Ihmeellistä ruikutusta taas Mikaelin johdolla. Kun Ferrari tekee virheen, niin vaaditaan, että kuljettajaa kuunnellaan, ja kun sitten kuljettajaa kuunnellaan ja tapahtuu vielä suurempi moka, niin yhtäkkiä vaaditaankin, ettei kuljettajaa tarvitse kuunnella vaan hänen pitää antaa keskittyä vaan ajamiseen. Ois kannattanut uskoa tallia ja olla säästelemättä niitä renkaita, niin olisi päässyt edes ensimmäisestä aika-ajosta läpi.
Schumi sitä ja Schumi tätä, ja taas Massaa suositaan kun tehdään hänelle mieleinen auto, vaikka tähän kisaan Kimi oli se, joka sai kevennetyn version autosta ensimmäisenä käyttöön. Sen auton saa yliohjaamaan pienilläkin muutoksilla, joten miksei sitä tehdä niin, jos kerran se on lääke Kimin ongelmiin? Vai voisikohan olla niin, että ongelman ydin ei olekkaan siinä auton käytöksessä, vaan siinä, että auton ollessa nopeimmillaan, on Kimi yksinkertaisesti Massaa hitaampi?
Massalta erinomainen aika-ajo, ja näkisin hänen olevan vähintään palkintopallilla tänään. KERSillä lähdössä jokunen sijoitus ja loput varikkotaktiikalla. Buttonia pitäisin kuitenkin kovimpana voittajasuosikkina, vaikka vähiten polttoainetta autossa on kärkijoukkolaisista. Brawnin auto kuluttaa rengasta selkeästi vähemmän kuin Vettelin Red Bull, ja siihen ratkeaa kisan voitto.