweden 2026.
    4min
Ylös