Lancer
Realisti
No joo, eipä muutta KERSsillä ohi lähdössä.
Tuo on oikeastaan paras strategia radalla jolla ei voi ohittaa ja jossa nähdään mahdollisia safety careja.Glockilla vaan 700 kilonen auto. Ei kai se yritä yhden pysähdyksen taktiikkaa?
Nicolla vieläkin surkeampi.Bensa lasti huomioon ottaen niin eipä ollu Heikiltä kovinkaan hyvä veto...suorastaan aika surkea.
Onko Monacossa lähtösuora liian lyhyt, että siitä saisi hyötyä?No joo, eipä muutta KERSsillä ohi lähdössä.
Noinhan se täällä on aina mennyt. :alppu:Taisi tulla Buttonin bensakuorma yllätyksenä. Ainakin suurin osa uskoi tosissaan Kimin painavampaan autoon
Onhan se ja eipä viimestä rivistä lähdettäessä ole mitään hävittävää. Ilman ihmettä sun sija on kuitenkin jotain max. 10-15.Tuo on oikeastaan paras strategia radalla jolla ei voi ohittaa ja jossa nähdään mahdollisia safety careja.
Joo, kyllä se Brawn näköjään aika ylivoimainen on kun ei tarvii täysillä mennä alkuosioissa.Taisi tulla Buttonin bensakuorma yllätyksenä. Ainakin suurin osa uskoi tosissaan Kimin painavampaan autoon
Niinhän se JJ epäili ettei ole merkittävää hyötyä lähdössä kerssistäOnko Monacossa lähtösuora liian lyhyt, että siitä saisi hyötyä?
Aivan varmasti yrittää kovalla riskillä. Buttonilla on menetettävänä maailmanmestaruus, Kimillä ja Ferrarilla ei tässä vaiheessa oikeestaan mitään. Totta kai Ferkku ottaisi mielellään varmaan sen "hopeankin" näin vaikean alkukauden jälkeen, mutta uskon että Brawnilla ja Buttonilla on kyllä enemmän hävittävää, jossa ekassa mutkassa kolaroitaisiin. Siellä kuitenkin Buttonin tämän hetken kovimmat kilpakumppanit, Vettel ja Barichello ovat myös ihan kärjen tuntumassa kyttäämässä, joten jos ekaan mutkaan tulevat rinnakkain Kimi ja Nappi, niin Nappi antaa tilaa.Räikkönen tosiaan oli vähän turhan kevyt, pakko päästä jotenkin Jensonista ohi ennen varikkopysähdyksiä. Lehdistötilaisuuden kommenttien perusteella voisi olettaa, että Kimi saattaa yrittää aika kovallakin riskillä ohi.
Ennen kuin puhutaan Kimin ohituksesta Buttonista, niin pitää ottaa myös huomioon, että Barrichello lähtee puhtaalta puolelta rataa ja Kimi tuskin kerkii startissa käyttämään KERS:iä, kun lähtösuora on niin lyhyt, joten siinä piilee myös se vaara, että Rubens pyyhkäisee startissa Kimistä ohitse. Tosin tällä kaudella Brawnin lähdöt ovat olleet jostain syystä melko heikkoja. Saa nähdä mitä tapahtuu, kyllä siinä varmaan aikamoiset tuulettelut tulee jo, jos Kimi painaa ykkösmutkassa ohi Jensonista. Pienestäkin asiasta pitää ottaa ilo irti tällä kaudella.Aivan varmasti yrittää kovalla riskillä. Buttonilla on menetettävänä maailmanmestaruus, Kimillä ja Ferrarilla ei tässä vaiheessa oikeestaan mitään. Totta kai Ferkku ottaisi mielellään varmaan sen "hopeankin" näin vaikean alkukauden jälkeen, mutta uskon että Brawnilla ja Buttonilla on kyllä enemmän hävittävää, jossa ekassa mutkassa kolaroitaisiin. Siellä kuitenkin Buttonin tämän hetken kovimmat kilpakumppanit, Vettel ja Barichello ovat myös ihan kärjen tuntumassa kyttäämässä, joten jos ekaan mutkaan tulevat rinnakkain Kimi ja Nappi, niin Nappi antaa tilaa.
Kiitos, Aruba, tuosta listasta!Otetaanpa vielä selvempi lista:
Ei ole tarvinnut välttämättä ajaa 107-prosenttisesti aikaisemmin. Kumpi muuten mahtaa tulla ensin varikolle, Button vai Barichello?Mistä hitosta buttonille sitten löytyi niin paljon lisää vauhtia Q3:sta varten? :O
Sille varmaan tankattiin kisabensat heti alkuun ja aika sitten parani sitä mukaa, kun auto keveni.Mistä hitosta buttonille sitten löytyi niin paljon lisää vauhtia Q3:sta varten? :O