Faktaa on että Ferrarilla on nämä hommat ryssitty aika pahasti. Sillon tuhlataan renkaita kun ollaan hyvissä asemissa ja silloin säästellään kun ollaan huonoissa asemissa...
Mitä varten se kymmenpäinen insinööriarmeija istuu siellä varikkopilttuussa, kun ei saa tällaisia perusjuttuja natsaamaan??? Tuntuu että roikkuvat liiaksi alkuperäisessä suunnitelmassa, eivätkä kykene nopeasti reagoimaan muuttuneeseen tilanteeseen. Tässä tapauksessa muuttunut tilanne oli se että Kimin ensimmäinen veto oli hanurista.
Kritiikkiin on syytä. En ymmärrä logiikkaasi, että tämä moka jotenkin tasapainottaisi aiemmat.
En mielestäni missään vaiheessa puhunut, että mokat tasapainottaisivat jotenkin toisiaan? Pointini oli siinä, että tälläkin keskustelupalstalla vaaditaan erilaista toimintamallia, ja kun tämä vaadittu malli kusee, jatketaan silti sen aiemman ja paremmman toimintamallin tekijän morkkaamista.
Ferrarilla on tehty ihan käsittämättömia mokia pitkin kautta, eikait sitä kukaan ole kiistänyt? Mutta silti pitää muistaa, että ei niin ole tapahtunut vain Kimin osalla, vaan Massa on saanut osansa epäonnesta kanssa. Tiimiurheilussa tuntuu typerältä aina väkisin hakea Kimille synninpäästöä, mutta Massalle ei sitä ikinä suoda - eikä pidäkkään, koska samalla lailla on osa tiimiä, mutta samoilla kriteereillä pitäisi arvioida Kimiäkin. Eikä viestini koskenut pelkästään yhtä kirjoitusta tai edes yhtä kisaa, vaan liittyi ennemminkin eräiden hahmojen todella yksipuoliseen katsontakantaan, joka on jatkunut jo Häkkisen ajoilta asti. Ja vieläkin kaikkeen syyllinen on Schumi!
Noh, mutta eiköhän ole aika alkaa valmistautumaan kisaan.